Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2017, 11:20   #1101
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dergelijke reportages geven de versie van wat er gebeurd is van de aangeklaagde zelf. Ze moeten ook vanuit die invalshoek worden bekeken.
Volgende week : Pros Slachmuylders ex-districtsburgemeester van Berchem die in de Filipijnen vastzit voor sex met minderjarigen.

Ongetwijfeld zal deze onschuldige, wat naieve man een vurige verdediger vinden in Tomm en Zonbron na de Alloo reportage waarin hij zijn verhaal doet.
Iedereen weet trouwens dat het gerecht op de Filipijnen totaal corrupt is.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 12:03   #1102
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Volgende week : Pros Slachmuylders ex-districtsburgemeester van Berchem die in de Filipijnen vastzit voor sex met minderjarigen.

Ongetwijfeld zal deze onschuldige, wat naieve man een vurige verdediger vinden in Tomm en Zonbron na de Alloo reportage waarin hij zijn verhaal doet.
Iedereen weet trouwens dat het gerecht op de Filipijnen totaal corrupt is.
Kalmeren is de boodschap Parcifal & Tomm.
Ik zag net de reportage.
Wanneer Bollen vrij komt en terug naar Belgenland verhuist doet hij er goed aan zich in 1 of ander klooster terug te trekken. Die gast is te wereldvreemd voor deze wereld. Typisch een ouwe boomvrijer op zijn 50+ !!!
Geen drugskrimineel met hoofdletter uiteraard. Wel iemand met een kompleet idioot gedrag, een gedrag dat ik zelfd toen ik 15 jaar was niet had!

Voor het overige Parcifal & Tomm: !! Get eroem yoetoe !!
Oud 25 maart 2017, 12:14   #1103
parcifal
Banneling

Standaard

The plot thickens.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...meer-a2931832/

Citaat:

De 74-jarige Pros Slachmuylders (74), gewezen districtsburgemeester van Open Vld in Berchem, zit te verkommeren in een cel op de Filipijnen. De man werd meer dan een jaar geleden gearresteerd op verdenking van seksueel misbruik van zijn huisbedienden. Hij werd bij zijn arrestatie uitgebreid opgevoerd in de Filipijnse pers. Daarna werd het heel stil rond Slachmuylders.

Nu laat Slachtmuylders opnieuw van zich horen in het weekblad Dag Allemaal. Daarin slaakt hij een noodkreet want hij zit helemaal aan de grond. Hij heeft geen geld meer, zijn eigendommen dreigen ingepalmd te worden door zijn ex-vrouw. Het gaat volgens hem om één groot complot.

Schijnhuwelijk

"Het ergste is dat mijn proces niet eens is opgestart. Tot overmaat van ramp weigert België nog langer mijn pensioen te betalen", aldus Slachmuylders in Dag Allemaal.

De miserie in de Filipijnen begon voor de Berchemse oud-politicus met zijn tweede huwelijk. Dat bleek een schijnhuwelijk te zijn. "Mijn schoonfamilie heeft allerlei 'bewijzen' tegen mij gefabriceerd. Ze lieten drugs en compromitterende foto's achter in mijn kamer. Tijdens een huiszoeking zijn die gevonden."

Filipijnen

Pros Slachmuylders was in de jaren negentig één van de kopstukken van de toenmalige Vld. Hij schopte het tot districtsburgemeester van Berchem. Na zijn actieve loopbaan vestigde hij zich in 2007 definitief in de Filipijnen.

Van de Belgische ambassade krijgt Pros niet de minste hulp, zegt hij: "Mijn ruggenwervels werden beschadigd in de gevangenis, maar ik krijg amper medische bijstand. Ik zit zowel fysiek als financieel aan de grond."
Team Tomm en ZonB to the rescue!
Oud 25 maart 2017, 14:10   #1104
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The plot thickens.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...meer-a2931832/

Team Tomm en ZonB to the rescue!
Nee, omdat ik ook al op de Filippijnen geweest ben, daar zie je de vettige westerlingen met jongetjes en meisjes openlijk. Die man heeft het typische profiel van een westerse pedofiel in Azië.
Hij werd trouwens meermaals veroordeeld over de jaren, niet een keer, en bovendien werd hij ook in België al aangeklaagd voor pedofilie. Dit geval met Johan vergelijken gaat totaal niet op, ik denk dat de meeste dat hier wel doorhebben. Natuurlijk ga ik niet zeggen dat justitie op de Filipijnen correct is, maar dit gaat niet om enkele plantjes die in z'n huis gevonden waren maar om jarenlang kindermisbruik. dus zelfs al werd hij er in geluisd, je moet maar niet met minderjarigen slapen, punt. Die man was niet aan z'n proefstuk toe. Vroeg of laat loopt dat fout, ewel, eigen schuld dikke bult.
Dat het consulaat voor zo iemand weinig moeite doet, daar heb ik het volste begrip voor. Misschien moest hij akkoord gaan om in België zich te laten behandelen, zou België er voor kunnen ijveren om hem vervroegd vrij te laten. Maar dan gaat hij gewoon naar Cambodia of zo en begint daar opnieuw.
Johan kwam nooit met drugs in aanraking, tot die logees dit in z'n huis onder brachten.

