![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1082 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met die man met 1 tand gaan ze niet verder geraken dan diezelfde tand te zien... nadien haalt hij zijn kindjes op.... even snel dus, nst na het gesprek... what a lawyer... Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2017 om 02:08. |
|
|
|
|
|
|
#1083 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cliché's zijn dikwijls een synoniem voor "waarheid".
|
|
|
|
|
|
#1089 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor het fijnere werk een grote platwalser en dan wat beter vuurwerk er bovenop (napalm is OK to go) Ik denk zelfs dat dit nog steeds niet zou volstaan voor @gipzooi Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2017 om 02:46. |
|
|
|
|
|
|
#1091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken goed de gouverneur van Bali. Voor hij gouverneur werd was hij trouwens hoofd van het Indonesisch Narcotic Agency en is een absolute voorstander van de doodstraf. Natuurlijk heb ik niets met drugs te maken.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 maart 2017 om 06:02. |
|
|
|
|
|
#1092 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1093 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1094 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Daar werd een stukje getoond van wat de boliviaanse tv had getoond : de rijen potjes met paddo's en ook een paar van die beruchte chocoladebonbons. Open en bloot op tv. Je moet je oogkleppen eens laten trimmen of je kan dra geen deur meer binnen. Overigens heb je nu plots wel toegang tot 'het gerechtelijk rapport'? Wat is dat feite? Het pv? Het dossier zelf? Heb je daar nu echt over gelogen vorige keer? Of lieg je nu? Dat je liegt staat wel vast natuurlijk. Citaat:
Ik had je al niet hoog zitten met al je propaganda, leugens en verdraaiingen maar nu blijkt dat je nog minder begrijpt dan ik al vreesde. Mijn medeleven aan de mensen rondom je. Citaat:
Ik ben niet zo naief als Johan laat uitschijnen dat hij is. (is hij dat werkelijk, echt? Verbal Kint comes to mind once again. Ik bedenk dat Johan misschien banger is voor zijn vrouw dan voor het Boliviaanse gerecht en daarom zo lang alles blijft ontkennen. Het is een wilde hypothese maar het zou wel een paar dingen verklaren. Enfin, het was een interessante reportage, er was niks echt verrassend aan, JB was precies zoals hij ook overkwam jarenlang op dit forum en waar zijn halsstarrig rigide denken hem vaak in conflict bracht met mij, JeeBee, Firestone en nog anderen. Hij heeft net als jij een zeer goede trimbeurt nodig van de oogkleppen. Ik denk Johan niet veel kans maakt hieruit te draaien, 10 jaar cel lijkt mij een realistische verwachting. Hopelijk kan zijn familie hem zo lang in leven houden en anders organiseren jij en Zonbron wel een benefiet, nietwaar? Ik moet wel toegeven dat je toewijding aan het steunen van ogenschijnlijk verloren zaken opmerkelijk is. Dat dan weer wel. https://www.youtube.com/watch?v=qkNa5xzOe5U Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2017 om 09:39. |
|||
|
|
|
|
|
#1095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_in_Indonesia |
|
|
|
|
|
|
#1096 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is net als zeggen dat iemand die meer dan 40 per uur rijdt in de bebouwde kom levend gevild moet worden. (want kan potentieel een kindje doodrijden) Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2017 om 10:30. |
|
|
|
|
|
|
#1097 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
parcifal
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als U zich daardoor beter voelt zegt dat veel over Uzelf. Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2017 om 10:56. |
||||||||
|
|
|
|
|
#1098 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dergelijke reportages geven de versie van wat er gebeurd is van de aangeklaagde zelf. Ze moeten ook vanuit die invalshoek worden bekeken.
|
|
|
|
|
|
#1099 |
|
Banneling
|
Ooit komt hij vrij, in horizontale of verticale toestand, dat klopt en ik ben daar ook gerust in.
Al je aanvallen hierboven komen duidelijk voort uit je al lang gekende onvermogen om om te gaan met objectieve feiten. Russen leven nu eenmaal meestal in een fantasiebubbel omdat de objectieve realiteit te hard is om aan te kunnen, jij valt duidelijk in dat plaatje. Blijkbaar had die reportage van Alloo dan toch niet het gewenste effect en ben je nu een beetje boos en emotioneel. Sterkte. |
|
|
|
|
|
#1100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Begrijpend lezen : nul op tien voor Tomm. |
|