Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2017, 02:02   #1081
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nederlanders beweren over Belgen dat ze dom zijn.. Moeten wij daar waarde aan hechten, of hebben de Noorderburen een punt. Voor mij een vraag - na absurde opmerkingen in deze draad - voor u een weet.
Toch ligt het antwoord in Uzelf.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 02:03   #1082
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De domste misdadigers worden het eerst gepakt.

En Johan Bollen is dom. Zeer dom.
Juist. We zuller er een draai trachten aan te geven. Het is idd ZK allemaal. Totaal onprofesioneel grgrgr

Met die man met 1 tand gaan ze niet verder geraken dan diezelfde tand te zien... nadien haalt hij zijn kindjes op.... even snel dus, nst na het gesprek... what a lawyer...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2017 om 02:08.
Oud 25 maart 2017, 02:09   #1083
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik was gisteren al doodmoe en de informatie dat het ging uitgezonden worden om 20u35' klopte niet, tegen mijn zin ben ik met veel moeite opgebleven tot 21u50' om een uitzending van zever te zien. Die vent is uw vriend maar de mijne niet maar ik heb toch de moeite gedaan hem een zeker krediet te geven dat hij na het zien van de "reportage" absoluut niet waard is.
wat U van hem vindt is uw zaak, maar geef toch gewoon toe dat hij met heel die drugszaak weinig tot niets te zien heeft.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 02:11   #1084
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb hier niets verder te vertellen. Doe al op. Ik ga wel zien wat ik kan doen. Adios. Tot zover het vrijdenkende... maar moslimkipkap allerhande is zeer halal. Gelukkig.
HIER
Oud 25 maart 2017, 02:11   #1085
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij leeft op de kap van zijn vrouw.
Wanneer zijn vrouw haar rug draait omringt hij zich door foute mensen.
Je zou van een psycholoog toch iets meer mensenkennis mogen verwachten...
U kent hem niet noch zijn vrouw.
Oud 25 maart 2017, 02:13   #1086
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben gisteren geland na een nachtvlucht om 7 uur ben thuis gekomen en heb me gewassen en verse klederen aangetrokken en om 9u30 was ik op het bedrijf. Heb in de late namiddag naar het forum gekeken en dacht Ok, ik zit er door maar ik blijf op om het te zien. Nutteloos dus. Het siert u dat ge uw vriend verdedigt maar ik denk dat ik nooit een vriend zal verdedigen die met drugs te maken heeft. Zelfs mijn eigen zoon niet.
dus na het zien van deze reportage blijft U bij uw punt? Dus als u bij uw zoon een verdorde marihuana plant vindt zult U hem onterven?
Oud 25 maart 2017, 02:15   #1087
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn zoon kwam op zijn 18de terug van een studentenfeest strontzat en volledig verdwaasd. Hij was zelfs zijn gsm verloren. Mijn eerste reactie was een dokter te laten komen voor een bloedafname of hij geen drugs had genomen. Hij heeft geluk gehad dat het niet zo was want de reactie was onverbiddelijk geweest. Op dat gebied heb ik zero tolerantie. Geen drugs in mijn omgeving en in mijn huis. Ik zou hem nooit verdedigen op dat gebied. Daarin verschillen we.
alcohol is ook een drug, een harddrug zelf. U bent zo bekrompen, wist zelfs niet dat zoiets nog bestond in de 21ste eeuw... maar ja, goed, U behoort duidelijk tot de vorige generatie...
Oud 25 maart 2017, 02:18   #1088
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nederlanders beweren over Belgen dat ze dom zijn.. Moeten wij daar waarde aan hechten, of hebben de Noorderburen een punt. Voor mij een vraag - na absurde opmerkingen in deze draad - voor u een weet.
Cliché's zijn dikwijls een synoniem voor "waarheid".
Oud 25 maart 2017, 02:44   #1089
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
dus na het zien van deze reportage blijft U bij uw punt? Dus als u bij uw zoon een verdorde marihuana plant vindt zult U hem onterven?
Eerst met de Cherokee erover, 4 x naar voor en vanachter,

Voor het fijnere werk een grote platwalser en dan wat beter vuurwerk er bovenop (napalm is OK to go)

Ik denk zelfs dat dit nog steeds niet zou volstaan voor @gipzooi
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2017 om 02:46.
Oud 25 maart 2017, 02:48   #1090
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
alcohol is ook een drug, een harddrug zelf. U bent zo bekrompen, wist zelfs niet dat zoiets nog bestond in de 21ste eeuw... maar ja, goed, U behoort duidelijk tot de vorige generatie...
Alcohol, bijna zo gevaarlijk als een echte vrouw.
HIER
Oud 25 maart 2017, 05:51   #1091
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik heb verschillende platenlabels in Bali en ga geregeld naar de 'studio'... nuff said buddy.

