![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen, maar dat de kost van de uitkeringstrekkers een rol spelen in het feit dat de bodem van de staatskast niet eens meer bedekt geraakt kan moeilijk ontkend worden.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef toe dat ik die bal moeilijk kon laten liggen. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ambtenaren vervangen met computers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De N-VA statutairen moeten stoppen met het stigmatiseren van werklozen want zij zitten in een comfortzone. Betere oplossing is het statutair statuut af te schaffen zodat het gezeik stopt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA bestaat uit statutairen! D�*�*rom moet het afgeschaft worden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een geluk dat ik geen N-VA-er ben maar een racistische Vlaams Blokker. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook niet weten waarom een debiel zoals onze geFlipte vier keer zoveel moet "verdienen" als de president van de VS. En diens family krijgt geen cent. Op dit ogenblik worden er een prins en een prinses, twee koningen en twee koninginnen ettelijke miljoenen euro's per jaar toegestoken, en waarvoor? De oudste dochter van vvorst Philippe rijft binnenkort twee keer zoveel binnen als het gemiddelde pensioentje van mensen die WEL werkten. PER DAG wel te verstaan. Jammer genoeg kan ik de royale roedel niet buitengooien, en Michel wil het niet. Twee regeringen (één Vlaamse en één Franstalige) ipv zes, en de afschaffing van de compleet overbodige senaat zou ook al een enorme besparing zijn, maar daar wordt mijn mening zelfs niet over gevraagd. Demonen zal graag horen dat je de ambtenaren wil vervangen door computers. De Vlaamse ambtenaren wel te verstaan. Daar waar veruit de meeste ambtenaren te vinden zijn, in Franstalig Belgique, d�*�*r horen we demonen NOOIT over klagen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 januari 2017 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even geduld. Als je terug werk zult hebben, zal je je beter voelen. Dan moet je zulke leugens over mij niet meer blijven herhalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg gewoon dat de waarheid kwetst en kijk in de spiegel ipv uw belerend vingertje op te steken naar anderen waarvan U verwacht dat ze U en uw vrouw blijven onderhouden. Waarom niet als werknemer of zelfstandige beginnen? Er zijn 100.000den jobs volgens Muyters. Dat is toch het profiel waarvan de N-VA hoopt dat ze de ambtenarenzooi blijft voederen, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb met 100 daklozen gesproken, minstens de helft had geestelijke aandoeningen die gewoon niet erkend worden. En dan zeggen ze dat onze sociale zekerheid de beste ter wereld is. Ja dat kan kloppen als ge Mohammedaan zijt, want ik ken gene ene die op controle moest komen. Gij wel? Ik kan U veel Vlamingen aanwijzen nochtans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg met de koning! De jihad collaborateur! De poepsnoeper van Erdogan! Smijten met geld dat niet van hem is voor vluchtelingen tegen te houden die ze gvd zelf uitgenodigd hebben. Achterlijk achterlijk Europa. En dat wordt dan nog onder applaus ontvangen en ontvangt eredoctoraten. Ik snap niet dat er nog geen Breivik II is opgestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u vindt dat jan en alleman maar onbeperkt moet kunnen genieten van een uitkering?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er een ethische commissie moet opgericht worden, a-politiek qua samenstelling, die moet beoordelen of wetten ethisch en niet discriminerend zijn. Zolang er mensen benoemd zijn voor het leven mag wat mij betreft niet 1 werkloze geschorst worden. U straft daarmee werklozen die geen lange politieke arm hebben. Wij geven niet meer aan werklozen uit dan andere landen. Onze uitkeringen behoren tot de laagste vd westerse wereld. Daarbij is werkloosheid nooit onbeperkt geweest anders zouden ze niet geschorst worden! De echte werklozen zitten in de ambtenarij. U kunt oa de 5.000 vdab-ambtenaren vervangen met 1 app. Onze politici geven 32 miljard Euro meer uit aan ambtenaren dan Nederland. Indien de ambtenarij dezelfde automatisatie, digitalisatie, outsourcing, ... zou ondergaan als de privésector verliezen 420.000 ambtenaren hun job. 100.000den anderen kunt U privatiseren. Trouwens, verschillende statuten verhinderen dat mensen vd publieke naar de private sector muteren en vice versa. Laatst gewijzigd door demonen : 23 januari 2017 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wat als een machine uw werk overneemt? Wat wij nu tewerkstellen daar vruchten uw nabestaanden de vruchten van. We moeten de werkloosheid juist promoten, jobs verdwijnen en machines nemen over. We dwingen elkaar de slavernij op. En waarom eigenlijk? Omdat U zodanig belast wordt en een underdog zoekt. De werkloze is makkelijker te bereiken dan de politiek he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even terzijde : indien alle werklozen, bruggepensioneerden en mensen die voor hun 65ste met pensioen zijn gegaan zonder 45 j loopbaan morgen door een wonder allemaal in de privé terecht kunnen en er geen werkloosheid bestaat, wat gebeurt er dan : * dan heb je 3.000 km files en staat alles 24u stop * krijgen we een black-out vh electriciteitsnet. * moet al het spoorvervoer afgeschaft worden om de vrachttreinen door te laten. * kunt U 10.000den ambtenaren betaald thuis laten : RVA, Forem, Ministerie van Arbeid en tewerkstelling, Forem, VDAB, Hulpkas, Actiris, ... * ... Laatst gewijzigd door demonen : 23 januari 2017 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |