![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Volgens mij liegen er minstens 2 van de 3 partijen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik het postje, jij de riante wedde en je man krijgt ook een postje, mijn zoon kan ook daar beginnen, uw dochter kan dan daar directeur worden, uw vrouw wordt mijn secretaresse, mijn vrouw de uwe, maar ze blijven beiden thuis werken, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze jarenlang geld in haar zak stak dat haar niet toekwam, en erover zweeg tot het uitkwam. Ontslag nemen is dan de enige optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017...d-7a76f91128aa Man vergeet dat hij 70.000 euro in zijn TV verstopte. PS: Moet een zeer goede TV geweest zijn! Een man die 30 jaar geleden 100.000 Canadese dollar (zo’n 72.000 euro) in zijn tv-toestel verstopte, had al die tijd niet door dat hij het geld verloren was. Het was pas toen een werknemer van een recycleerbedrijf zijn tv demonteerde, dat de schat tevoorschijn kwam. Hoe vreemd het ook mag klinken, de nu 68-jarige man miste het geld al die tijd niet en was compleet vergeten dat hij 30 jaar geleden de grote som geld in zijn tv had verstopt. Het is drie decennia later dat een medewerker van een recycleerbedrijf in Ontario de stapel biljetten heeft ontdekt en de ontdekking doodeerlijk aan een overste heeft gemeld. Advertentie De politie kon het geld wonderwel terugbezorgen, dankzij bankgegevens uit 1985. “Het is echt een nog nooit gebeurd dat zo’n grote hoeveelheid geld wordt teruggevonden zonder dat iemand überhaupt doorhad dat het verdwenen was”, meldt politieofficier Nicole Rodgers aan een lokale krant. “Zelfs toen er politie bij hem thuis zat, had hij niet door dat ze over zijn geld hadden. In zijn gedachten zat het geld nog ergens weggestoken in zijn huis.” Toen hij eenmaal doorhad dat het om zijn geld ging, reageerde de man wel opgelucht en zelfs euforisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 19 februari 2017 om 09:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ...
Wie kan je dan iets verwijten?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ...
Wie kan je dan iets verwijten?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sossenheks doet dan wat alle sossen zouden doen: binnenskamers juichen en voor de rest zwijgen als vermoord en hopen dat het nooit uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt niet. Peter Van Velthoven is ook een sos. Dat schuift dus 20.0000 bruto per jaar en nog eens 2000 euro per vergadering. Aangezien het over een bedrag van 30.000 euro over een periode van 2,5 jaar gaat, mag ik aannemen dat er niet vergaderd werd. Proper, en nooit iets van gemerkt door superman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Natuurlijk weet niemand, maar dan ook echt niemand bij het bedrijf, dat het geld naar een persoon bij nog een ander bedrijf gaat, ook het bedrijf niet dat het geld door stort naar de betrokken persoon.
Nu begin ik echt schrik te krijgen dat ik de ruimte in kan vallen, want de wereld is plat. Natuurlijk heeft zij boter op het hoofd, maar anderen die beweren er niets vanaf te weten, net zo goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste graaiers zijn kerels met jouw gedachtegoed. De ultieme communistische droom: "afpakken" van iedereen die ook maar iets bezit. Iedereen in gelijke mate arm. Met andere woorden, "solidair" in armoede. Gelukkig zijn de Vlamingen zo intelligent dat ze jullie nooit aan de macht zullen brengen. In Wallonië is dat natuurlijk anders. Wel ik hoop dat jullie daar een kanjer van een verkiezingsoverwinning halen. Dat zal het uiteenspatten van dit bananenland bespoedigen zodat het einde van de "transferten-solidariteit" in zicht komt. Go for it!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |