Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2017, 22:09   #361
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Welke rechten heeft de Amerikaanse vrouw reeds verloren?

Hoeveel transgenders zijn er reeds genuked?

Wanneer worden de moslims het land uitgezet?

Komaan bleiters, niet afgeven.
Blijven kakken op Trump, yes you can!
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 23:48   #362
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Op de radio hoorde ik fragmenten van al die opstandige feministes (waarvan de meesten NIET gestemd hebben) die zich verzetten tegen Trump.
Waarom? Blijkbaar was de uitspraak "Grab them by the pussy" genoeg om hem voor eens en voor altijd te diskwalificeren.

Eergisteren was Madonna aan het woord, en vandaag zangeres Alicia Keys.
Ik heb eens vernomen dat Alicia Keys en Rowan Atkinson respectievelijk een IQ van 160 en 180 hebben. Dat laatste is vergelijkbaar met Stephen Hawking.

Alicia Keys pleitte ervoor dat de dollar van een vrouw eindelijk het zelfde moest kopen als een man, en dat Amerikanen eindelijk eens moeten stoppen met oorlog voeren. Gevolgd door een overtuigende "Yes we can!"

Als dat mens met haar hoog IQ Obama steunt, dan vraag ik me echt af of ze enig idee heeft hoeveel onschuldige mensen er onder Obama gestorven zijn in het Midden Oosten.

Cher komt met "Trump heeft niet eens een plan voor zijn haar. Laat staan dat hij een plan heeft voor ISIS"

Beangstigend dat velen anno 2017 niet weten dat ISIS door de Amerikanen zelf gefinancierd wordt om problemen te veroorzaken en regeringen af te zetten (Syrië)
Oud 25 januari 2017, 00:44   #363
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De bankierswereld is de meest corrupte club (bende ?) van de ganse wereld.
De Belgische sossen niet vergeten !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 14:44   #364
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ik ga dan even zoeken naar die tweet. Ik vind die niet. Wat niet betekent dat ze niet bestaat, edoch slechts mijn beperkte twitter-zoekskills pijnlijk zichtbaar maakt. Wat vind ik wél?: Een hele hoop tweets die niet zo vriendelijk zijn voor de Sharia en die vooral blijk geven van een vurig voorstander van vrouwenrechten. Op enkele minuten tijd kan ik me een ruw beeld vormen waar deze vrouw voor staat. Vrouwenrechten vooral blijkbaar. Ze lijkt me helemaal niet radicaal, lijkt erg geemancipeerd, ja ik durf zelfs zeggen dat ze klassieke Westerse waarden omarmd heeft.
Logisch. Ze heeft haar twitter stream opgekuist om binnen het waanbeeld van regressief links te passen.

Twee jaar geleden was ze een praatgast bij Rachel Maddow en toen tapte ze nog uit een heel ander vaatje:

https://www.youtube.com/watch?v=k13UXsMnHn0

Citaat:
We come to the US, 22 states with anti-sharia bills trying to ban us from practicing our faith, mosque oppositions, we're fighting, you know, zoning boards across the country, our kids are hearing this rhetoric, we have people, mosques being vandalized, kids being executed, Islamophobia, leaders on national television saying that, you know, holy wars and these people want to take over America.
Dus "anti-sharia bills" zijn volgens haar een reden om medelijden te hebben met moslims. En als die verf niet pakt: er worden moslim kinderen geëxecuteerd!

Citaat:
Ik bedenk me, inderdaad, da's nogal hypocriet, heeft die dat nu zelf niet door? En die organiseert dan mee de protesten tegen Trump, met welke agenda? Wie is dat eigenlijk?
Haar agenda is de islamisering van de USA. Om niet van haar media-sokkel te vallen heeft ze een Abu Jahjahke gedaan. Ze draait haar januskop naar waar de wind staat. Taqiyya anyone?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 14:56   #365
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Logisch. Ze heeft haar twitter stream opgekuist om binnen het waanbeeld van regressief links te passen.

Twee jaar geleden was ze een praatgast bij Rachel Maddow en toen tapte ze nog uit een heel ander vaatje:

Dus "anti-sharia bills" zijn volgens haar een reden om medelijden te hebben met moslims. En als die verf niet pakt: er worden moslim kinderen geëxecuteerd!

Haar agenda is de islamisering van de USA. Om niet van haar media-sokkel te vallen heeft ze een Abu Jahjahke gedaan. Ze draait haar januskop naar waar de wind staat. Taqiyya anyone?
ja, die moet dus niet hypocriet beginnen protesteren tegen Trump voor vrouwenrechten.
...en gezien ze het uithangbord is van die betoging, zijn alle betogers besmet door haar hypocrisie.

Een travestie, die woman's marches... en dat allemaal owv deze ene vrouw.

