![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iemand de RD drukt, is zijn eigen zaak. Dat iemand als een gediplomeerde tsjeef er daarna hypocriete leugens over zit te posten is van een heel andere orde. Daarover gaat dit. |
|
![]() |
![]() |
#13442 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijkheid, het was reservespeler.
Hij denkt nog altijd dat er hier forumleden zijn die hem niet kennen.... |
![]() |
![]() |
#13443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#13444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan alleen vermoeden wat de echte voornaam van reservespeler is. Ik zou het ook niet pikken als iemand de mijne op het forum gooit. Zelfs mijn voornaam niet.
#13445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Pontifex 'n uitzondering voor jou gemaakt Jaak, heeft hij je bp'tjes en je ban gemotiveerd, heeft hij je verteld wie je gedriehoekt heeft & waarvoor?
Bovendien vertel je me 'n hoogst ongeloofwaardig verhaal over reservespeler die jouw baas is gaan vertellen over je postgedrag/aanwezigheid/weetikveel op dit forum. Hoe weet die kerel je echte naam en waar je werkt, tenzij je hem dat zelf verteld hebt, en heeft hij zich voorgesteld aan je baas met z'n echte naam en er z'n forumnick bij vermeld? Uiterst vreemd allemaal. Iedereen weet hier alles van/over iedereen...en ik weet niks. 😡
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#13446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt wél uit dat iemand meermaals de aandacht vestigt op de naam die reservespeler irl draagt. Iemand die voor minder op zijn teentjes getrapt is kan beter niet klagen als hij daarvoor strafpunten krijgt. Nog dit Jack. Het aantal strafpunten dat reservespeler je zou kunnen aangesmeerd hebben volstaat niet om geband te worden. Je hebt je ban dus grotendeels aan je eigen gedrag te danken.
![]() |
#13447 |
Banneling
|
![]() aaaah de essentie
![]() Goeiemorgen, heerlijk. |
![]() |
![]() |
#13448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nostalgie! ![]() de eigenlijke samenvatting is dus dat anti-racisme een obligate geloofsovertuiging is geworden. Laatst gewijzigd door Anna List : 30 januari 2017 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#13449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
genuanceerd zijn en niet wit-zwart denken mag niet want niet conform het nieuwe politiek correct denken en dus strafbaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#13450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb vijf strafpunten gekrgen wegens het vrijgeven van privé-informatie van een forumlid. Het verhaal waarmee jij hier uitpakt is inderdaad ongeloofwaardig omdat het gewoon fout is. 'Die kerel' heeft zich helemaal niet voorgesteld aan mijn baas, hij beweert wel forumlid Patrick M. zijn bazen te contacteren. Vindt u dat normaal? Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 januari 2017 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#13451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want zwart-wit denken is per definitie verkeerd, is dat de kern van uw betoog?
![]() |
![]() |
#13453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen de laatste post van mijn oude nickname en de eerste van mijn nieuwe zat meer dan een jaar. In overleg met de moderatie heb ik een nieuwe nickname mogen maken. RS |
|
![]() |
![]() |
#13454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Patrick M. zal dat graag lezen! Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 januari 2017 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
#13457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13458 |
Banneling
|