Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
|
Discussietools |
17 februari 2017, 11:05 | #1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Gentse sossen vallen massaal door de mand
Vorig jaar hadden we Optima "ik weet van niks" Termont die door het oog van de naald kroop na een hoop leugens en kontdraaien.
Onlangs hadden we Balthazar die wel heel snel de pijp aan Maarten gaf nadat bleek dat hij schaamteloos gemeenschapsgeld graaide bij PubliPart terwijl hij daarnaast nog fors bijverdiende bij Luminus. Deze storm is nog niet gaan liggen of het volgende schandaal dient zich al aan; Gentse Sp.a schepen 'van postjes pakken' Martine De Regge komt stilaan in het oog van de storm omdat deze graaiende sossenheks overal opduikt waar postjes en gemeenschapsgeld te graaien valt. http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...torm-a3082955/ Citaat:
Graaien graaien graaien graaien sossen. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 17 februari 2017 om 11:07. |
|
17 februari 2017, 11:38 | #2 |
Secretaris-Generaal VN
|
Al bij al zijn dat maar povere bijverdiensten.
Zo pover dat ik het bijna niet kan geloven. Tenzij de onkosten hoger dan de verdienste vergoed worden?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 februari 2017 om 11:39. |
17 februari 2017, 11:39 | #3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Da's omdat hun consultency fees er nie bijzitten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
17 februari 2017, 11:44 | #4 |
Minister-President
|
bron?
het meeste cumul bedrag voor één zitje dat ze verdiende is 1.785,69 (jaar) dat is inderdaad nogal povertjes in vergelijking met anderen.
17 februari 2017, 11:53 | #5 |
Secretaris-Generaal VN
|
De Regge is dan ook maar een excuus-truus: omwille van het feit dat ze vrouw is, werd haar plaats toegewezen op de lijst ...
Ik denk niet dat ze veel afkent van de business van digipolis. Korte vergaderingen dus, toch zakcentje opgestreken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
17 februari 2017, 11:56 | #6 | |
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
17 februari 2017, 12:00 | #7 |
Secretaris-Generaal VN
|
Dus omdat het volgens u 'povertjes' is is het graaien van gemeenschapsgeld niet erg? En die anderen, dat zijn toch ook sossen?
|
17 februari 2017, 12:22 | #8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik zo met al die heisa sommigen hun wedde en postjes lees zie ik dat ze nauwelijks meer verdienen dan zeg maar de kuisvrouw of de eerste beste bediende. En ik kan dat totaal niet geloven. Iets moet vergeten zijn. De onkostenrekening of zo?
17 februari 2017, 12:27 | #9 | ||
Minister
|
Citaat:
Lijkt me best wel hoog.
17 februari 2017, 12:33 | #10 | |
|
Ongeveer evenveel als een SAP consultant
|
|
17 februari 2017, 12:33 | #11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 17 februari 2017 om 12:34. |
|
17 februari 2017, 12:34 | #12 |
Secretaris-Generaal VN
|
Kom kom, het dagtarief van een doorsnee SAP consultant ligt rond de 750 euro.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
17 februari 2017, 12:35 | #13 |
Secretaris-Generaal VN
|
Betalen die daar eigenlijk ook sociale bijdragen op?
En volle mep belastingen?
17 februari 2017, 12:35 | #14 | |
|
Over 150€ gaan we nie moeilijk doen eh
|
|
17 februari 2017, 12:36 | #15 |
Secretaris-Generaal VN
|
Jij had het over een uurtarief...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
17 februari 2017, 12:37 | #16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar eten is ook een vergoeding neem ik aan, een natura vergoeding.
17 februari 2017, 12:47 | #17 |
Minister-President
|
Denk je dat de meubelen nog te redden zijn voor Siegfried Bracke?
|
17 februari 2017, 12:50 | #18 | |
|
Whoops, yup, sorry, my mistake
|
|
17 februari 2017, 12:50 | #19 | |
|
In politiek is alles mogelijk. Zie waar Willie Claes allemaal nog gezeten heeft na Agusta
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 17 februari 2017 om 12:51. |
|
17 februari 2017, 12:54 | #20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze gaat over Martine De Regge.