![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13601 |
Banneling
|
![]() Dat is allemaal zo ver nog niet. Ik word via dat plan voorbereid om vrijwiliggerswerk te doen. Meer mag ik niet doen professioneel.
|
![]() |
![]() |
#13602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht vergelijkbaar met de zoektocht naar aandacht die "zakkenman" als dakloze had in Gent door speciaal in het zicht van iedereen met zijn hoop rommel in bushokjes in Gent te gaan logeren. Hij haalde er zelfs de krant mee. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.2824678 |
|
![]() |
![]() |
#13603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Wie maakt dat plan op ? Vanuit welk statuut en met welke finaliteit ? VDAB is alvast niet bezig met mensen naar vrijwilligerswerk te duwen bij mijn weten... En de ziekteverzekering doet dat ook niet, de ziekenfondsen ook niet. Arbeidsongevallenverzekering valt (per definitie) weg, fonds voor beroepsziekten kan het ook niet zijn. Kun je enige klaarheid scheppen ? |
|
![]() |
![]() |
#13604 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik?
Als jij mij niet gelooft is dat uw zaak he. Maar die organisatie heeft een naam en een website. |
![]() |
![]() |
#13605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben enorm onder de indruk... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13606 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13607 |
Banneling
|
![]() Peche heeft een plan nodig om vrijwilligerswerk te doen.
Uitstelgedrag en uitvluchten zoeken is zowat de essentie van uw bestaan. |
![]() |
![]() |
#13608 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ultieme bewijs van Eno's maatschappelijke belangrijkheid... ![]() Op zijn eigen kakforum gaat dat niet lukken... |
|
![]() |
![]() |
#13609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ook nog niet 100% hersteld. Ik ben wel beter aan het worden en klaar voor de stap naar vrijwilligerswerk (met dieren). Mensen gaat gewoon even niet en zo'n gesprek met mensen om ergens vrijwillig te mogen gaan werken vraagt ook veel van mij. Begrijp Tavek, ik ben geen neurotypical en als ik overprikkeld op een solli gesprek aankom is dat geen doen. Net daarom heb ik begeleiding nodig om mij daarin te helpen. Hoef ik mij daarvoor te schamen volgens U? Dan is dat maar zo. |
|
![]() |
![]() |
#13610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt alle tijd, laat je goed begeleiden. Met diertjes werken is heel nobel. |
|
![]() |
![]() |
#13611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tenminste altijd tegen onrecht opgekomen, maar het begon teveel van me te vragen en ik onthechte mezelf van die obscure wereld. |
|
![]() |
![]() |
#13612 |
Banneling
|
![]() Wat je reeds gedaan hebt is niet belangrijk, je moet naar de toekomst kijken en die lacht je toe!
|
![]() |
![]() |
#13613 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13614 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een organisatie die plannen maakt voor doppers om vrijwilligerswerk te gaan doen... Veel zotter kan het niet meer worden. (moest het waar zijn dan toch) |
|
![]() |
![]() |
#13616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt gij nu echt dat de politiek om mensen geeft van de lagere klasse? Think again. Zelfs als middenstander zijt ge maar goed genoeg om af te dokken en gaat het even slecht, sterf maar van ontbering in de goot. "Hier we zullen U begeleiden naar de goot..." Dat is een dagcentrum voor mensen met allerlei problemen, zo'n vzw gedoe. |
|
![]() |
![]() |
#13617 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13618 |
Banneling
|
![]() Neen, die bereiden mij voor en begeleiden mij richting beesten.
Ik spreek hier toch geen Chinees? Jullie twijfelen aan alles, en dat is goed. Maar zo'n obsessieve controle over andere uitvoeren is toch ook niet normaal te noemen hoor. Laat alles terug vrij en onbenoemd zijn. |
![]() |
![]() |
#13619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13620 |
Banneling