![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Demonen, wanneer zal het nu eens eindelijk goed zijn voor jou? Ik had absoluut niet de hoge wedde en heb ook niet dat hoog pensioen waar jij voortdurend over kankert. Maar ik mocht wel het werk doen aan de BBI. En voor de empathie en mooie ogen van sommige belastingplichtigen doe je het beter niet. Dan blijf je beter weg aan Financiën. En ik vraag mij af waarom U weer direct in de aanval gaat tegen mevrouw Homans. Ik heb vele mensen gekend aan Financiën die laag zijn begonnen en die zich hebben opgewerkt en bovendien hun wedde dubbel en dik waard zijn geweest. Maar ik heb er ook anderen gekend die geen trap tegen hun scrotum waard zijn geweest. En daar zit inderdaad de grote fout. De evaluatie zou niet alleen grondig moeten gebeuren maar ook eerlijk. En daar wringt het schoentje nogal dikwijls. Anderzijds waren er ook met een universitair diploma die nooit enige meerwaarde hebben gebracht. De reden daarvan kende ik niet maar ze waren er en bovendien veel te lang. En voor die categorie kan ik uw bezwaren wel tegemoet komen. Maar het waren; toegegeven; wel uitzonderingen tegenover de lagere niveaus waar er sommigen zaten die om 10 uur nog figuurlijk de papfles aan het geven waren aan hun dreumes in de creche. Het is niet bij de aanwerving dat het verkeerd loopt demonen maar wel bij de opvolging. En vooral bij de hogere regionen. Daar zaten er die absoluut geen leiding konden geven. Zij dachten al aan hun rustpensioen en leefden van ego en soms ook drank. Wat wil je demonen? Een leger van uitsluitend generaals? Wie gaat dan schieten op de vijand? Nee demonen. Steek uw mening in uw broekzak en zwijg. Het zal niet veranderen omwille van uw gekanker. Het zal pas veranderen als de staat als werkgever ook werk eist als tegenprestatie. Voor wat hoort wat. En wie bepaalt dit? Juist. Het politieke etablissement. Als ze er niet in slagen of willen slagen om zich minder te moeien en een eerlijk systeem op poten te zetten zal er niks van komen. Maar.....ik vrees dat het er niet zal van komen. Maar persoonlijk vind ik dat ik niet teveel verdiend heb en ook niet teveel rustpensioen krijg; afgewogen aan het vroegere gepresteerde werk. Maar feitelijk had ik al dood moeten zijn. Vele collega's zijn reeds vroegtijdig gegaan. Op dat vlak mag ik mij toch gelukkig prijzen. Ik denk nu nog steeds alle dagen bij het ontwaken dat ze me nu bij betalen wat ze me vroeger onthouden hebben. Maar dat is dan weer een andere benadering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel Jack; ik zal weer in herhaling moeten vallen. Ik werkte bij een fraudeur als baas. En ik heb geweigerd om een zwaar fraudedossier als afgehandeld zonder verder gevolg op mijn staat (werkschema) te zetten. Als gevolg vloog ik naar een ontvangkantoor. Maar ik geraakte zo wel onder de handen van dier smeerlap uit. De inspecteur; die boven hem stond op de hiërarchische ladder; ontnam die baas zijn signalement "zeer goed". Die inspecteur had ik wel ingelicht. Twee maand nadien zat die inspecteur zelf volop in de miserie met zijn signalement. Het bewuste dossier kwam voor de rechtbank. De afgevaardigde-beheerder werd veroordeeld en was zijn burgerrechten kwijt omwille van frauduleus faillissement. En ik werd verdacht om dat dossier voorgelegd te hebben aan de Procureur en zo het gerecht gealarmeerd te hebben. En het vervolg zal ik U besparen. Ik werd gewoon een "persona non grata" aan de administratie want Brussel zat vol met fraudeurs. Uiteindelijk na jaren is de actualiteit vervaagd geweest en heb ik aan de BBI gewerkt. Maar mijn loopbaan kon ik op mijn hemd schrijven. Ik had op te zere tenen getrapt. Aan de privé kan zoiets niet. Op de baas zijn tenen trappen betekent "er uit!" Nu nog heb ik er spijt van dat ik destijds zelf niet opgestapt ben en eigen lot in eigen handen nam. Waarom niet? Wel dat snap ik heden zelf nog niet. Gemakzucht? Gebrek aan durf? Nochtans was ik nationaal gekend als hengelsportjournalist. Ik zou dus gemakkelijk mijn weg wel gemaakt hebben in die branche. Al was het maar in een geopende winkel. Maar...het is er dus niet van gekomen. Ik had een jobke aan de staat. Het summum voor de werkende klasse destijds. Nu weet ik verdomd wel beter! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
Banneling
|
![]() Goossens: "Bij Nationale Bank werken 2.000 mensen, dat is te veel"
