![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan je even linken naar de post waarin je een standpunt terzake inneemt?
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar is het kantje-boordje in zijn eigen land. Daarom probeert Erdogan de weegschaal in zijn richting te doen kantelen via de Turken die in de EU wonen. Erdogan is flink bezig om heel de EU tegen zich in het harnas te jagen. Goed zo! Ik zie Turkije het eerstvolgende millennium nog geen lid worden van de EU.
|
|
|
|
#105 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#106 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat wij uiteraard wel mogen, is doen wat Bourgeois reeds eerder aanklaagde, Reynders ook trouwens : importeer géén turkse politieke strijd op belgisch grondgebied. Als het turks regime dat signaal negeert, is het aan de politiek om een negatief signaal te geven en de manifestatie te verbieden. Om redenen van openbare orde en veiligheid. En vooral niet om mee te discussiëren over de doelstellingen die sultan erdogan wil bekomen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 maart 2017 om 16:29. |
|||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Minister-President
|
Tuurlijk Knuppel. Post 25. Kun je mij je mening nog eens geven over de "kack"?
Laatst gewijzigd door Jakko : 6 maart 2017 om 17:02. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Turken die hier zijn en willen leven moeten zich niet moeien met wat Turkije wil en niet wil, ze mogen gerust terug naar ginder als ze de indruk hebben dat het daar beter leven is dan hier. Erdogan, de nieuwe Hitler... En hoe kun je weten dat er op een opjuttende toespraak van Erdogan geen geweld zal volgen? Hij "zijn volk" niet verder zal opjutten ivm "hun recht" om ook hier nog meer de islammiserie op te dringen ? De hoofddoekjes als islamvlaggen, de minaretten als bajonetten enz Alle rechten op een ander maar geen in zijn eigen Turkije? |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je verwijt mij in je vorige post dat ik niet veel dichter bij een autoritaire onderdrukking van het recht op vrije meningsuiting kan komen omdat ik Erdogan op zijn intentie beoordeel. Eén post later mogen we vooral niet mee discussiëren over de doelstellingen van Sultan Erdogan. Is dat dan wél vrije meningsuiting? Alleen al door Erdogan "Sultan" te noemen doe je op een achterbakse wijze zélf wat je mij verwijt. Hem beoordelen op zijn intenties. We mogen onze mening over de bedoelingen van Erdogan niet uiten maar we mogen ons wel verzetten tegen de import van de Turkse strijd op Belgisch grondgebied. Hoe durf je zelfs maar te dénken dat de Turken hun strijd naar Belgique zouden durven importeren? In héél Europa gaan stemmen op om "Sultan" Erdogan te beletten gebruik te maken van "zijn recht op vrije mening". Ze weten alleen nog niet hoe dat "op democratische wijze" kan gefikst worden. Heel Europa kent dus de intenties van Erdogan, houdt er rekening mee, en zoekt naar een manier om hem te stoppen, maar van mij is het autoritaire onderdrukking van het recht op vrije meningsuiting als ik krek hetzelfde doe? Man man man. Wat kom jij soms autoritair, dubbelhartig en betweterig over. We zullen wel zien wie volhoudt, en waar de lafbekken zitten. We zullen wel zien of de Turken nu al niet zijn opgehitst omdat hun Sultan hier zogenaamd zijn gedacht niet mag komen zeggen. Ik kan je alleen dit meedelen: je onderschat niet alleen Erdogan, maar ook de Turken. Geen van allen laten ze zich tegenhouden door Europese schapen die hen in de weg lopen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2017 om 17:11. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist ja. De post waarin je de N-VA beweert bij te treden, maar er tegelijk een artikel bijsleurt over dezelfde N-VA die een militaire reserve wil(de) opbouwen. Alsof dat iets met de herrie te maken heeft die Sultan Erdogan veroorzaakt.
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat niet simpel is... |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met behulp van de moderne technologie kan de would be Sultan zijn aanhangers overal ter wereld toespreken zonder Turkije te verlaten: een goeie webcam, internet/G4 & grote videoschermen in de door 'Europese' Turken afgehuurde ruimtes waar ze hun bijeenkomsten willen houden volstaan ruimschoots.
Tegen de would be Sultan zélf had - gezien de op z'n zachtst gezegd zéér bedenkelijke staat van dienst van zijn regime (misdaden tegen de menselijkheid in Koerdistan, vervolging van kritische media en leden van de politieke oppositie, verregaande samenwerking met IS/Daesh) - trouwens allang een internationaal aanhoudingsmandaat uitgeschreven moeten worden. Die kerel kan niet snel genoeg berecht worden. Levenslange dwangarbeid lijkt mij een aanvaardbare strafmaat. Als 'de kille jaren dertig' van vorige eeuw ons iets moeten leren, is het toch wel dat, me dunkt. En ja: de dubbele nationaliteit dient zo snel mogelijk te worden afgeschaft. Al was het maar wegens de door "subocaj" opgegeven reden: discriminatie.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze wetten zijn niet gemaakt en niet aangepast voor dat soort volk. We helpen onszelf in de vernieling als we ons laten bestrijden via misbruik van onze eigen wetten. Laatst gewijzigd door andev : 6 maart 2017 om 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Minister-President
|
Dat heb je goed gezien, Knuppel.Het artikel dat in geen enkele krant was verschenen volgens jou. Maar ik gaf de N-VA wel gelijk, waarmee uw vraag ingewilligd werd. Andersom ligt het blijkbaar wat moeilijker?
Laatst gewijzigd door Jakko : 6 maart 2017 om 17:20. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar bon, wie had je in gedachten die het beter zou doen en hem vervangen? |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het artikel dat demonen erbij sleurde, en waar jij naar linkte, heeft geen zak te maken met het onderwerp van deze draad. Demonen suggereerde van wel, en jij steunde hem door er naar te linken. Ik hoef niet te plooien voor een artikel waarmee iets gesuggereerd wordt dat niet waar is, en dat op geen enkele wijze in verband staat met de plannen van Erdogan.
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eindelijk iets positief over Erdogan! Hij verspeelt zijn kans om lid te worden van de Eu waar hij even goed in past als een wolf tussen een bende schapen. Tenzij onze EU politiekers zo laf zouden zijn om hem er toch bij te halen, wellicht voor het profijt van sommigen... |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|