![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kary Mullis hield ook wel van wat drugs op tijd. Richard Feynman, Carl sagan, Steve Jobs hebben toch ook wel wat bereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou Bob Dylan nooit een jointje gerook hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide producten hebben een plaats in onze samenleving veroverd en beiden producten hebben een set maatregelen nodig ter bescherming van de bevolking tegen de nadelen. Elk set van maatregelen moet een draagvlak hebben. Het draagvlak van alcohol is enorm. Zowel puur sociaal als economisch (denk maar aan de wijn in Frankrijk ... of inbev bij ons; okee ja, Duvel dan). Het actuele draagvlak tot legaliseren van cannabis wordt slechts geschraagd door losers. De grootste losers zijn die linkse gezondheidsproffen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Maar een verbod haalt geen bal uit schoofzak?
Waarom zou het draagvlak van cannabis negatief voor de economie zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stad, platteland, jungle, overal gelden de wetten van darwin.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
neen, net als de dolfijn apart van de vissen opnieuw een staart heeft ontwikkeld. Citaat:
Citaat:
Ik ben een atheist, ik geloof in niets. you could have fooled me. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() De wetten van Darwin? :roflol:
Weerleg die eens in een notendopje Geert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. maar geen probleem, BDW zal het in mijn plaats doen. Ik stem nochtans niet op hem, maar veel blowers wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Ge zult uwen eigen stal eens moeten uitkuisen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 7 maart 2017 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb die pogingen met veel plezier gevolgd. Alle 3 hebben ze het na een tijd opgegeven. Zelfs de basisbeginselen van de theorie, die konden ze u niet bijbrengen. Ik ga daar geen moeite in steken. Hopeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soit, het is niet de wet van Darwin maar de theorie van Darwin. Ge faalt het uit te leggen, op dit board zijn er maar een paar die de evolutietheorie werkelijk begrijpen. Ik ben daar door discussie hier één van, maar verzet mij tegen enkele obstakels die NIEMAND hier kon uitleggen. Gij hebt die discussie geen enkele meerwaarde gegeven Geert. Maak uzelf vooral niets wijs. Laatst gewijzigd door Peche : 7 maart 2017 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw alcoholisme heeft uw brein hard beschadigd......en dat komt nooit meer goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft er allemaal niks mee te maken. Je hoeft niet gelovig te zijn om te mediteren of bezig te zijn met mindfullness. Neuroplasticiteit is waar het om gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik vond dat kostelijk. Ik had zoveel medelijden met die doodbrave forummers die dachten dat ze het u konden wijsmaken. ![]() Nen dikke proficiat daarvoor! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat ge ze begrijpt ... ![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Nu is 'm er toch tegen ... En voor hij gebruikte schreef hij Helter Skelter en Get Back, daarna schreef hij Mull Of Kintre. Ik wou dat hij ervan af had gebleven. Citaat:
Ha ha ha ha! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() Zelfs den Abraham kon de 'sweet hemp' waarderen:
“Two of my favorite things are sitting on my front porch smoking a pipe of sweet hemp, and playing my Hohner harmonica.” (from a letter written by Lincoln during his presidency to the head of the Hohner Harmonica Company in Germany)" https://matadornetwork.com/nights/41...-stoners-time/ ![]()