Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2017, 20:15   #381
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee die foto was geen photoshop, maar het is natuurlijk wel belachelijk om links een foto te plaatsen van tijdens de inauguratie van Obama en rechts een foto te plaatsen van een uur na de speech van Trump als die al vertrokken is...Dan is het vrij logisch dat er al heel wat mensen weer weg zijn.
Ik ging uit van photoshop omdat het vast staat dat die foto niet weergeeft hoeveel mensen er bij de inauguratie aanwezig waren.

Het kon ook op een andere manier, door lang na de procedure foto's te nemen zoals inmiddels de hele wereld dat weet.

Het doel heiligt de middelen. En het doel van de media wordt elke dag duidelijker.

Scorpio, ga je nu toegeven dat er gesjoemeld is met de berichtgeving over de inauguratie van Trump? Of ben je daar te trots voor?
Oud 25 januari 2017, 20:30   #382
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Er wordt heel wat gelachen met Trump, maar iedereen moet het wel toegeven, de man wil echt werk maken van hetgeen hij beloofd heeft tijdens de campagne.

Wat een verschil met NVA en Bart Dewever bijvoorbeeld.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 21:12   #383
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er wordt heel wat gelachen met Trump, maar iedereen moet het wel toegeven, de man wil echt werk maken van hetgeen hij beloofd heeft tijdens de campagne.

Wat een verschil met NVA en Bart Dewever bijvoorbeeld.
Ja Lachen doen we zeker.

http://www.volkskrant.nl/media/lubac...land~a4452738/
cato is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 21:15   #384
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg kippenvel van Trump, letterlijk.
Wat die man verwezenlijkt in enkele dagen tijd is verbijsterend.

Een politicus die zijn beloftes na de verkiezingen niet vergeten is, ik kan het nog steeds niet geloven om eerlijk te zijn.

Dit is nu al de beste politicus van de laatste 100 jaar.

Desondanks gaat de hetze, de totale slachtpartij vanuit de media genadeloos voort.
De "verdraagzamen" blijven gif uit hun domme koppen spuwen als nooit tevoren.

Trump heeft plasseks met hoeren uit Rusland.
Trump grijpt wijven in hun kut.
Met nu de nieuwste hype: de lichaamstaal van Trump en Melania.

Je gelooft het nooit: de "experten" hebben gezien dat Melania een object is.
Dat ze een slechte relatie hebben.
Dat ze naast elkaar leven.
Terwijl de Obama's natuurlijk een prachtig, liefdevol koppel zijn.
Mensen in zo een stressvolle situatie van naaldje tot draadje analyseren is compleet achterlijk en heeft maar 1 doel: het diaboliseren van de mensen in kwestie.

En de domme, achterlijke meute slikt het in als zoete koek.
Waarom gaan ze dan niet stemmen op de oude vertrouwde ratten van het establishment?
Ik blijf erbij dames en heren, het is iets wat ik reeds enige tijd besef.
Armoede, bankencrisissen, oorlogen, werkloosheid, terrorisme: het makkelijk manipuleerbare volk verdient niet beter!

Geef ze alstublieft hun dagelijkse portie islamterreur, dan kunnen ze kransen leggen en liedjes zingen.

Stel je voor dat er iemand anders aan het roer komt die niet handelt zoals de oude vertrouwde corrupte varkens: die man moet wel hitler zijn!

Laatst gewijzigd door Demper : 25 januari 2017 om 21:17.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 21:15   #385
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee die foto was geen photoshop, maar het is natuurlijk wel belachelijk om links een foto te plaatsen van tijdens de inauguratie van Obama en rechts een foto te plaatsen van een uur na de speech van Trump als die al vertrokken is...Dan is het vrij logisch dat er al heel wat mensen weer weg zijn.
LOL! De excuses waar jullie mee afkomen worden stilaan zielig. Heb je ook maar één bewijs dat die foto's dateren van een uur NA de speech van Trump?