Een schande is het
Oud 25 januari 2017, 15:13   #366
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht

Nee, 'anti-sharia bills' zijn volgens haar 'n reden dat moslims hun religie niet kunnen belijden, dat er zogezegd geen 'godsdienstvrijheid' bestaat in de VS.
Die 'bills' dienen dus afgeschaft. Zodat er ruimte is voor sharia - tot daar vrouwenrechten & westerse waarden 'omarmd'.

Wat dat opkuisen van haar twitter betreft, ik had er nog 2 gevonden (2015) waar ze sharia promoot, verder zag ik niets wat er op wees dat ze 'n vurige voorstander was, is of zou zijn van vrouwenrechten, zoals Voltian beweert, enkel tweets over die #WomensMarch, wat kopvodderij (We the people-afbeelding->kopvod; We the (US)people!) en 1 (retweet) citaat van MLK. Ook nergens ook maar enige indicatie dat ze westerse waarden zou omarmd hebben, ondanks haar grote twitterkuis.
Verscheidene vrouwen, onder wie ikzelf, vroegen haar waarom ze nooit 'n womensmarch (of zelfs meerdere) georganiseerd heeft voor vrouwen die ècht onderdrukt worden, gegeseld worden, stokslagen krijgen, niet zonder begeleider mogen buitenkomen, genitaal verminkt worden, uitgehuwelijkt, kindhuwelijken, kortom de hele islam-mikmak.
Resultaat? Ze blokkeert je.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 15:25   #367
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, die moet dus niet hypocriet beginnen protesteren tegen Trump voor vrouwenrechten.
...en gezien ze het uithangbord is van die betoging, zijn alle betogers besmet door haar hypocrisie.

Een schande is het
Over travestie gesproken.
Steven Crowder liep spontaan mee met 1 van die womensmarches. Hij wou beslist weten waarvoor of -tegen gedemonstreerd werd.

Ze wisten 't blijkbaar zelf niet zo goed.

Weer anderen wisten 't dan weer wel; allahu akbar.

Gelukkig representeren die #womensmarch niet alle vrouwen.
Oud 25 januari 2017, 15:37   #368
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een schande is het
gemakkelijk eh om zoiets te discrediteren eh. Net zoals hokjesdenken maakt het het leven veel en veel gemakkelijker
Oud 25 januari 2017, 15:43   #369
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Iemand al 'n antwoord hierop gevonden/verzonnen?
Hokjesdenken belet dat waarschijnlijk?
Oud 25 januari 2017, 15:54   #370
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee, 'anti-sharia bills' zijn volgens haar 'n reden dat moslims hun religie niet kunnen belijden, dat er zogezegd geen 'godsdienstvrijheid' bestaat in de VS.
Die 'bills' dienen dus afgeschaft. Zodat er ruimte is voor sharia - tot daar vrouwenrechten & westerse waarden 'omarmd'.

Wat dat opkuisen van haar twitter betreft, ik had er nog 2 gevonden (2015) waar ze sharia promoot, verder zag ik niets wat er op wees dat ze 'n vurige voorstander was, is of zou zijn van vrouwenrechten, zoals Voltian beweert, enkel tweets over die #WomensMarch, wat kopvodderij (We the people-afbeelding->kopvod; We the (US)people!) en 1 (retweet) citaat van MLK. Ook nergens ook maar enige indicatie dat ze westerse waarden zou omarmd hebben, ondanks haar grote twitterkuis.
Verscheidene vrouwen, onder wie ikzelf, vroegen haar waarom ze nooit 'n womensmarch (of zelfs meerdere) georganiseerd heeft voor vrouwen die ècht onderdrukt worden, gegeseld worden, stokslagen krijgen, niet zonder begeleider mogen buitenkomen, genitaal verminkt worden, uitgehuwelijkt, kindhuwelijken, kortom de hele islam-mikmak.
Resultaat? Ze blokkeert je.
opkuisen?

https://twitter.com/lsarsour/status/116922589967949824

de tweet is van 2011
Oud 25 januari 2017, 15:55   #371
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
gemakkelijk eh om zoiets te discrediteren eh. Net zoals hokjesdenken maakt het het leven veel en veel gemakkelijker
Ja da's waar. Ik moest helemaal niet lang nadenken over die reactie. Kwam los uit de buik.

Prettig
Oud 25 januari 2017, 16:01   #372
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Ja da's waar. Ik moest helemaal niet lang nadenken over die reactie. Kwam los uit de buik.

Prettig
de buik is dan ook heel, heel, heel belangrijk
Oud 25 januari 2017, 16:02   #373
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Over travestie gesproken.
Steven Crowder liep spontaan mee met 1 van die womensmarches. Hij wou beslist weten waarvoor of -tegen gedemonstreerd werd.

Ze wisten 't blijkbaar zelf niet zo goed.

Weer anderen wisten 't dan weer wel; allahu akbar.

