![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het voetknechtje van Soros is daar weer. Trouw op post om de mantra van de grote globalistische multimiljardair te herhalen. Maar kijk. Zelfs een globalistisch stuk krapuul als Timmermans moet toegeven dat 60 procent geen vluchtelingen maar economische migranten zijn. http://www.ad.nl/buitenland/60-proce...rlog~a4f7c619/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niets met Soros te maken. En ik spreek me uit voor sterke scheiding vluchtelingen/gelukzoekers. Met totale prioriteit voor de eerste. Jouw repliek slaat er dus brutaal maar schitterend naast voor wat mij betreft. Import dat is uit de oertijd van de immigratie. Door de ondernemersklasse. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 februari 2017 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die brulapen zitten onderaan de sociale ladder en vinden met moeite wijfjes. Ze moeten er importeren uit eigen land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speel wat meer GTA om je woede wat bot te vieren. ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ja.
En jij, daar hoog op de sociale ladder, jij betaalt daarvoor. Jij betaalt (lekker veel) belastingen waarmee die 'brulapen' zich hier vrolijk vermeerderen terwijl jij, zwelgend in je luxe, een etnische minderheid aan het worden bent. En ondertussen denk jij ook nog eens dat jij de winnaar bent. Is dat geen schitterend plan? Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 februari 2017 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Of waar denk jij dat een westers land met een groeiende, assertieve moslimpopulatie die ons haat uiteindelijk in zal uitmonden? Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 februari 2017 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben de wereld vroeger niet verovert (de imperialistische westerse periode) via assertiviteit, dat was omdat wij betere wapens, wetenschap, technologie, intelligentie, creativiteit en kennis hadden. De andere volkeren stonden nog mijlenver achter op dat gebied alleen de Chinezen kwamen een beetje in de buurt. De stamoorlogen en zomaar gratuite elkaar schedel inslagen is iets voor moslims.
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat wel. Het zal 'uwen tijd nog wel duren'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Mijn tijd nog wel duren", ik heb helemaal geen schrik van die moslims. IS is een marginaal gegeven de meeste moorden staat op het conto van regeringen. Als je het puur over het "number's game" hebt, heb je wel een punt. De enige oplossing is dan wetenschappelijke genetisch gemanipuleerde broedplaatsen voor blanken omdat moslimgespuis te verslaan in getallen. De kweekstrijd.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Als onze voorouders dezelfde tamme cuckolds waren als de moderne westerlingen dan was er juist niks veroverd. Betere wapens of niet. Dan hadden die zich laten veroveren door een bende 'brulapen'. Ge weet wel, zoals wij momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die de zuidamerikanen gingen beroven vond hun eigenheid en land? Degenen die dat in Afrika hebben gedaan? Laatst gewijzigd door dalibor : 18 februari 2017 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 18 februari 2017 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 18 februari 2017 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Wat voert het westen uit tegen de bommen die in hun metro's en luchthavens ontploffen?
Laatst gewijzigd door Thuleander : 18 februari 2017 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat drones en langeafstandraketten op Syrië.