Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2017, 22:06   #721
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Iets andere aanpak => 1000 telefoontjes per dag zoals een zakenman. Vergroeid met hun telefoon zijn ze.
Ik gebruik mijn telefoon zelden. Buiten voor een paar uitzonderingen. Mensen die mij kennen weten dat ze de email moeten gebruiken en minder belangrijke delegeer ik naar mensen die er voor betaald worden. Er zijn er maar een tiental voor wie ik opneem en die bellen zéér zelden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 22:06   #722
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Saoedi- Arabië gaat veiligheidszones Syrië steunen

Na 1 week lukt het Trump al om Saoedische steun te krijgen voor ‘veilige havens’ in Midden-Oosten voor vluchtelingen

Saudi Arabia’s King Salman, in a telephone call on Sunday with U.S. President Donald Trump, agreed to support safe zones in Syria and Yemen, a White House statement said.
Trump, during his presidential campaign last year, had called for Gulf states to pay for establishing safe zones to protect Syrian refugees.
A statement after the phone call said the two leaders agreed on the importance of strengthening joint efforts to fight the spread of Islamic State militants.
“The president requested, and the King agreed, to support safe zones in Syria and Yemen, as well as supporting other ideas to help the many refugees who are displaced by the ongoing conflicts,” the statement said.
De horror, de man komt z'n verkiezingsbeloften na! 😱
Hij moet wel 'n hersenloze idioot zijn.

Klein opstekertje, mag gezegd!
Wel eerst zien hé.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 22:09   #723
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Wetenschappers en bedrijfsleiders behoren tot de linkse elite???
Alles behoort tot links van waar zij kijkt.

Het feit dat ze er elite aan toevoegt is gewoon nablaten van het blok partijbladje

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 22:09   #724
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik gebruik mijn telefoon zelden. Buiten voor een paar uitzonderingen. Mensen die mij kennen weten dat ze de email moeten gebruiken en minder belangrijke delegeer ik naar mensen die er voor betaald worden. Er zijn er maar een tiental voor wie ik opneem en die bellen zéér zelden.
Trump is daar nu ook volop mee bezig. Hij probeert zo snel mogelijk de taken te verdelen zodat hij wat minder moet telefoneren. Daarna moet hij vooral op de belangrijke vergaderingen even afkomen om zijn "go" te geven of het plan te kelderen.
Oud 31 januari 2017, 22:10   #725
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Na 1 week lukt het Trump al om Saoedische steun te krijgen voor ‘veilige havens’ in Midden-Oosten voor vluchtelingen

Saudi Arabia’s King Salman, in a telephone call on Sunday with U.S. President Donald Trump, agreed to support safe zones in Syria and Yemen, a White House statement said.
Trump, during his presidential campaign last year, had called for Gulf states to pay for establishing safe zones to protect Syrian refugees.
A statement after the phone call said the two leaders agreed on the importance of strengthening joint efforts to fight the spread of Islamic State militants.
“The president requested, and the King agreed, to support safe zones in Syria and Yemen, as well as supporting other ideas to help the many refugees who are displaced by the ongoing conflicts,” the statement said.
Denk je nu echt dat er voor de verkiezing van Trump geen opvangkampen waren in de buurlanden?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 22:12   #726
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trump is daar nu ook volop mee bezig. Hij probeert zo snel mogelijk de taken te verdelen zodat hij wat minder moet telefoneren. Daarna moet hij vooral op de belangrijke vergaderingen even afkomen om zijn "go" te geven of het plan te kelderen.
Den Donald is géén politieker.
Hij is een Leider.
Tot spijt van wie het benijdt.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 22:15   #727
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Trump is dan wel geen ware Jacob maar het is tenminste Clinton niet.
Oud 31 januari 2017, 22:17   #728
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Den Donald is géén politieker.
Hij is een Leider.
Tot spijt van wie het benijdt.