Zoals ik hier al zei, zelfs in corrupte landen worden mensen die kinderen mishandelen, verkrachten of vermoorden hard gestraft.
Drugs gaat enkel om $, maar zelfs corrupte procureurs en rechters blijven mensen.

https://www.deepdotweb.com/2016/09/3...y-philippines/

Laatst gewijzigd door tomm : 25 maart 2017 om 14:26.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 14:16   #1105
Morphy
Burger

Standaard

Het cynisme en leedvermaak van sommigen in deze thread is echt walgelijk

Dat die Johan naïef en wereldvreemd is mag duidelijk zijn, een zware gangster is het niet. Enige empathie met een mens in nood is blijkbaar niet meer mogelijk voor velen.
Morphy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 14:18   #1106
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morphy Bekijk bericht

Dat die Johan naïef en wereldvreemd is mag duidelijk zijn, een zware gangster is het niet. Enige empathie met een mens in nood is blijkbaar niet meer mogelijk voor velen.
inderdaad, ik denk dat dat voor iedere normale mens die die reportage gezien heeft wel duidelijk is.
Oud 25 maart 2017, 14:29   #1107
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ooit komt hij vrij, in horizontale of verticale toestand, dat klopt en ik ben daar ook gerust in.

Al je aanvallen hierboven komen duidelijk voort uit je al lang gekende onvermogen om om te gaan met objectieve feiten.
Russen leven nu eenmaal meestal in een fantasiebubbel omdat de objectieve realiteit te hard is om aan te kunnen, jij valt duidelijk in dat plaatje.
Blijkbaar had die reportage van Alloo dan toch niet het gewenste effect en ben je nu een beetje boos en emotioneel.

Sterkte.
Behalve wat racistisch gewowel over Russen, lees ik hier dat U blij zou zijn moest Johan z'n avontuur niet zou overleven.
Oud 25 maart 2017, 14:32   #1108
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dergelijke reportages geven de versie van wat er gebeurd is van de aangeklaagde zelf. Ze moeten ook vanuit die invalshoek worden bekeken.
Dat klopt, maar Luc Alloo heeft in het geval van Johan wel z'n dossier ingekeken, echte crapuuls hebben dat liever niet, het is overduidelijk dat hier corruptie het centrale element is, dat kwam ook duidelijk naar voor uit het eerste deel van de reportage.
Oud 25 maart 2017, 14:47   #1109
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Kalmeren is de boodschap Parcifal & Tomm.
Ik zag net de reportage.
Wanneer Bollen vrij komt en terug naar Belgenland verhuist doet hij er goed aan zich in 1 of ander klooster terug te trekken. Die gast is te wereldvreemd voor deze wereld. Typisch een ouwe boomvrijer op zijn 50+ !!!
Geen drugskrimineel met hoofdletter uiteraard. Wel iemand met een kompleet idioot gedrag, een gedrag dat ik zelfd toen ik 15 jaar was niet had!

Voor het overige Parcifal & Tomm: !! Get eroem yoetoe !!
Wat is er mis met je leven wijden aan kunst en anderen helpen?
Natuurlijk geen evidente keuze, maar Johan is graag gezien door z'n omgeving.
Hij is wel wat naïef, geeft dat zelf toe. Z'n vrouw had die Argentijnen met champignon en al al lang het huis uit geschopt. Zo'n lieve en zachte man heeft een sterke vrouw nodig.
Oud 25 maart 2017, 15:07   #1110
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoals al eerder gezegd, "Life is hard, but it is twice as hard if you're dumb."
Oud 25 maart 2017, 15:45   #1111
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enige empathie
Wie goed doet, goed ontmoet.

En laat empathie tegenover andersdenkenden hier op dit forum nu een eigenschap zijn die Johan, mocht hij daarover beschikt hebben, verduiveld goed heeft weten te verbergen.
Oud 25 maart 2017, 16:35   #1112
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht

En laat empathie tegenover andersdenkenden hier op dit forum nu een eigenschap zijn die Johan, mocht hij daarover beschikt hebben, verduiveld goed heeft weten te verbergen.
Bovendien peroreerde hij vanuit een morele meerwaardigheid die hij zichzelf toekende tegenover anderen die hij een gebrek aan moraal verweet. Wat een afgang, nu in de bak zitten voor drugs die aan de rijkere disco jeugd van La Paz werden verkocht.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:54   #1113
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht

Iedereen maakt al eens een stomme beslissing, U niet soms?
En als je niemand helpt en alleen aan jezelf denkt, zul je ook minder in de problemen komen. Maar wel eenzaam sterven.
Oud 25 maart 2017, 16:58   #1114
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bovendien peroreerde hij vanuit een morele meerwaardigheid die hij zichzelf toekende tegenover anderen die hij een gebrek aan moraal verweet. Wat een afgang, nu in de bak zitten voor drugs die aan de rijkere disco jeugd van La Paz werden verkocht.
Dat zijn fabeltjes, staat ook nergens in het dossier. Leugens die U dus blijft herhalen.