Gelukkig representeren die #womensmarch niet alle vrouwen.
Ik kan ook cherry-picken

https://www.youtube.com/watch?v=XDdLxTXBaAY

etc...

Laatst gewijzigd door Voltian : 25 januari 2017 om 16:04.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 16:28   #374
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik schrijf; "...wat dat opkuisen betreft, ik heb er nog 2 gevonden die sharia promoten (2015)..."

Wat betekent dat volgens u?
Dat ik beweer dat er iets opgekuist werd, of dat ik 't in twijfel trek?
Oud 25 januari 2017, 16:44   #375
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://nypost.com/2017/01/25/dow-hit...rst-time-ever/

All time record. Dow Jones voor eerste keer ooit over de 20.000. Sinds de verkiezing van Trump reeds 9 procent hoger. Die zogezegde clown die het niet lang zou uithouden doet het niet slecht
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 16:51   #376
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
http://nypost.com/2017/01/25/dow-hit...rst-time-ever/

All time record. Dow Jones voor eerste keer ooit over de 20.000. Sinds de verkiezing van Trump reeds 9 procent hoger. Die zogezegde clown die het niet lang zou uithouden doet het niet slecht
Hoe moet een econoom als Paul De Grauwe zich nu voelen ?

Grauw, en dat het tijd is om met pensioen te gaan ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 17:00   #377
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan ook cherry-picken

https://www.youtube.com/watch?v=XDdLxTXBaAY

etc...
Hmm ja, je hebt verdorie gelijk, dat is exact hetzelfde, 1 dom mens (wat waarschijnlijk zelfs in scène gezet is gezien 't aantal videos van hetzelfde koppel) en demonstraties voor 'rechten', die ze niet eens kwijt zijn (en die miljoenen vrouwen nooit gehad hebben, maar 't komt niet in hun hoofden op om dáárvoor ooit te demonstreren) waar 1000en & 1000en meelopen, de meesten niet eens weten wat ze daar eigenlijk lopen te doen, allahu akbar brullen, hysterisch roepen over maandstonden, tampons & maandverband, 't Witte Huis opblazen ...

Etc...
Exact hetzelfde en totaal niet hypocriet, gezien ze geen enkel recht kwijt zijn & de situatie van miljoenen vrouwen zonder die rechten.
Oud 25 januari 2017, 17:17   #378
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Wat een onzin. Voor iemand met 'sceptic' in zijn naam ben je duidelijk wel erg goedgelovig als het maar van de juiste kant komt. Gewoon 'photoshop' roepen is erg makkelijk, maar daarom niet minder totale onzin. Dat wit dat je ziet op de foto van Trump is een vloerbedekking, geplaatst voor de inauguratie, die er in 2009 niet was. Wat er in 2009 niet was, kan je dus ook niet op een foto zien.

En voor de rest: photoshop? Wat, deze beelden van CNN dan ongetwijfeld ook? https://www.youtube.com/watch?v=gPZ1UmHEEdc
Nee die foto was geen photoshop, maar het is natuurlijk wel belachelijk om links een foto te plaatsen van tijdens de inauguratie van Obama en rechts een foto te plaatsen van een uur na de speech van Trump als die al vertrokken is...Dan is het vrij logisch dat er al heel wat mensen weer weg zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 17:40   #379
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm ja, je hebt verdorie gelijk, dat is exact hetzelfde, 1 dom mens (wat waarschijnlijk zelfs in scène gezet is gezien 't aantal videos van hetzelfde koppel) en demonstraties voor 'rechten', die ze niet eens kwijt zijn (en die miljoenen vrouwen nooit gehad hebben, maar 't komt niet in hun hoofden op om dáárvoor ooit te demonstreren) waar 1000en & 1000en meelopen, de meesten niet eens weten wat ze daar eigenlijk lopen te doen, allahu akbar brullen, hysterisch roepen over maandstonden, tampons & maandverband, 't Witte Huis opblazen ...

Etc...
Exact hetzelfde en totaal niet hypocriet, gezien ze geen enkel recht kwijt zijn & de situatie van miljoenen vrouwen zonder die rechten.
Citaat:
far too many daddy issues in that crowd.
Nuff said.
Oud 25 januari 2017, 18:58   #380
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Wat een onzin. Voor iemand met 'sceptic' in zijn naam ben je duidelijk wel erg goedgelovig als het maar van de juiste kant komt. Gewoon 'photoshop' roepen is erg makkelijk, maar daarom niet minder totale onzin. Dat wit dat je ziet op de foto van Trump is een vloerbedekking, geplaatst voor de inauguratie, die er in 2009 niet was. Wat er in 2009 niet was, kan je dus ook niet op een foto zien.

En voor de rest: photoshop? Wat, deze beelden van CNN dan ongetwijfeld ook? https://www.youtube.com/watch?v=gPZ1UmHEEdc
Op de foto links staan er gewoon een massa zwarten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be