![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13821 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet dezelfde raad die jij al 'n hele poos geleden kreeg; stoppen met je oeverloos en onophoudelijk driehoeken, zagen & klagen of je werd zelf permanent buitengeflikkerd?
Daarom bleef je zo'n lange tijd weg, trachtte je via PM iedereen voor je kar te spannen om Pontifex weg te krijgen - 't was hij of jij, eerder kwam je niet terug - en zwier je iedereen die 'n andere mening heeft op je neger, omdat je niet meer durft lopen driehoeken om de haverklap. Je lacht dus met jezelf, want je zit in hetzelfde schuitje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#13823 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13824 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou begot niet weten wat naar wie via PM wordt verstuurd... |
|
![]() |
![]() |
#13825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien werd jij toen overgeslagen toen hij actie voerde om Pontifex hier buiten te krijgen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13826 |
Banneling
|
![]() Er is mij alles aan gelegen om de draad terug on topic te krijgen vanwege de totale onzinnigheid en overbodigheid daarvan. Ik ben gek op onzin en overbodigheid.
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 februari 2017 om 13:49. |
![]() |
![]() |
#13827 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus Eno discrimineert! ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 5 februari 2017 om 14:02. |
||
![]() |
![]() |
#13828 |
Banneling
|
![]() Discussies over door wie of over wat en hoe er gemodereerd wordt zijn totaal overbodig en onzinnig geworden. Punt. Jullie hadden dat al maar eerder moeten begrijpen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 februari 2017 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#13829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#13830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13831 |
Banneling
|
![]() Continu toxische veelposters lees ik niet meer . Punt.
|
![]() |
![]() |
#13832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit dit draadje is namelijk héél veel info te halen. Bovendien geniet jij van zinloze en overbodige draden. Wil je overbodige en zinloze draden sluiten, doe dat dan op je eigen forum. Keuze zat.
![]() |
#13833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#13834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jack, ik denk dat SDX hier de nagel op de kop klopt hoor. |
|
![]() |
![]() |
#13835 |
Banneling
|
![]() Als iemand gebannen wordt staat onder zijn avatar "banneling". Dat is niet eens nodig maar wel voldoende. Al de rest overbodige onzin en off topic hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#13836 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voelde hij de banhamer naderen ? Is hij daarom 'braaf' geworden ? Om zich wat te laten vergeten ? |
|
![]() |
![]() |
#13838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jack was dus ook niet bij de gelukkige ontvangers van de pb van Eno. Jack werd destijds niet publiekelijk in zijn blootje gezet door de mod en zou vandaag zeker niet vergeten worden door van Eno. ![]() SDX, heb jij die mail nog die je van Eno kreeg? Is het teveel gevraagd om mij die via pb door te sturen? Ik beloof je dat ik er geen misbruik van zal maken. Een link naar de actie van Eno om Pontifex weg te krijgen zou ook leuk zijn. Hoe dan ook, dat Eno iedereen die hem onwelgevallig is in zijn negerbox steekt, omdat het overdadige driehoekjesdrukken de mod teveel werd, met als gevolg een verbod op driehoekjesdrukken, zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn.
![]() |
#13839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij wel nog vaag iets over een goede raad die hij van de mod kreeg. Een raad die ik al vaker tegenkwam. Het komt erop neer dat degenen die niet tevreden zijn over de gang van zaken op Politics.be vrij zijn om hun eigen forum op te richten. Eno volgde die raad op, maar zwaait er lustig op los met de banhamer tegen iedereen die het lef heeft om de baas te bekritiseren. Het gevolg is dat hij alleen tegen zichzelf en bembem kan lullen. Eno zette daarop uit arren moede en hoge nood zijn wraakgevoelens opzij en nam hier de draad weer op. Uiteraard in overeenstemming met de voorwaarden die hem naar alle waarschijnlijkheid werden opgelegd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 februari 2017 om 15:02. |
|
![]() |