Beide foto's (die van bij Obama, en die van Trump) dateren van rond hetzelfde tijdstip, namelijk iets voor het begin van de ceremonie. Da's zo ongeveer het moment waarop je mag verwachten dat het publiek op z'n maximum zit. Hoe ik dat weet bij Trump? Omdat die foto perfect overeen komt met de beelden uit de rechtstreekse uitzending van die dag die ik hier eerder al gepost heb, en die waren van een 10-tal minuutjes voor het begin van de ceremonie.

Dat zijn natuurlijk de 'gewone' feiten, niet de alternatieve...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 21:18   #386
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik ging uit van photoshop omdat het vast staat dat die foto niet weergeeft hoeveel mensen er bij de inauguratie aanwezig waren.

Het kon ook op een andere manier, door lang na de procedure foto's te nemen zoals inmiddels de hele wereld dat weet.

Het doel heiligt de middelen. En het doel van de media wordt elke dag duidelijker.

Scorpio, ga je nu toegeven dat er gesjoemeld is met de berichtgeving over de inauguratie van Trump? Of ben je daar te trots voor?
Lol! Ik ga dat 'toegeven' op het moment dat jullie ook maar één stukje bewijs leveren dat er met die foto's gesjoemeld is, of dat ze dateren van na de ceremonie.

Eén bewijsstukje. Maar wel een echt he, geen 'alternatieve feiten'.
Oud 25 januari 2017, 21:21   #387
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
LOL! De excuses waar jullie mee afkomen worden stilaan zielig. Heb je ook maar één bewijs dat die foto's dateren van een uur NA de speech van Trump?

Beide foto's (die van bij Obama, en die van Trump) dateren van rond hetzelfde tijdstip, namelijk iets voor het begin van de ceremonie. Da's zo ongeveer het moment waarop je mag verwachten dat het publiek op z'n maximum zit. Hoe ik dat weet bij Trump? Omdat die foto perfect overeen komt met de beelden uit de rechtstreekse uitzending van die dag die ik hier eerder al gepost heb, en die waren van een 10-tal minuutjes voor het begin van de ceremonie.

Heb je dan ook een uitleg voor de lege ruimtes ? Waarom zouden mensen dan niet gewoon naar voren doorschuiven en dus dichter bij het gebeuren uitkomen ipv een ganse open ruimte voor zich open te laten ? en dit tot meerdere open ruimtes toe...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 21:34   #388
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hebben jullie werkelijk niets anders te doen dan die domme foto's te analyseren?

Meen je dat nu echt?

Zijn er geen andere prioriteiten in de politiek?

"Moehoehoe, mijn favorietje met een kleurtje had meer fwiendjes op de speelplaats."

Kwijlende kleuters met een pamper hebben meer niveau, wat een compleet gestoorde discussie.
Oud 25 januari 2017, 21:45   #389
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hebben jullie werkelijk niets anders te doen dan die domme foto's te analyseren?

Meen je dat nu echt?

Zijn er geen andere prioriteiten in de politiek?

"Moehoehoe, mijn favorietje met een kleurtje had meer fwiendjes op de speelplaats."

Kwijlende kleuters met een pamper hebben meer niveau, wat een compleet gestoorde discussie.
Mag ik je er even fijntjes op wijzen dat het niet de pers of 'wij' zijn die hier een prioriteit van gemaakt hebben, maar wel jouw vriendje Trump, door de pers te beschuldigen van leugens, rechtstreeks en persoonlijk, én door zijn persverantwoordelijke dat te doen zeggen op een officiële persconferentie?

Had hij gewoon zijn bek gehouden en er mee leren leven dat er gewoon minder volk was, zoals een grote jongen, dan waren we daar al lang niet meer over bezig. HIJ is degene die hier een halszaak van maakt, wij niet.

Waarom het voor mij nu belangrijk is, is omdat het bijzonder veel zegt over deze president, en deze administratie: de ALLEReerste persconferentie van de president, én de allereerste van de persverantwoordelijke, en DIT is waar ze het over hebben. En beiden staan gewoon vlakaf te liegen. Die attitude, die bereidheid om feiten gewoon naast zich neer te leggen zou iedereen hier de stuipen op het lijf moeten jagen.
Oud 25 januari 2017, 21:54   #390
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag ik je er even fijntjes op wijzen dat het niet de pers of 'wij' zijn die hier een prioriteit van gemaakt hebben, maar wel jouw vriendje Trump, door de pers te beschuldigen van leugens, rechtstreeks en persoonlijk, én door zijn persverantwoordelijke dat te doen zeggen op een officiële persconferentie?

