![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder 't bericht dat ik kreeg stond "Later meer" Je weet hoe de PC media zaken voorstelt eh, halve waarheden, vaak zelfs hele leugens, of onder de mat moffelen als 't niet goed uitkomt. Dat "later meer" bewijst dat maar weer overduidelijk...alsof er halve berichten binnenlopen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Minister-President
|
![]() De onkunde van Trump blijkt nog eens. En die man blijft maar eisen dat hij dictatoriale bevoegdheden krijgt omdat er 63 miljoen mensen op hem gestemd hebben.
De Amerikaanse democratie in het juiste perspectief:
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oren van de rechtsen zijn niet meer zoals ze zouden moeten zijn vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zit ik nu niet in m'n auto. Ik heb 't bericht dat ik kreeg (op m'n mobieltje) integraal geplakt hier. Daar stond weldegelijk "later meer".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 februari 2017 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Minister-President
|
![]() Daarmee bedoelen de Amerikanen iemand die niet voor de Democraten of de Republikeinen gestemd heeft (Libertarian Party, Green Party, Constitution Party, ...).
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Clinton en Trump haalde samen niet eens de helft van de stemmen, maar door het Amerikaanse kiessysteem met kiesmannen haalde Trump het van Clinton. Zoals dat in meer landen het geval is takes the winner all. In Belgique zou de N-VA via het Amerikaans systeem de president mogen leveren, en onze vvorst en zijn meeëters zouden naar Mars mogen verhuizen. In Belgique stemmen de Vlamingen niet voor Franstaligen, en andersom. Daarbovenop komen de grendels en pariteitswetten waardoor de Vlaamse meerderheid in de regel tot feitelijke minderheid wordt gedegradeerd. Toch heb ik hier nog nooit een linkse of een Belgische nationalist de Belgische democratie in het juiste perspectief weten plaatsen. De Amerikaanse trouwens evenmin. De situatie die deze keer in het voordeel van Trump uitdraaide zal zich nochtans ongetwijfeld al eerder hebben voorgedaan. Zolang de favoriete kandidaat van links het haalt hebben ze er geen behoefte aan de om de Amerikaanse democratie in het "juiste" perspectief te plaatsen.
![]() |
![]() |
#709 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is niet op zijn moslims gescheiden maar in overeenstemming met de Amerikaanse wet. Een wet waaraan Trump niet zal raken.
Om van vier vrouwen te kunnen scheiden heeft Trump vier vrouwen kunnen krijgen. Ik kan me héél goed voorstellen dat mannen die er geen énkele kunnen krijgen daar hartstikke jaloers op zijn.
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Bart De Wever is Eerste Minister 2) Groen is pro kerncentrales 3) De SPa zit in de Vlaamse regering 4) De CD&V is tegen kinderbijslag Geen 50%, mag niet stemmen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kandidaten met meer dan 0,1% van de stemmen: - Libertarian Party: 3,3% - Green Party: 1,1% - Evan McMullin (ind): 0,5% - Constitution Party: 0,2% Voor de Libertarian Party is dit veruit de meest succesvolle campagne ooit (vorig record was 1,1% in 1980).
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 februari 2017 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Edit: Vermoedelijk vindt ge het jammer dat libertariërs via de Republikeinse Partij invloed hebben. Nu, die invloed is wel miniem. Er zijn enkele semi-libertarische Republikeinen (Amash, Massie, Paul jr.), maar echt wegen op de partij doen ze toch niet.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 5 februari 2017 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Banneling
|
![]() Ik las ergens dat zijn vorige scheidingsproblematiek zeer mediatiek was.
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 februari 2017 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jawel, de invloed kan niet geminimaliseerd worden. Hij is essentieel. |
|
![]() |
![]() |