![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was laatst in de Nieuwstraat Brussel - met uiteraard een toer in de Primark op het programma!! Yay!! Was aangenaam verrast van het nieuwe aanbod en dito kwaliteit die hoe langer hoe meer de H&M & co overtreffen; wat zeggen jullie van hoodies aan 8€ die mooier en beter ogen, pyjama's & peignoirs idem dito enz. enz. In other words; allen daarheen! XD!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echter wat betreft hun jassen hebben ze nog wat improvements te doen, die zien er nog steeds cheap uit. Hun anorakken daarentegen; gaat al de goede weg op....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal weten wat te doen als ik eenmaal in Vilvoorde of omstreken zal wonen, hehehehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() onethisch, kinderarbeid, uitbuiting, niet-ecologisch, niet-duurzaam, schaam u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ge kunt niet de linkie winkie uithangen en in Primark kopen hé, da's hypocriet.
Primark is er alleen voor scrupuleloze rechtse conservatieve zakken die de vrije markt aanhangen zonder veel sociale en ecologische correcties. onthou dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de kinderen ginder achter geen arbeid hebben, hebben ze ook geen eten. Nu, die van ons koopt haar spullen bijna uitsluitend in wat exclusievere speciaalzaken. Die kledij wordt dan wel op Mauritius of de Seychellen gemaakt, geef toe, heel wat exclusiever dan de Filipijnen, ook van prijs. Misschien moet ik haar overtuigen om, voor het goed doel, haar spullen vanaf nu in de Primark te kopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de prijs dat je daar een t-shirt koopt moet een Aziatische werknemer in slechte omstandigheden een ganse week werken en van leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
groenen en linkie winkies moeten maar stevig afdokken en/of tweedehands kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha Anna weet ik wel.. maar ik ben toch maar mooi gaan shoppen.. wacht ik post prentjes wihihi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's mijn manier van efficiënte en rechtstreekse ontwikkelingshulp! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och bijna alle confectie wordt tegenwoordig zo gemaakt...
anyway ik had nog zo'n tasje nodig voor om m'n hals te dragen, & was dus super verrast van er een te vinden daar in de Primark, zoals jullie kunnen zien @7€!! een koopje! XD! alsook een stel pyjama's, t-shirts, lounge broekjes... ^^ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (die wanten komen vd Hema) ![]() ![]() ![]() ![]() en een scrub borstel (maar ik ga die gebruiken om de tegels vd badkamer mee schoon te maken, ihihihi) ![]() ps. prentjes komen zo te zien niet allemaal door... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() post dat mss nog eens als selfies als je ze past hé, zo krijg ik daar amper zicht op hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua prijs beaten ze de H&M én ze moeten er zeker niet voor onderdoen, dus ik koop m'n hoodies etc. voortaan daar wihihi ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog andere wensen zoals een kaartje met Kerst en Nieuwjaar omdat ge een paar cent van hun weekloon betaalde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, nee geen selfies meer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Primark is een winkel voor achterlijk volk.
|
![]() |
![]() |