Had hij gewoon zijn bek gehouden en er mee leren leven dat er gewoon minder volk was, zoals een grote jongen, dan waren we daar al lang niet meer over bezig. HIJ is degene die hier een halszaak van maakt, wij niet.

Waarom het voor mij nu belangrijk is, is omdat het bijzonder veel zegt over deze president, en deze administratie: de ALLEReerste persconferentie van de president, én de allereerste van de persverantwoordelijke, en DIT is waar ze het over hebben. En beiden staan gewoon vlakaf te liegen. Die attitude, die bereidheid om feiten gewoon naast zich neer te leggen zou iedereen hier de stuipen op het lijf moeten jagen.
Kan je dit allemaal uitkramen zonder verpinken?
Werkelijk?

Het gezever over de inauguratie foto's is wel degelijk in gang gezet door de media.

Logisch dat Team Trump hier scherp op reageert: het is FAKE NEWS.

Oud 25 januari 2017, 21:59   #391
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Heb je dan ook een uitleg voor de lege ruimtes ? Waarom zouden mensen dan niet gewoon naar voren doorschuiven en dus dichter bij het gebeuren uitkomen ipv een ganse open ruimte voor zich open te laten ? en dit tot meerdere open ruimtes toe...
Hoe verklaar jij dat ALLE beelden die gaten vertonen, ook de bewegende, én de rechtstreekse? Zelfs de foto's van bij Obama vertonen zulke gaten, zij het minder en kleiner.

Waarom mensen niet gewoon naar voren doorschuiven? Twee redenen: ten eerste zijn er zones, waartussen je niet zomaar kan switchen, afhankelijk van waar je binnenkomt. Op de foto's afgaande (zowel die van Trump als die van Obama) lijken mij er drie zones te zijn (beginnend van aan het begin van de Mall): vak 1, vak 2 + 3, en vak 4 + 5 +... Je ziet dat dat zones zijn omdat vooraan vak 1, 2 en 4 de mensen over de volledige breedte van de Mall tegen hekken staan, terwijl er bij de overige vakken aan de zijkant gaten zijn in de hekken waardoor mensen van vak kunnen veranderen.

Ten tweede: mensen gaan staan waar ze denken het beste zicht te hebben. Da's niet altijd 'zo dicht mogelijk'. Je gaat veel meer zien als je vooraan vak 5 staat dan wanneer je achteraan vak 4 staat, omdat er geen volk vlak voor je neus staat.
Oud 25 januari 2017, 22:01   #392
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Méér volk, minder volk. Golden shower, kut pakken etc dat is allemaal onbelangrijke zever. Wat hij gaat doen en welke invloed dat zal hebben op de Amerikaanse en wereldeconomie is belangrijk al de rest is idioot gelul.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 22:04   #393
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Lol! Ik ga dat 'toegeven' op het moment dat jullie ook maar één stukje bewijs leveren dat er met die foto's gesjoemeld is, of dat ze dateren van na de ceremonie.

Eén bewijsstukje. Maar wel een echt he, geen 'alternatieve feiten'.
Op de foto die de media gebruikten om het gebrek aan populariteit van Trump te insinueren, is helemaal onderaan een wit gebouw te zien. Het zelfde gebouw dat te zien is op de foto van Obama's eedaflegging op de allerlaatste rij.

Op de Trump foto is er geen kat te zien in de omgeving van dat gebouw. Het volk stond veel meer naar voren wegens "gebrek aan belangstelling".

Echter, hier een screenshot van tijdens de inauguratie waarbij we iets heel anders zien.

Oud 25 januari 2017, 22:07   #394
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Werkelijk?

Het gezever over de inauguratie foto's is wel degelijk in gang gezet door de media.

Hij weet dat hij ongelijk heeft maar is te trots om het toe te geven.

Gelukkig vallen steeds minder mensen voor al die anti Trump propaganda.
Aan het einde van de rit komt hij er veel sterker uit.
Oud 25 januari 2017, 22:12   #395
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Werkelijk?