Maar in azie moet men respecteren zoals zij U respecteren. Doet U wat drugs? Achter de gordijn of in safe places dan. Kloot nooit aziatisch volk.
Ik ken goed de gouverneur van Bali. Voor hij gouverneur werd was hij trouwens hoofd van het Indonesisch Narcotic Agency en is een absolute voorstander van de doodstraf. Natuurlijk heb ik niets met drugs te maken.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 maart 2017 om 06:02.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 08:47   #1092
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
U kent hem niet noch zijn vrouw.
Ik stel gewoon vast.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 09:02   #1093
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
wat U van hem vindt is uw zaak, maar geef toch gewoon toe dat hij met heel die drugszaak weinig tot niets te zien heeft.
Waar precies is het strafdossier te lezen dan ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 09:13   #1094
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent te dom om te beseffen dat heel die "chocolade" onzin verzonnen is, nergens in het gerechtelijk rapport wordt chocolade vermeld...
Dan ben jij zo dom dat je niet eens kan bevatten wat er in de alloo-reportage te zien was.
Daar werd een stukje getoond van wat de boliviaanse tv had getoond : de rijen potjes met paddo's en ook een paar van die beruchte chocoladebonbons. Open en bloot op tv.
Je moet je oogkleppen eens laten trimmen of je kan dra geen deur meer binnen.
Overigens heb je nu plots wel toegang tot 'het gerechtelijk rapport'?
Wat is dat feite? Het pv? Het dossier zelf?
Heb je daar nu echt over gelogen vorige keer? Of lieg je nu? Dat je liegt staat wel vast natuurlijk.

Citaat:
Immobiliën. Haha, dus je denkt werkelijk dat hij die kamer op immo.be gekocht heeft... je bent nog dommer dan ik al dacht.
Tommeke, tommeke, tommeke, toch.
Ik had je al niet hoog zitten met al je propaganda, leugens en verdraaiingen maar nu blijkt dat je nog minder begrijpt dan ik al vreesde.
Mijn medeleven aan de mensen rondom je.

Citaat:
Dit verhaal rammelt niet, ja, Johan is een naïeve, ietwat wereldvreemde kunstenaar die zich heeft laten bedotten, en ook andere zaken verkeerd aangepakt heeft. Dat jij dat niet doorhebt, zegt meer over U.
6500 dollar is veel, maar ik ben zeker dat de familie van Johan dat ervoor over had om hem te redden.
Hij vertelt niet alles, dat is duidelijk en verdraait een paar dingen.
Ik ben niet zo naief als Johan laat uitschijnen dat hij is. (is hij dat werkelijk, echt? Verbal Kint comes to mind once again. )
Ik bedenk dat Johan misschien banger is voor zijn vrouw dan voor het Boliviaanse gerecht en daarom zo lang alles blijft ontkennen.
Het is een wilde hypothese maar het zou wel een paar dingen verklaren.

Enfin, het was een interessante reportage, er was niks echt verrassend aan, JB was precies zoals hij ook overkwam jarenlang op dit forum en waar zijn halsstarrig rigide denken hem vaak in conflict bracht met mij, JeeBee, Firestone en nog anderen. Hij heeft net als jij een zeer goede trimbeurt nodig van de oogkleppen.

Ik denk Johan niet veel kans maakt hieruit te draaien, 10 jaar cel lijkt mij een realistische verwachting.
Hopelijk kan zijn familie hem zo lang in leven houden en anders organiseren jij en Zonbron wel een benefiet, nietwaar?

Ik moet wel toegeven dat je toewijding aan het steunen van ogenschijnlijk verloren zaken opmerkelijk is. Dat dan weer wel.
https://www.youtube.com/watch?v=qkNa5xzOe5U

Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2017 om 09:39.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 10:21   #1095
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken goed de gouverneur van Bali. Voor hij gouverneur werd was hij trouwens hoofd van het Indonesisch Narcotic Agency en is een absolute voorstander van de doodstraf. Natuurlijk heb ik niets met drugs te maken.
There are two key areas in the public sector in which corruption in Indonesia can be found. These are the justice and civil service sectors.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_in_Indonesia
Oud 25 maart 2017, 10:29   #1096
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Waar precies is het strafdossier te lezen dan ?
Ten eerste gaat die zaak over enkele plantjes en enkele bakken champignons, dat heeft Luk Alloo zelf vastgesteld. Ten tweede bevond alles zich in de kamer van die Argentijn, behalve een verdord plantje marihuana. Luk Alloo heeft het strafdossier ingekeken. Dus U vindt dat dit 25 jaar waard is, in een land waar drugsbaronnen na een maand vrijkomen?
Dat is net als zeggen dat iemand die meer dan 40 per uur rijdt in de bebouwde kom levend gevild moet worden. (want kan potentieel een kindje doodrijden)

Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2017 om 10:30.
Oud 25 maart 2017, 10:47   #1097
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Dan ben jij zo dom dat je niet eens kan bevatten wat er in de alloo-reportage te zien was.
Daar werd een stukje getoond van wat de boliviaanse tv had getoond : de rijen potjes met paddo's en ook een paar van die beruchte chocoladebonbons. Open en bloot op tv.
Ah ja, het is op tv geweest dus het moet waar zijn, niet waar?