Alle bedrijfsleiders wereldwijd steunen Trump, ze geven het alleen niet toe. Hij leidt de VS zoals een bedrijf.
Oud 31 januari 2017, 22:17   #729
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Trump is dan wel geen ware Jacob maar het is tenminste Clinton niet.
Welke van de twee?
Oud 31 januari 2017, 22:20   #730
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alle bedrijfsleiders wereldwijd steunen Trump, ze geven het alleen niet toe. Hij leidt de VS zoals een bedrijf.
De USA is eigenlijk een groot hotel. Hou de zwarten, moslims en armen buiten en vraag woekerprijzen je wordt rijk
Oud 31 januari 2017, 22:23   #731
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De USA is eigenlijk een groot hotel. Hou de zwarten, moslims en armen buiten en vraag woekerprijzen je wordt rijk
Oud 31 januari 2017, 22:35   #732
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat mij het meest verbaasd is dat er ook maar 1 iemand is die gelooft dat die dat doen omdat Trump iets zou gedaan hebben.
Oud 31 januari 2017, 22:47   #733
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk het niet want zijn protectionisme is mijn grootste probleem met hem. Dat is de economie vernietigen.
Oud 31 januari 2017, 22:52   #734
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat mij het meest verbaasd is dat er ook maar 1 iemand is die gelooft dat die dat doen omdat Trump iets zou gedaan hebben.
Straks gaat Trump nog Unicef opleggen om kinderen te helpen.

Eindelijk iemand die zijn beloften nakomt
Oud 31 januari 2017, 22:53   #735
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk het niet want zijn protectionisme is mijn grootste probleem met hem. Dat is de economie vernietigen.
Juist want bedrijven blokkeren nooit concurrentie uit China? En als een bedrijf last heeft met een bepaalde attitude (islam) worden die werknemers niet geweigerd?
Oud 31 januari 2017, 23:00   #736
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Dat vind ik nu een leuk duo in de entourage van de president.
Bijgevoegde afbeelding(e)

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 23:04   #737
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist want bedrijven blokkeren nooit concurrentie uit China? En als een bedrijf last heeft met een bepaalde attitude (islam) worden die werknemers niet geweigerd?
Niet vergeten dat China onze grootste klant gaat worden. En als Vlamingen te lui zijn om te werken moet je wel moslims aanwerven, met wisselend geluk maar er is geen andere keuze.
Oud 31 januari 2017, 23:06   #738
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Protectionisme leidt altijd tot ellende. Alleen op de korte termijn kan dit effect hebben.
Nadien treden de negatieven effecten op, niet alleen voor de US, maar ook bij handelspartners van de US

Voor open economieën zoals de Belgische en Nederlandse handel, sterk afhankelijk van handel met het buitenland, zullen de gevolgen tamelijk groot zijn
De Nederlandse Bank (DNB) gaf in het jaarverslag, verwachtingen, al aan dat er rekening mee gehouden dient te worden
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 23:13   #739
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heeft Trump dat afgedwongen. Het is geen toeval dat na jaren gemodder van Obama, Merkel & co Saoedi Arabië eindelijk ook zelf iets doet voor de vluchtelingen zodra Trump er zich mee moeit.

Misschien heeft hij ermee gedreigd SA op de travel ban lijst te zwieren als ze niet meewerken.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2017, 23:13   #740
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

31.01.2017 - 11 dagen president Trump. Er worden er nu geen doekjes om gewikkeld, alles gebeurt op sneltreinvaart. Wat ook opvalt is dat als er ergens iets verkeerd ingeschat werd of onduidelijk geformuleerd werd, de correctie er meteen op volgt. 'Business-like' worden de nodige maatregelen getroffen en zo nodig aangepast. Een groot verschil met de ideologische starheid van het linkse grote gelijk. En toch wordt het principiële uitgangspunt van de VS-natiestaat niet verlaten. Geen wonder dat zowel VS- als Europees globalist links de trappers kwijt is. En als men de peilingen mag geloven, scoort D.J. Trump ook nog goed ook. Boeiend.

Laatst gewijzigd door fcal : 31 januari 2017 om 23:36.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be