Je moet het begrip 'perspectief' een keer opzoeken in een woordenboek. Op jouw foto staat niet meer volk dan op die andere, alleen is hij van vooraan genomen, en van laag tegen de grond.

Bekijk die tweede foto van je eens goed. De vakken worden afgescheiden met groene hekken. Het laatste groene hek zie je in de rode cirkel staan. Hoeveel volk staat er achter dat hek? Juist, amper iemand. Dat wil zeggen dat dat vak quasi LEEG is. Net zoals op de bekende luchtfoto. Bekijk vervolgens het vak ervoor. Vooral dan de rechterkant, met de bomen. Je ziet er niet veel van, omdat ze er hun rode cirkel door hebben getrokken, maar je ziet wél dat zelfs tegen het groene hek er witte gaten zijn. Dat wil zeggen dat daar amper volk staat. Net zoals op de luchtfoto. Hetzelfde zie je in het derde vak, ook weer rechts. En weeral komt dat mooi overeen met de luchtfoto. Bovendien zie je op jouw foto zonder problemen alle groene hekken, van alle vakken. Dat kan alleen als er VOOR die hekken (die met moeite een meter hoog zijn) een hele open ruimte is.

Je weet wel, zoals in de luchtfoto.

Serieus. Perspectief. Google het desnoods eens.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 25 januari 2017 om 22:12.
Oud 25 januari 2017, 22:13   #396
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Op de foto die de media gebruikten om het gebrek aan populariteit van Trump te insinueren, is helemaal onderaan een wit gebouw te zien. Het zelfde gebouw dat te zien is op de foto van Obama's eedaflegging op de allerlaatste rij.

Op de Trump foto is er geen kat te zien in de omgeving van dat gebouw. Het volk stond veel meer naar voren wegens "gebrek aan belangstelling".

Echter, hier een screenshot van tijdens de inauguratie waarbij we iets heel anders zien.

Je bent de tweede. Lees mijn antwoord op Demper. Wel prachtig dat jullie als domme schaapjes allemaal precies hetzelfde 'alternative fact' plaatje klakkeloos overnemen.

O ja, en Eurosceptic, verklaar de bewegende beelden eens die even weinig volk tonen als de foto, en die vlak voor het begin van de ceremonie genomen zijn.

En als je toch bezig bent, verklaar waarom er tijdens de inauguratie van Trump tegen 11u 193.000 metroritten waren gemeten in Washington, tegenover 513.000 tegen dezelfde tijd bij Obama in 2009. Officiële cijfers trouwens.

Verklaar, Eurosceptic.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 25 januari 2017 om 22:25.
Oud 25 januari 2017, 22:49   #397
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werkelijk?

Geef het maar op. Debunker Scorpio luistert naar niemand, zelf niet naar Big Joe.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 januari 2017 om 22:51.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2017, 22:52   #398
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Geef het maar op. Debunker Scorpio luistert naar niemand, zelf niet naar Big Joe.
Het staat je volledig vrij om mijn analyse van die foto te weerleggen. Maar we weten beiden dat je dat niet kan.
Oud 25 januari 2017, 22:53   #399
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent de tweede. Lees mijn antwoord op Demper. Wel prachtig dat jullie als domme schaapjes allemaal precies hetzelfde 'alternative fact' plaatje klakkeloos overnemen.

O ja, en Eurosceptic, verklaar de bewegende beelden eens die even weinig volk tonen als de foto, en die vlak voor het begin van de ceremonie genomen zijn.

En als je toch bezig bent, verklaar waarom er tijdens de inauguratie van Trump tegen 11u 193.000 metroritten waren gemeten in Washington, tegenover 513.000 tegen dezelfde tijd bij Obama in 2009. Officiële cijfers trouwens.

Verklaar, Eurosceptic.

Aandoenlijk.
HIER
Oud 25 januari 2017, 22:57   #400
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het staat je volledig vrij om mijn analyse van die foto te weerleggen. Maar we weten beiden dat je dat niet kan.
Luister eens naar Big Joe en kijk nog eens naar de foto.

HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be