![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik benut dat maar omdat ik wel degelijk anders ben. Ik fake dat niet. Dat honderd maal herhalen gaat het geen waarheid maken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat houdt geen mens vol! Wij kunnen geen 2 miljoen ambtenaren en andere gesubsidieerden onderhouden! De lasten voor de werknemers uit de privé zijn niet menselijk meer. Zelfs als ze na 40 jaar collectief ontslagen worden wilt de partij vh uitschot hen zelfs geen uitkering gunnen en ziek mogen ze ook al niet worden. Het zijn slaven vd ambtenarij en beroepspolitici geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we zijn in de actuele coalitie gestapt om zageventen en zagewijven een kloot af te trekken. noot van de Schoof: het is toch al 100 keer gezegd waarom dit en waarom dat ... dat de top voorstelde op het regeercongres om in de regering in te stappen. Je mag van mij lachen, je mag van mij ons pesten, wegens de inhoud van die argumenten, maar je moet mij niet vragen om die om de twee weken te herhalen. Want dan ga ik antwoorden geven als hierboven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kun je al je energie kwijt, en je hebt geen last van externe prikkels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Syriestrijders en andere domiciliefraudeurs zijn voor de hand liggende voorbeelden.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 4 maart 2017 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Mohammedaan is hier te goed beschermd. Anders plegen die aanslagen he. Dus de uitkeringen zullen alleen maar blijven stijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is een situatie samenvatten op basis van de mededelingen van de betrokkene zelf een PA ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging al eens te voet naar mijn werk vroeger, omdat ik op wandelafstand er vanaf woonde. Maar nu ben ik verhuisd en ik kom maar 15 minuten buiten en ik ben geprikkeld. Denk je dat ik dit zelf leuk vind? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() Ach ja de Mohammedaan mag niet ontbreken als zoveelste uitvlucht om niet te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie geven het openhandig af omdat jullie de "fakers" aanwijzen maar de Mohammedaan overzien. En alzo stierf van Jordy van ontbering in de goot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het zijn zij die dan klagen dat de staat geldnood heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niets mis mee. Zolang de maatschappij maar niet moet opdraaien voor je zelfgekozen inactiviteit is dat je meest volstrekte recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |