![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel opletten: er is een verschil tussen een psychiater en een psycholoog. De eerste heeft een diploma (voor wat het waard is), de tweede niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() mss de prijs van die gepersonaliseerde nummerplaten ook progressief maken gelinkt aan het belastbaar inkomen van de betrokkenen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
inmiddels is het geijkte achterpoortje voor mensen zonder diploma het woord 'therapeut' dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide hebben universiteit gedaan, maar alleen de psychiater is een dokter.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, wie een dokter nodig heeft moet zich niet aanbieden bij een psycholoog.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die man niet.
Als je zo'n nummperplaat kiest, dan zijn er qua motivering voor mij maar twee mogelijkheden: je spot met het begrip, of je bent supergelovig. Maar bij hem blijkbaar iets anders (uit het nieuwsblad ![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er vanaf, mijn punt was en is, wie een dokter nodig heeft gaat best niet bij de psycholoog want dat is geen dokter.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sneer over de gepersonaliseerde platen, begrijp ik niet.
Wie dat leuk vindt, zo'n plaat: waarom niet ? Hij betaalt er bovendien een leuke prijs voor: dat zijn belastingen die jij alvast niet moet betalen. Ik zou de prijs van zo'n plaat minderen tot 200 euro extra op het gewone inschrijvingsbedrag. Dan zijn er een zodanig veelvoud van mensen die er een zullen aanvragen, dat het voor de staat meer zal opbrengen dan nu. Enig idee iemand hoeveel het kost om een eigen gsm-nummer te mogen kiezen ? (ikzelf heb toevallig, maar echt toevallig, een redelijk leuk nummer, namelijk 04 ... oei, 'k zal het hier maar niet verklappen zeker ... ?) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het grootst aantal zelfmoorden, het hoogste percentage anti-depressiva gebruik in heel de wereld ... en gat in volksgezondheid van hier tot ginder (en de psycholoog die de helft goedkoper is dan de psychiater toch niet terugbetalen) ... ik zie wel een serieus probleem zo eigenlijk ... mja, voor de arme depri patient kosten die anti-depressiva zonder enige begeleiding een fractie van een behandeling bij een psy (gelijk welke) ... beetje problematisch toch : ik doe er even een ruwe schatting bij : -pillen 1 jaar : +- 20 € (eigen opleg) -psycholoog @30€ per sessie, 12 sessies : 360€ (eigen opleg) -psychiater @45€ per sessie, 12 sessies : 144 € (12 € eigen opleg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast heb ik gemerkt dat 2 anderen waar ik ooit weet van had, zelf in behandeling waren bij een collega. (Geen grapje). Shrinks alsook de lagere klasse van beroepspsychologen zijn een te mijden groep volgens mijn onbescheiden mening.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was een poging om de homofoben alhier uit hun kot te lokken ![]() Maar die trendy geklede pet, heb je daar visueel beeldmateriaal van ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Hannibal Lecter had een psychiater.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij die geknoopte pulletjes denk ik eigenlijk eerdere aan 'bon chic bon genre'
![]() ![]() |
![]() |
![]() |