![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een strafbaar feit. Als de rechter het wenst, kan ze federal marshals er op af sturen om die border patrol mannen op te pakken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steun Trump NIET onvoorwaardelijk. Niettegenstaande alles verdient hij een kans. Gun hem die kans. Reagan was indertijd ook een republikeins president (herkozen na 4 jaar) die ook kwam na een democraat (Carter). In het begin werd ook hij gedemoniseerd maar jaren later werd hij gekwalificeerd als een v.d. beste presidenten van na WO II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zal het islamisme verslagen worden. Het kan nog honderd jaar duren eer die ideologie tot aanvaardbare proporties is herleid (ook het communisme en fascisme hebben vandaag de dag nog aanhangers), maar dat is louter een kwestie van tijd. In tussentijd moeten wij er gewoon voor zorgen dat we ons beschermen, zowel tegen de externe als de interne vijanden. En die interne vijanden, die bestaan uit twee groepen: 1. de islamisten die onze manier van samenleving willen vernietigen en die hier al aanwezig zijn 2. diegenen die bereid zijn om de meest fundamentele waarden van de Verlichting te vernietigen Trump maakt duidelijk dat hij tot die tweede categorie behoort. En dus moet iedereen die de Verlichting waardevol vindt zich verzetten tegen die onnozelaar. Als het tot een harde confrontatie komt tussen de juridische macht en de uitvoerende macht, dan zal ik partij kiezen voor die eerste. Eén Amerikaanse tiran in de laatste honderd jaar is meer dan genoeg (FDR), we moeten daar geen tweede aan toevoegen.
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als... De meeste rechters houden niet van dat soort conflicten. Dat weet jij ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat het zal gebeuren, staat vast.
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6 februari: 100.000 Duitsers geven zich over in Stalingrad 13 juli: tanks v.h. Rode Leger verslaan in een enorme slag de Duitsers bij Kursk 3 augustus: Sovjet tanks breken door bij Kharkov dat op 22 augustus bevrijd wordt. 6 November: Kiev is bevrijd. Stalingrad was hét grote keerpunt van de oorlog in Europa !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze fout doet niets af van mijn argument.
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe anders te verklaren dat ze verzwijgen dat ook Carter én Bush ooit een tijdelijk inreisverbod instelden voor inwoners (moslims) van 7 islamitische landen. Diezelfde lijst van 7 landen die Trump nu ook gebruikt. Ook SA kwam toen niet voor op die lijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En geloof je dat zelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vergeten, maar Saoudi-Arabië staat/stond niet op de lijst die Carter én Bush indertijd maakten en die hij nu gebruikt.
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 januari 2017 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertel alleen maar wat ik gisteren op NOS hoorde van een journaliste die voor NOS in Amerika zit.
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 januari 2017 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek het eens op, en van Bush : idem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 januari 2017 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens haar was het een lijst van een 7 tal landen en ze zei er ook bij dat toen ook SA er niet op voorkwam. Nu wat Bush betreft, volgens haar was dat naar aanleiding van de aanslagen op de towers dat Bush een inreisverbod instelde voor inwoners van die landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate.” The Past Six Presidents Have All Used The Executive Power To Block Certain Classes Of Immigrants Obama. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Links & islam; 1 strijd ... voor afbraak & achteruitgang. Nep-progressieve butthurt snowflakes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de media stelt alles in het werk om Trump af te schilderen als de baarlijke duivel, met halve waarheden en hele leugens. Zo trokken verschillende milieu en homo groeperingen fel van leer omdat hun rechten/verzuchtigingen van de site van het Witte huis waren verdwenen. En de politiek correcte media sprong natuurlijk direct op de kar om Trump in een slecht daglicht te stellen. Maar ze verzwegen wel dat ALLES van die site was verdwenen omdat ze vernieuwd werd. Hoorde ik nu juist toevallig in een heruitzending van een politiek debat op de NOS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en dan begrijpen ze niet waarom figuren als Trump verkozen worden...nog steeds niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig ontving ik gisteren een mailtje dat hier perfect op aansluit. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 januari 2017 om 02:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al zoiets gelijkaardig gelezen, ik meen me te herinneren dat zelfs Afshin Ellian iets in die aard geschreven heeft na de overwinning van Trump, dat politici eindelijk eens naar 't volk zou moeten beginnen luisteren, wat er zoal leeft onder hun eigen bevolking, want dat weten ze niet, ofwel wanen ze zich superieur dat zij beter weten wat goed voor ons is.
![]() |
![]() |