![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewone gaybars die iedereen binnenlaten bestaan zeker, er zijn er echter ook waar dat niet het geval is. Pobeer maar eens als f de darkroom achteraan te bezoeken of aan speciale parties mee te doen, je geraakt er zelfs niet eens in. Tenzij als trans misschien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2017 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die draait volledig door.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben één keer per toeval in een homobar beland: mijn maat en ik hadden niet echt het gevoel welkom te zijn. Dat andere heb ik van horen zeggen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En euh feitelijk ging het om special gay parties met gangbang als mogelijkheid, 'al dan niet' zei ik... doch kwam er in de praktijk op neer dat vrouwen die eens een kijkje wouden nemen gewoonweg de kans niet kregen om er binnen te mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja buitenkijken mss, als ge daar zelf mogelijk als toerist komt kijken. maar ga daar in vrouwelijk gezelschap, niet om te gapen en gewoon om u te amuseren en eens goed te feesten, ge zult, en zeker uw vrouwelijk gezelschap, nen aangenamen avond hebben. ik hoor toch van meer vrouwen dat ze in Antwerpen nog amper wegkunnen zonder last van macho opmerkingen ... vandaar dat wij meer en meer in een Gay bar uitgaan. het publiek is daar aangenamer ... hoe zou dat nu komen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw voorbeeld gaat over het hebben van seks, terwijl het ging over een clandizie selecteren op sekse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() én Unia heeft er niks tegen! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2017 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik draai niet door...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, je mag kijken iedereen laat je met rust, daarmee ik zei dat het voor f ook mogelijk zou dienen te zijn om een kijkje te nemen op zo'n special gay avond... alleen worden f dan de toegang geweigerd, ik weet dat vermits ik in de darkroom wou mee piepen, niet dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vind je t gek dat homo's zich niet als 'bezienswaardigheid' of 'freakshow' aan jou willen tentoonstellen mss ??? manmanman ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2017 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik snap wat je bedoelt Anna, er zat idd iets scheef in m'n redenering...
Laatst gewijzigd door bembem : 3 februari 2017 om 12:18. |
![]() |
![]() |