![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Europees Commissaris
|
dubbel. Dit forum werkt van de ballen.
Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 maart 2017 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#562 | |||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb uitgebreide argumentaties gegeven waarom ik tegen legalisatie ben. Dat gij niet overtuigd zijt, voor mij is dat opperbest!. Ik ben namelijk voor een status quo. Citaat:
Ik geloof echter niet in mirakels. Citaat:
Het aantal mensen opgenomen in de psychiatrie met een primair cannabisprobleem is tussen 1999 en 2010 verdrievoudigd. Moet ik daarvoor betalen? Voor al die losers die denken dat cannabis 'cool' is? Citaat:
Waarom een uitzondering voor cannabis? Potje breken, potje betalen! Citaat:
Citaat:
Drugs is nl een product dat het afweersysteem van de mens misleidt. De overheid moet daarmee rekening houden. Als er een platte kaas op de markt zou zijn die: cannabis tijdens de zwangerschap of de borstvoedingsperiode. Door het roken, vermindert de toevoer van zuurstof en voedingsstoffen naar de baby. Daardoor kan die bij de geboorte kleiner en lichter zijn en dus vatbaarder voor ziektes en infecties. Denkt gij niet dat die direct door de overheid uit de rekken zou gehaald worden? Maar voor cannabis wilt gij de omgekeerde beweging! Citaat:
Tenzij de situatie in Singapore, iedereen die drugs heeft de doodstraf. Misschien zou dat wel helpen. Maar dat is dan weer tegen mijn morele principes. Maar ik ben al blij dat ge vindt dat alle kosten voor de maatschappij zijn. Kunt gij dat niet op u nemen? Gij kiest toch voor die vuiligheid. |
|||||||
|
|
|
|
|
#563 |
|
Banneling
|
Dat mensen in de psychiatrie belanden door cannabis is een fabeltje. Meestal komt daaruit uit dat er onderliggende stoornissen aan de hand zijn en cannabis diende als zelfmedicatie. Door het verbod en deze mensen te stigmatiseren dat hen meer schade berokkend dan het effectieve blowen zelf.
Laatst gewijzigd door Peche : 10 maart 2017 om 22:25. |
|
|
|
|
|
#564 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Duitsland in de jaren dertig had men al campagnes tegen het roken heb ik eens gehoord.
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat komt vooral omdat men daar testen heeft om cannabis op te sporen, maar voor de speed die ze uit badzout koken en waar ze psychotisch van worden niet.
|
|
|
|
|
#568 | ||||||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote]Zeer simpel: dee prof zit niet op dit forum, ik wel. [quote] Dit forum is geen eiland geisoleerd van de wereld. Citaat:
Moest het nu zijn dat het een fenomeen was dat voor het eerst werd geintroduceerd in de maatschappij, dan zou ik dit als argument nog kunnen aannemen. Maar aangezien de gebruikers er toch reeds zijn, en de ratio in landen waar het wel gedoogd wordt ongeveer gelijk lopen, heeft dit argument geen grond voor mij. De gebruikers zijn er reeds. Citaat:
Net zoals tabak en alcohol. Slaatjes en rauw vlees kunnen ook schadelijk zijn voor de zwangerschap. In sommige Scandinavische landen wordt dit wel geband uit de doorsnee-winkel. Hier kwam er commentaar om het te bannen uit tankstations. Citaat:
Maar mijn deel via sociale bijdragen mogen ze gerust gebruiken. |
||||||||
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Langs de andere kant bevat cannabis nog wel meer stoffen (aromatische koolwaterstoffen, nitrosamines, aldehydes,…), die dan weer kankerverwekkend zijn. Daarom het gebruik van ne verdamper bij medische cannabis. |
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
|
ja, die man met dat snorretje was redelijk fanatiek in alles
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#571 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amaai niet....we betalen ons blauw aan uw ge voetbal kosten politie schade aan publieke eigendommen..onderhoud van uw prutveld...dan nog eens aan al uw gebroken enkels en neuzen ...rugproblemen...kapotte heupen en knieën..schade aan jullie vals gebit...en al die opnames in de psychiatrie wegens te veel kopballen...
Uw hobby kost ons fortuinen.Afvoeren die zottigheden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 maart 2017 om 23:21. |
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sinds uw "gepakt met rijden onder invloed" debacle zijt ge op dit forum kompleet de dieperik ingegaan. |
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
|
Hij geeft die indruk maar de waarheid is dat speciale mensen graag cannabis roken. Van het gebruik wordt men niet raar. Alsof elke ADHD er eigenlijk een rilatine junk is...
|
|
|
|
|
|
#575 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|