![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de helft van de Brusselse gemeenten lijkt Mekka in Brussel geïmporteerd.
![]() |
#382 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volledig naast de kwestie. Geen idee waarom mensen zoals u dit zo moeilijk begrijpen:
In moderne westerse samenlevingen (dus niet in apenlanden zoals Saudi-Arabië, wat ze daar doen moeten ze zelf weten) hebben we onze staten zodanig opgebouwd dat er respect voor mensenrechten en de rechtsstaat moet zijn. Dat is iets dat we onszelf opleggen en hangt niet af van enige wederkerigheid met wat ze in andere landen wel of niet doen. Is dat zo moeilijk om in uw kop te krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hen is dat een teken van zwakte. Waar we generaties nodig hadden om in onze kop te krijgen lukt niet met een integratiecursusje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Daar gaat het dus NIET om. Niet in hun landen. Of toch niet in die mate, we hebben daartoe onvoldoende leverage. Wel bij zij in onze landen. En wel 100%. Daartoe hebben we wel leverage genoeg.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 januari 2017 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het juiste argument is dat we weten dat Saoedi-Arabië een repressief, autoritair en totalitair regime is. We weten hoe massaal de meest basale mensenrechten daar geschonden worden. Saoedi-Arabië is - moreel gezien - dan ook geen bondgenoot. Het is louter een belangrijke handelspartner. De VS is meer dan dat; de VS is een van Europa's grootste bondgenoten in de verdedigen van vrijheid, democratie, de rechtsstaat en mensenrechten, ondanks haar vele imperfecties (om een eufemisme te gebruiken). De VS is altijd een relatief baken van vrijheid geweest. Om Ronald Tear down this Wall Reagan te citeren, toch een gerespecteerd figuur aan de rechterzijde: If we lose freedom here, there is no place to escape to. This is the last stand on Earth.Dát staat op het spel.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 30 januari 2017 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen die er wonen vinden dit geen joke. Dat zullen hoogstwaarschijnlijk fascisten en/of nazi's zijn, natuurlijk.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 januari 2017 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() Lees mijn hele post. Ik ga niet worden zoals de vijand. Verenig jij je maar met hem in zijn (gebrek aan) waarden. Naast hem ga ik ook jouw degeneratie bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat u van anderen verwacht hangt af van uzelf.
En in zekere mate verwachten 'wij' dit inderdaad. Dat is deel van Belgisch en EU buitenlands beleid: respect voor mensenrechten en rechtsstaat. En zelf al verwachten we dat niet, doet dit niets af aan het feit dat we voor onszelf bepaalde spelregels opleggen en dat het respect voor die spelregels niet afhangt van welke andere landen die spelregels respecteren. Uw commentaar was dus opnieuw grandioos naast de kwestie. Dan moeten er hier veel van de apenlanden hier op dit forum zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De liberale, democratische rechtsstaat is net wat we verdedigen. Als we dat zelf niet meer respecteren, dan valt er helemaal niets meer te verdedigen. (Nee, ik vergelijk Trump niet met Hitler. Ik verdedig ISIS met de NSDAP en CPSU.)
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, daarom dat Belgie al zo dikwijls veroordeeld werd voor het schenden van de mensenrechten.
|
![]() |
![]() |