Citaat:
Je moet je oogkleppen eens laten trimmen of je kan dra geen deur meer binnen.
Overigens heb je nu plots wel toegang tot 'het gerechtelijk rapport'?
Luk Alloo heeft het gerechtelijk dossier ingekeken.

Citaat:
Tommeke, tommeke, tommeke, toch.
Ik had je al niet hoog zitten met al je propaganda, leugens en verdraaiingen maar nu blijkt dat je nog minder begrijpt dan ik al vreesde.
De reportage van Luk Alloo heeft vierkant aangetoond dat U ongelijk hebt, hij heeft het gerechtelijk dossier ingekeken, maar U blijft volharden in de boosheid. Net als in de Oekraïne kwestie waar U blijft geloven in alle leugens, ondanks bewijzen van het tegendeel. Triestige figuur bent U.

Citaat:
Hij vertelt niet alles, dat is duidelijk en verdraait een paar dingen.
Je kent hem niet eens. Ik laat het aan de kijker over om daarover te oordelen.

Citaat:
Ik ben niet zo naief als Johan laat uitschijnen dat hij is. (is hij dat werkelijk, echt? Verbal Kint comes to mind once again. )
Ik bedenk dat Johan misschien banger is voor zijn vrouw dan voor het Boliviaanse gerecht en daarom zo lang alles blijft ontkennen.
Het is een wilde hypothese maar het zou wel een paar dingen verklaren.
"Een wilde hypothese". Gewoon kwaadsprekerij en leugens gebaseerd op lucht, zoals we van U gewend zijn.

Citaat:
Ik denk Johan niet veel kans maakt hieruit te draaien, 10 jaar cel lijkt mij een realistische verwachting.
Dus U gelooft in de eerlijkheid van het Boliviaanse gerecht, ondanks alle bewijzen van het tegendeel, wil Johan voor jaren laten opsluiten omdat U het oneens bent met wat hij hier schrijft op dit forum? Dat zegt veel meer over U dan over Johan, bewijst wat voor verderfelijk figuur U bent, en verklaart Uw steun aan een nazistisch regime.

Citaat:
Hopelijk kan zijn familie hem zo lang in leven houden en anders organiseren jij en Zonbron wel een benefiet, nietwaar?
Uw leedvermaak is verwerpelijk. Je bent een lafaard die anoniem mensen zit zwart te maken en hen het slechtste toewenst, En mensen die door naïviteit zwaar in de problemen zitten nog dieper de put wil in duwen.
Als U zich daardoor beter voelt zegt dat veel over Uzelf.

Citaat:
Ik moet wel toegeven dat je toewijding aan het steunen van ogenschijnlijk verloren zaken opmerkelijk is. Dat dan weer wel.
Johan komt vrij, wees gerust. Je hebt jezelf net ge out als verwerpelijke klootzak. Waarschijnlijk moet je een zeer traumatische jeugd gehad hebben om zo laag te kunnen vallen.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2017 om 10:56.
Oud 25 maart 2017, 11:12   #1098
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Dergelijke reportages geven de versie van wat er gebeurd is van de aangeklaagde zelf. Ze moeten ook vanuit die invalshoek worden bekeken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 11:13   #1099
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Johan komt vrij, wees gerust.
Ooit komt hij vrij, in horizontale of verticale toestand, dat klopt en ik ben daar ook gerust in.

Al je aanvallen hierboven komen duidelijk voort uit je al lang gekende onvermogen om om te gaan met objectieve feiten.
Russen leven nu eenmaal meestal in een fantasiebubbel omdat de objectieve realiteit te hard is om aan te kunnen, jij valt duidelijk in dat plaatje.
Blijkbaar had die reportage van Alloo dan toch niet het gewenste effect en ben je nu een beetje boos en emotioneel.

Sterkte.
Oud 25 maart 2017, 11:17   #1100
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus U gelooft in de eerlijkheid van het Boliviaanse gerecht, ondanks alle bewijzen van het tegendeel, wil Johan voor jaren laten opsluiten omdat U het oneens bent met wat hij hier schrijft op dit forum?
Grappig en te onnozel voor woorden.
Begrijpend lezen : nul op tien voor Tomm.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be