Ik weet niet wat gij allemaal uitspookt in Azië, maar de meeste oude westerlingen die daar zitten, zitten er niet enkel voor het mooi weer.

En voor zover ik me kan herinneren, was Johan steeds mild in het beoordelen van anderen, anders dan gij en uw tweelingbroer parcival.
Oud 25 maart 2017, 17:07   #1115
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat zijn fabeltjes, staat ook nergens in het dossier. Leugens die U dus blijft herhalen.

Ik weet niet wat gij allemaal uitspookt in Azië, maar de meeste oude westerlingen die daar zitten, zitten er niet enkel voor het mooi weer.

En voor zover ik me kan herinneren, was Johan steeds mild in het beoordelen van anderen, anders dan gij en uw tweelingbroer parcival.
Als ik in Azie ben is het om te werken. Ik heb niets te maken met drug of sextoerisme. Ik vind beide verwerperlijk. Het is waarschijnlijk uw stijl maar niet de mijne.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 17:17   #1116
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat weet jij gewoon niet, je mag zo stilaan stoppen met liegen daarover.

Citaat:
Ik ben zeer mild voor wie het verdiend.
Ik ga geen mensen verdedigen, vrienden of niet, die in de gevangenis draaien of door extreme domheid of omdat ze een schimmige constructie hebben opgezet waarvan ze de wereld denken te mogen wijsmaken dat ze van niets wisten.
Oud 25 maart 2017, 22:46   #1117
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Zegt meer over de middens waarin jij je begeeft....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 23:12   #1118
Another Jack
Banneling

Standaard

Ja, het niveau gaat hier onder de zeespiegel...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 02:55   #1119
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er mis met je leven wijden aan kunst en anderen helpen?
Natuurlijk geen evidente keuze, maar Johan is graag gezien door z'n omgeving.
Hij is wel wat naïef, geeft dat zelf toe. Z'n vrouw had die Argentijnen met champignon en al al lang het huis uit geschopt. Zo'n lieve en zachte man heeft een sterke vrouw nodig.
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten. Dat, Tommy boy, is de nuance die jij tracht te verdoezelen misschien?
Daar en in de broek van uw kunstenaar ligt de basis van Bollen zijn fait divers avontuur.
Naïef? Duidelijk... volgens wat ik hier lees sinds een paar jaar is dat duidelijk ook uw eigen specialiteit.
Behalve in de persoonlijke sfeer als het om meer gaat dan babbelend de do-gooder uithangen.
Dan, volgens jouw eigen woorden hier, is 't meer van: klopt d'erop, kwestie van U te doen respecteren, nietwaar Tommy Lad?

Nu: Gipsy vindt illegale drugs & handel een 100% NO-GO, blijkbaar zonder uitzondering. Ik ga akkoord zonder evenwel even extreem als Gipsy te denken.
Maar: een dame afkloppen om jezelf zogenaamd te doen respecteren: daar word ik pas extreem non-tollerant van. Te wijten aan opvoeding misschien. Wie zal 't zeggen?
Zo iemand hoort thuis in dat meer radicale deel van die gevangenis in La Paz: you got my drift, 'Tommy'?
Er is inderdaad verschil tussen een naïeve idioot die zijn verstand 'kunstig' etaleerde ter hoogte van zijn kloten en jouw handelingen die jezelf hier trots postte.

Trouwens, je constante krenkende en denigrerende verwijzing naar G. zijn Chinese echtgenote is een bewijsje te meer van je eigen kotsmisselijke persoonlijkheid, voor zover dat nog moest bewezen worden.
En dat zeg ik niet omdat mijn eigen echtgenote van hetzelfde merk is, Mr. Tommy-mot-d'erop. (rode driehoekje: zie links).
Oud 26 maart 2017, 06:58   #1120
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik hoop echt dat jij ooit eens in de miserie geraakt.
Als je niet in je eigen levensonderhoud kan voorzien, zal je veel sneller in de miserie geraken.

Als Johan nu in de gevangenis zit, is dat niet door één stomme vergissing, maar door een hele reeks: de keuze van zijn carriere, de keuze van zijn woonplaats, de keuze om te blijven als zijn vrouw het is afgebold, de keuze van een kamer te verhuren zodat hij nietsnut kan blijven in plaats van in het echt te gaan werken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be