![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is zelf een product ervan en maakt er gretig gebruik van. En nu dat hij president is van de VS ( toch wel een natie die zowat steeds hun normen aan de rest van de wereld hebben gedicteerd.... nu ook weer ) kan je zelf stellen dat hij de grootste globalist is btw vrije handel en immigratie is net geen globalisme Trump heeft dat begrip gewoonweg volledig uitgehold. Langs de ene kant verzet hij zich blijkbaar tegen geen bemoeienissen onder het mom dat dat dat globalisme zou zijn langs de andere kant zegt hij net dat bv Rusland zich maar wat moet gaan bemoeien in Syrië |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als je dat ding er wil omwille van de symboolwaarde, so be it. Maar als je echt gelooft dat die illegale immigratie gaat tegenhouden, dan moet je eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat gaan. Latinos en zowat iedereen ter wereld die ergens willen geraken, zijn idd vindingrijk. Citaat:
Maar bon, als Trump dat ding ziet als een verlengstuk van zijn eigen lul, dan is het laaste daarover nog niet gezegd. 't Is idd weinig meer dan een symbolisch zoethoudertje voor zijn kiesvee. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze muur is in feite een muur tegen de 'globalisten'. Een muur tegen het globalistisch gespuis aan de macht in mexico welke niet zullen twijfelen om de grens nog harder onder druk te zetten, via hun narco's en mensensmokkel. Terzijde, aan de grens weinig property owners dacht ik. Er is sowieso een strengere uitzonderlijke wetgeving van kracht binnen een bepaalde zone naast de grens. De federalen doen daar zowat wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen maar 'betalen' gaan ze die al vast en zeker als we de redenering van Trump volgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat Iran uiteindelijk niet op de agenda staat. Dat is wat zb voorziet, totale speculatie echter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij jaagt wel alle landen van de Pacific in de armen van China en waarschijnlijk zal de EU ook wel die richting uitgaan. De Chinezen zijn al liefdesliedjes aan het zingen. En Poetin? Die ziet daar nu tot zijn verbijstering en afgrijzen een labiele narcistische Potus aan het hoofd van de USA (hij had in geen jaren gedacht dat Trump écht zou verkozen worden). Die heeft liever voorspelbare bondgenoten/dictators zoals Assad en Erdogan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Als fervent reiziger ontmoet ik regelmatig Mexicanen.
De laatste vertelde me dat 50% van hun populatie minder dan 10 euro per dag verdient. Ik ben het eens met behoorlijk wat standpunten van Trump, maar zo'n maatregelen nemen tegen een land dat zo diep in de problemen zit moet toch zware gevolgen hebben voor hun middenklasse die nu al kreunt onder armoede. America first, maar ook over de rug van anderen? Hier zal de ware aard van Trump zich tonen. Als Trump woord houdt, kan ik me voorstellen dat er ganse bedrijven overkop gaan. Dat relaties met handelspartners ernstig beschadigd worden en dat de VS zelf zware sancties opgelegd krijgen á la Rusland. Ik denk dat Trump heel snel zijne kak gaat intrekken met zijn roekeloze uitspraken over importtaks. Het mes snijdt aan 2 kanten
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is klassiek, als de Belgicisten geen tegenargumenten hebben beginnen ze te schelden. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 januari 2017 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |