![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vervolg loopt ook voort via het gekende banmeldingen-draadje. |
|
![]() |
![]() |
#13942 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13943 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het goed voor met peche, liever plezante peche met Duvel dan zeurpiet peche met pompwater en zijn flut sekte.
|
![]() |
![]() |
#13945 |
Banneling
|
![]() hahaha
|
![]() |
![]() |
#13946 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alleen twee forummers die tegen de sterren op aan het lullen zijn.
![]() |
#13948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel het verhaal lezen knuppel, dan kom je vanzelf op de antwoorden van bankzitter waar hij het zit te vergoelijken, en bijgevolg de feiten erkent.
|
![]() |
![]() |
#13949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Trekt zakske chips open*
![]() |
![]() |
#13950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb via een parlementair inderdaad aan de NMBS laten vragen of het toegelaten is dat iemand meerdere keren achter elkaar een oproeppremie kan krijgen. Maar dat heeft in feite niets met Patrick M te maken, wel met misbruiken met overheidsgeld. Ik ken Patrick M niet Ik weet niet waar die man werkt. Ik wil wel dat zo'n misbruiken in de toekomst niet meer kunnen. Een oproeppremie krijg je als je opgeroepen wordt om een zieke collega te vervangen en je binnen de twee uur op het werk moet zijn. Daar kan ik mee leven (alhoewel één van mijn vrienden, die in de verpleging zit, dit nooit krijgt). Ik kan er echter niet mee leven dat er nadien afspraken gemaakt worden tussen de baas en de werknemer om hem de volgende vijf dagen telkens opnieuw telefonisch op te roepen en daarbij te wachten tot 12u15, zodat de werknemer iedere dag opnieuw de oproeppremie krijgt. Dat is in mijn ogen fraude en verspilling van overheidsgeld. Bij ziekenhuizen, WZC, fabrieken met continu systeem, ... werken ze heel anders. Daar ben je enkele dagen van wacht terwijl je verlof hebt. Valt dan iemand ziek, dan heb je pech en kan je zorgen (zonder premie) dat je op tijd op het werk bent. |
|
![]() |
![]() |
#13951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je er nog eentje
![]() |
![]() |
![]() |
#13952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarvoor zou ik er ettelijke bladzijden gejengel hebben moeten op naslaan? Hopelijk is het nu afgelopen met dat gezeik. Eerst wordt er de stasi bij gesleurd en daarna Patrick M en zijn baas om toch maar iemand aan de schandpaal te kunnen nagelen. Bovendien in een discussie die over de smeerlapperij van Eno ging. Ik drink geen alcohol, anders trok ik een fles stroh rum van 80° open om voor de rest van de avond groggy te zijn.
![]() |
#13953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net omgekeerd. Bij zijn terugkeer gaf Jack aan dat zijn ban vanwege bankzitter kwam, terwijl die zelf rücksichtlos anderen zat te ambeteren buiten het forum, in het echt. Daar kwamen dan anderen zoals jij doorheen fietsen met stokoude sagen over eno. Om dan de zaak om te keren. Beetje erg self referential gedrag, Knuppel |
|
![]() |
![]() |
#13954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrick M? Wie is die man? Ken jij hem? Weet jij waar hij werkt? Ik niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
#13955 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De weinige keren dat ik het heb gedaan, kwam ik ervoor uit : bv bij dubbelnick Tandem. Maar wat ik nog nooit meemaakte is dat een forumlid probeert om iemand in zijn carrière te nekken door vragen gericht te stellen richting zijn hiërarchie, dat dan later als een echte jezuïet gaat zitten framen alsof hij het uit 'burgerzin' heeft gedaan... Dat is ZO ver over elke redelijkheid dat het ofwel een cynische vorm is van gespeelde zuiverheid en dus eigenlijk gewoon machtsmisbruik is. Ofwel gewoon een dorpspoliticus die elke zin voor relativering is verloren en zichzelf als de beslissende partij ziet die zijn gelijken mag beoordelen. |
||
![]() |
![]() |
#13956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er dus nog anderen geweest die op het driehoekje gedrukt hebben voor AJ. Trouwens, AJ heeft mij ook eens in de val gelokt, hetgeen mij toen ook enkele banpunten opleverde. Ik heb mij toen voorgenomen niet meer in te gaan op zijn provocaties. |
|
![]() |
![]() |
#13957 |
Banneling
|
![]() "Patrick M?
Wie is dat?? Waar werkt die man??" Man man man, zo liegen... De CD&V heeft de tjeverij bij de kartelpartner er diep in gestampt op korte tijd. Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 februari 2017 om 20:27. |
![]() |
![]() |
#13958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we plots allemaal de eenvoudige van geest uithangen, die tussen de bomen het bos niet maar kan onderscheiden omdat er drie discussies raakvlakken hebben ? We hebben de strandzanger zijn gejengel, we hebben de poging tot professionele karaktermoord op Patrick M door bankzitter en we hebben Jack die dat laatste aanklaagde. Is dat nu echt zo moeilijk ??? |
|
![]() |
![]() |
#13959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees (of herlees) eerst maar eens het forumreglement vooraleer je dat zegt. Als je dat zou doen, of het begrijpen, dan zou je weten dat dit geen PA kan zijn.
Lees misschien ook wat bij over de verduidelijkingen rond misbruik van de RD en de mogelijke gevolgen daarvan. |
![]() |