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2875020 Wij geven 32 miljard Euro meer uit ELK JAAR aan ambtenaren dan Nederland. Dit zorgt voor een gigantische slachting in de privésector. Die mensen worden buiten hun wil werkloos omdat hun bedrijven die zooi niet wensen te financieren. Deze regering durft niet aan die zooi raken maar De Wever wil die mensen allemaal vd dop gooien. Waanzin!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demonen, wat vindt u van het voorstel van Crevits om van 22 uur lesgeven de standaard te maken?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 26 januari 2017 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij het hengelsportmagazine wsl? je krijgt de man wel uit de ambtenarij (al duurt het jaren), maar de ambtenaar nooit meer uit de man hé ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 januari 2017 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anna; ik zal het kort houden ditmaal. Het was geen fulltime job. Het was een bijjob waar betaald werd per gepubliceerd artikel. Ik heb er speciale toelating moeten voor vragen en gekregen. Maar ik had toch ruime bekendheid daardoor gekregen in die middens. Trouwens op TV heb ik samen gewerkt in een programma destijds met Jambers. Als uwe kop op TV verschijnt kent het hele dorp U achteraf. De rest van mijn verhaal zal ik afronden als volgt : "Ze openden het hek en de hongerige leeuwen stormden in de arena" En wat nog tekenen van leven vertoonde werd afgemaakt door de lijfwacht van Nero. En twee van die lijfwachten leefden in mijn dorp. Ze moesten dus niet zoeken om mij te kunnenen vinden. En......het publiek had immense vreugde en lachte. Een schilderij van Jeroen Bosch was maar een flauw afgietsel tegenover de werkelijkheid. Een guillotine was er wel niet in dat boerengat want anders was er een massa toeschouwers (kruipers) komen kijken ook nog. En Jacques antwoord weer niet. Hij weet wel graag veel maar hij laat het niet merken. Slimme vent. Dus ik stop nu. Want ondertussen is demonen weer aan het wringen om een plaatske te krijgen. Het duurt weeral te lang om zijn gal te kunnen spuwen tegen de N-VA. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en met die 38u/week zijn ze er vanaf? waarom zouden ze opeens minder moeten werken???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 26 januari 2017 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Demonen; ik ga je wel iets beloven. Ik heb steeds enorm veel tijd besteed aan het lezen van uw braaksels. Soms staat er zelfs iets in wat je kon in overweging nemen. Maar als er zaken vijftig keer opnieuw herhaald worden en die iedereen al wel weet; zelfs huismoeders die hun kroost gaan afhalen aan de school; dan begint het zeker te vervelen. Dus ik ga uw braaksel niet meer lezen. Beloofd! Mijn tijd is te kostbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee stomkop. Momenteel gepensioneerd maar dus wel statutair! Gij ook zeker? Want je hebt toch ook immens veel tijd om dit forum te vervuilen. Is het soms zondag vandaag? Of zijn alle dagen van de week soms zaterdagen? Op die manier moet je niet beginnen he vent. Want jij leest misschien de reacties niet van anderen op uw kolder maar U zou het wel eens kunnen uitlokken dat ik met plezier uw kloterij ga uitbenen tot op het bot. En dat is niet aangenaam voor geen van beiden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen de bonden dit goedkeuren? of is het nog maar één van haar voorstellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt hem bij zijn pietje, maar straks of morgen stelt demonen opnieuw zijn onzinnige vraag. Hij heeft immers geen flikker te maken met het statuut van deze en gene forumdeelnemer, noch doet iemand's statuut ertoe om op dit forum een discussie aan te gaan. Zelfs als stikte het hier van de statutairen, dan nog hadden zij evenveel recht om aan een discussie deel te nemen als demonen.
![]() |
![]() |
#2998 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3000 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och, ze doen naar Anna. Ik noch gij zal daarover beslissen. Maar ze zullen dan wel moeten zoeken aan het departement waar ik gewerkt heb. Weinig vreugdevolle job; verdacht worden van bewust mensen geld uit hun zakken te kloppen; geen appeltje voor de dorst op het einde of je moet het zelf bij mekaar ritselen en uw auto zelf betalen zelfs al gebruik je hem vooral in dienstopdracht. Dat ik onbetaalbaar zou zijn is ook niet mijn fout. Men heeft een leger doppers tewerkgesteld aan alle departementen. Is dat soms de fout van degenen die er naar best vermogen gewerkt hebben? Ik beschreef het reeds op dit forum waar het vooral mank loopt/liep. Maar wie leest het? Wie denkt er over na? En enig onderzoek doen nopens noodzaak of prestaties van de ambtenaren kan niet omdat er geen eerlijkheid is. We hebben in dit land geen noodzaak aan meer "know-how" maar wel aan eerlijkheid. En dat ego en die oneerlijkheid zal ons op korte termijn zuur opbreken. De mens is besmet met de bacterie die de ziekte van eigenbelang uitlokt. Zelfs de ziekte van zelfvernietiging. Laatst gewijzigd door werkman : 26 januari 2017 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |