![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn zoon kwam op zijn 18de terug van een studentenfeest strontzat en volledig verdwaasd. Hij was zelfs zijn gsm verloren. Mijn eerste reactie was een dokter te laten komen voor een bloedafname of hij geen drugs had genomen. Hij heeft geluk gehad dat het niet zo was want de reactie was onverbiddelijk geweest. Op dat gebied heb ik zero tolerantie. Geen drugs in mijn omgeving en in mijn huis. Ik zou hem nooit verdedigen op dat gebied. Daarin verschillen we.
|
|
|
|
|
|
#1062 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou U een eigen zoon verstoten wegens misverstand of ziekte? Ik kan ook bikkelhard met U zijn hoor beste Gispsy... en dan? Who cares? You get my point? Nu terug naar Uw punt... uiteraard... het binnenlaten van vreemden, die dan nog eens drugs kweken, dan nog eens heel wat volk over de vloer... JB zegt dat hij dat niet kon stoppen. Dat is fout! Maar ik geloof hem. Die man weet geen nee te zeggen... ik weet wat hij doorstaat... Maar fout is fout. In feite heeft JB zichzelf hier ingeluisd op een of andere onbegrijpbare wijze. Wees gerust, zo'n volk komt mijn kot niet binnen, toch niet om te 'logeren'... Mijn algemene indruk is dat JB dit fun hippie psyfeestgedoe ietsje te serieus heeft genomen en het verkeerde volk leerde kennen... Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 21:36. |
|
|
|
|
|
|
#1063 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er geen probleem mee dat hij die Hollandse binnen pakt om te neuken. Te zien aan haar lijf zou ik het ook doen, enfin nu niet meer want de mijne zou hem afsnijden naar slechte Chinese gewoonte, maar daarom moest hij haar vrienden niet binnen pakken die een bedrijfje van galactische trips produceren. In hoeverre daar hij al dan niet heeft aan deelgenomen met al dan niet financiele vergoeding zal het Boliviaanse gerecht uit maken.
|
|
|
|
|
|
#1064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Berijpt U nu eens een ding. JB weet niets van galactische trips. Ik ken die man sinds jaren. Natuurlijk, ieder zijn geheim... maar tot zover nee hoor. Wat China betreft, ik ben een vrij jonge man nog en doe heel wat zaken met China en heb dus heel wat nice woman in mijn Wechat buddy, vergist U zich niet. Van China krijg ik niets dan zo'n vette pokemons met bloempjes in mijn bizchats... I do the engineering buddy. En rotte onderdelen worden gratis vervangen via dhl, u weet wel... Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 21:45. |
|
|
|
|
|
|
#1065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1066 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blij zijn om ergens op te zitten... dat zijn van die eigenaardige zaken... mss geldig in het MO, Azie... Verder heeft JB nooit op een beschamende manier over vrouwen tegenover mij gesproken, verre van. Ik zou zoiets wel zonder enig schuldgevoel kunnen doen, tegenover zulke 'benodigden'. Maar dat is is duidelijk het geval niet. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#1067 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe dan ook.
Was hij een echte drugsman had hij toch wel veiligheden ingewerkt. En als de agenten voor de deur staan eerst hun huiszoekingsbevel eisen...had hij ook kunnen zien dat het adres niet klopte en hun dus buitenhouden. En had hij veiligheids wege wel een huurcontract gehad met die ander. Enfin zo van alles een beetje.
|
|
|
#1068 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is goed. Maar indien fouten zich voordoen, men kan zich nl vergissen, op onherstelbare wijze, moet men JUIST weten wat te doen. Lulkoek met luk biedt heus geen oplossing, want zover ik weet zal Belgische BZ in deze niet ingrijpen tot... verdere... JB had hulp van de plaatselijke autoriteit moeten inroepen op eerste plaats. Of hij ze buiten wou of wraak vreesde. Ik ken hier nog steeds het fijne niet van. Volgens johan was eerlijk de kortste pijn... We zullen zien dan... Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 22:16. |
|
|
|
|
|
|
#1069 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geloven in gerechtigheid is zoals geloven in god.
Je krijgt ze niet te zien. Het is altijd zo. Eenmaal in de molen draai je mee. En ieder die daar werkt draait aan die molen zelfs al weten ze dat het niet juist is. Hun enige zorg is dat ze winnen. Juist of niet juist..dat maakt niks uit.
|
|
|
#1070 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar indien U wat 'juist' volk kent, dan wordt er gelachen en nadien nog eens extra gevrierd. Doet U redlijk fout? Dan wordt dat feeztje elders georganoseerd, dat is duidelijk. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2017 om 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#1071 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1072 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want ik heb ook ooit in deze situatie gezeten en heb toch mogen ondervinden dat er nogal wat snuiters tussen zitten die zogenaamd bij het gerecht ergens werken en proberen om redelijk wat geld te krijgen om juist niks te doen.
|
|
|
|
#1073 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zelfs u zou toch moeten toegeven dat iedere "crimineel" en zeker in drugs altijd zoveel mogelijk paraplus openzet die hem uit de wind zet in geval van betrapping. En hij kon er toch een paar openzetten nietwaar? Het feit dat hij dat niet gedaan heeft spreekt toch in voordeel. Van dommigheid kan je hem niet beschuldigden. Hij denkt rapper dan een ander kan klappen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 maart 2017 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#1074 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat JB betreft vrees ik helaas dat het een kleine garnaal is en helaas een beetje veel dom. Die uitzending heeft mijn opinie over hem alleen maar verslechterd. Hij heeft gespeeld en verloren. Als hij de intelligentie had die u hem toeschrijft dan had hij zich zo niet laten fucken. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat hij er actief heeft aan deelgenomen, het zij amateuristisch. |
|
|
|
|
|
|
#1075 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen was zijn motivatie niet van dien aard dat hij op geldgewin uit was. Eerder kon het hem allicht niet zoveel schelen wie daar joints of pados gebruikt. Immers als kunstenaar zie je niet veel anders in dat milieu. En laat ons wel wezen...zuid amerika ....er zijn daar meer drugs dan bananen. Om den duur is dat een deel van het leven.
|
|
|
|
#1076 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1077 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En Johan Bollen is dom. Zeer dom.
|
|
|
|
#1078 |
|
Europees Commissaris
|
.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2017 om 01:23. |
|
|
|
|
|
#1079 |
|
Europees Commissaris
|
Nederlanders beweren over Belgen dat ze dom zijn.. Moeten wij daar waarde aan hechten, of hebben de Noorderburen een punt. Voor mij een vraag - na absurde opmerkingen in deze draad - voor u een weet.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2017 om 01:50. |
|
|
|
|
|
#1080 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar in azie moet men respecteren zoals zij U respecteren. Doet U wat drugs? Achter de gordijn of in safe places dan. Kloot nooit aziatisch volk. |
|
|
|
|