![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de imams in die film zijn wel degelijk illegaal bezig. Het is een instituut dat gelovigen serieuzer nemen dan de grondwet. Zij handelen daar dus op. http://memini.co/memini/tag/danish-honour-killing/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U weigert dat onder ogen te komen en relativeert dat weg omdat U denkt dat ik JG ben. Pakt geen post meer anno 2017. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, de GvJ prediken ook veel zaken "naast onze waarden". Wees consequent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getuigen van Jehova redeneren ook zo: de bijbel is veel belangrijker dan de grondwet. In die landen waar dienstplicht nog steeds bestaat, weigeren de Getuigen aan hun burgerplicht te gehoorzamen. Volgens mag het immers niet van de bijbel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Bedankt voor deze levensles Jan. Maar zo zit u natuurlijk in elkaar.
De manier van discussievoeren bespreken om toch maar het onvermijdelijke te blijven vermijden. De islam is radicaal, punt. Docu's als dit tonen dat. Het is niet enkel tegen onze waarden, maar ook tegen de wet. De Deense overheid MOET nu ingrijpen, zij heeft de verantwoordelijkheid. Maar als meisjes weglopen van de radicale cultuur en politiebescherming vragen krijgen ze die niet. Gevolg: Ghazala Khan stierf op 19 jarige leeftijd. Sonay Mohamad was amper 14 jaar oud. Dat is het resultaat van die speechen in de moskee te Denemarken Jan. Mag U wijzen naar mijn manier van discussievoeren of overtuiging, dat maakt hen niet terug levend, maar zorgt er wel voor dat er morgen een nieuw slachtoffer valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal NOOIT meevechten in een oorlog. Ik heb net alles gedaan hem te voorkomen, maar mensen waren toen blind. Kijk maar naar toen ik hier net lid was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige wordt onze vrijheid beleefd binnen de krijtlijnen van de wet en is er bijgevolg verschil mogelijk tussen de beleving van allerlei waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus is de bijbel plotseling belangrijker dan de seculiere wet. Begin de moslims dus niet te verwijten als ze over bepaalde zaken ook zo denken. U doet het zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die meisjes zijn dood en morgen sterft er weer eentje. Terwijl ik dit typ worden elders vrouwen gestenigd. Dat gedachtengoed verspreidt zich nu over Europa en dat moet gestopt worden. Kan men wettelijk niet optreden? Dan is het tijd de staat van oorlog te verklaren en oorlogswetten in te voeren. Laatst gewijzigd door Peche : 10 februari 2017 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb deze oorlog niet gestart, hij is ontstaan door voorbij aan de democratie te gaan. Niemand is wat gevraagd en als heel de wereld op straat kwam tegen de oorlog in Irak zijn ze toch gegaan. Amerika kende niet één sanctie, noch boycot. Maar owee als Poetin een referendum in praktijk wil omzetten. Dan is het hek van de dam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees voor een keer consequent. Als je de enen verwijt, heb dan de moed dat ook bij de anderen te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we dan ook de staat van oorlog verklaren tegen de Getuigen van Jehova. Die leren ook van alles dat ingaat tegen onze westerse waarden. Ik heb het dan nog niet over hun weigering tot bloedtransfusie, waarbij ze zelfs bereid zijn hun eigen kinderen te offeren. Ja, dat gedachtegoed moet gestopt worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik liet je al lezen hoe de bijbel leert om te gaan met vrouwen. Zoek eens op hoe dat volgens de koran moet. "Tuchtig haar indien nodig en sluit ze op." Dat zien we ook in de praktijk, vrouwen worden thuis opgesloten terwijl manlief buiten gaat. Nu is dat niet bij iedereen zo, maar bij teveel wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() MOET je, als je negerin in de trein ziet, medelijden voelen.
Misschien is ze op de vlucht. Ook al is het een vette loete.
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |