![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2017 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog wel iets meer in de wereld aan het gebeuren dan wat geroddel rond Trump. Als dit nog een maand aanhoudt volg ik geen media meer.
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je dat ook even aan parcifal vertellen want hij gelooft mij niet als ik zeg dat die journaliste dat zei. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 januari 2017 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jihad. Sharia. Geen verlichting gekend. Godsdienst boven Staat. Theocratie. Hopeloos agressief, gewelddadig, onverdraagzaam, proselitisch, discriminerend, Irrationeel. en barbaars over de hele lijn. Onverenigbaar met onze waarden en de mensenrechten. Tenzij ze er zich uitdrukkelijk aan conformeren en dat bewijzen in de praktijk. Daar zijn we nog niet klaar mee. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2017 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och de media zijn precies gebombardeerd tot een stel kakelende huisvrouwen die het toch zo erg vinden dat Trump gewonnen heeft. Wat een gezaag. Om koppijn van te krijgen.
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar hij heeft toen tijdelijk de grenzen gesloten voor iedereen. Er zijn ook verscherpte grenscontroles gekomen (vingerafdrukken etc). Maar ik kan mij niet herinneren dat hij de grenzen gesloten heeft voor alle inwoners van die 7 landen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist het ook niet meer maar zag toevallig die journaliste dat zeggen op de NOS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Ik vrees voor een doorlopende migraine (voor jou)
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2017 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het gehuil en bloemetjes al gehad. Nu aanhoudend gezaag. De echtscheiding komt er snel genoeg aan en dan koopt Trump dat volk wel om voor wat wisselgeld.
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Christendom is gebaseerd op teksten van het OT en het NT. De interpretatie van die teksten is verschillend naargelang van de veschillende strekkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet voor alle inwoners van die 7 landen. Christelijke Syriers kunnen wel nog binnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef die huilers wat wisselgeld en ze stoppen wel met huilen. "Them bitches."
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele definitie van Islam die het niet als een godsdienst poneert. Ook in de praktijk van de Constituties en de Grondwetten is dat zo. Bovendien zegt Trump zelf dat zijn maatregelen NIET tegen moslims gericht zijn. Knoop die uitingen van die halve zool maar aan elkaar... De islam is een godsdienst. Punt. Period. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2017 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan goed zijn dat het nergens opgeschreven is dat de Islam een fascistische politieke doctrine is, maar dat maakt het daarom niet minder waar. Bijgevolg is het ook bijlange geen discriminatie om moslims de toegang tot uw land te ontzeggen. Moslim ben je door persoonlijke keuze, draag dan ook de gevolgen van uw laakbare gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Minister-President
|
![]() Jij trekt nogal vaker conclusies die van de verste verte niks te maken hebben met hetgene waarop je reageert, dus verwonderen doet me dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het christendom is "hier" zo goed als volledig geneutraliseerd. Verwonderd dat niemand (nu ja, jezelf laat ik dus buiten beschouwing) hier staat te springen om een criminele organisatie (wan t dat is het 100%) als de islam, te omarmen ????