![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]() Trauma? Onverwerkt probleem? Slechte jeugd gehad?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#1142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat past niet in de betere middens. Met uw standing en leeftijd?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 maart 2017 om 20:58. |
|
|
|
|
|
|
#1143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och nee een excellente jeugd. Heb alleen maar een probleem met moraalridders. Ik hou van geld en roep het uit. Zij houden van geld maar vanop hun kansel roepen ze dat het vies is maar vullen hun zakken, zelfs op illegale wijze.
|
|
|
|
|
|
#1144 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
||
|
|
|
|
|
#1145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet trouwens niet moeilijk zijn voor JB van uit zijn gekochte cel kamer een internet verbinding te hebben. La Paz zit niet in het steentijdperk. Ik ben er zeker van dat hij communiceert met zijn vriendjes en horen dragend vrouwtje. Hij leest zelfs mee maar is te beschaamd om tussen te komen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 maart 2017 om 21:23. |
|
|
|
|
|
#1147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Degene die zeggen dat ze daar boven staan, DAAR moet je van oppassen. |
|
|
|
|
|
|
#1148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat z'n leeg hoerenbestaan in Azië z'n tol aan het eisen is, en dat hij jaloers is op mensen die wel recht door zee zijn. Laatst gewijzigd door tomm : 26 maart 2017 om 22:56. |
|
|
|
|
|
|
#1149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom haat U Johan zodanig dat u blij bent dat hij misschien 25 jaar onschuldig in een Boliviaanse gevangenis moet spenderen?Dit alleen zegt zoveel over U...
|
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of ook weer niet. Onlangs heb ik gekeken naar een uitzending van het brein bij gedetineerden die psychopathisch zijn, die zich oa aan kinderen hebben vergrepen.. Overig zijn niet enkel psychopaten onder criminelen te vinden, ook onder bankiers, industrielen en politici. Conclusie: dergelijke lieden zijn niet te begrijpen; enkel laten hun hersenen - bij hersenscan - andere kleuren zien en grafieken. Conclusie afgevlakte emotionele gevoelens. Geel wordt geen rood -zoals bij 'gewone mensen', hooguit oranje en grafieken laten bij een dergelijke hersenscan geen pieken en dalen zien. Bij deze: Je 'Waarom' vraag is niet relevant Tomm. |
|
|
|
|
|
|
#1151 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik woon in Z-O Azië maar frequenteer jouw lievelingsplekjes niet, dus hoef ik niet te bekijken waar jij op geilt. Het vervolg van je laatste antwoord is zelfs leuker: Een pathetisch inroepen van: Zelfverdediging, nu om te rechtvaardigen op vrouwen te motten ...zodat ze je niet zouden verbranden. Vroeger meldde je dat 'zwartjes anders zijn' en ze je pas respecteerden nadat je ze een paar motten draaide: Jouw redenering en woorden op deze site toen. Zoek het eens terug indien je ondertussen vergat wat je schreef destijds. Ik blijf erbij: ik herken een kotsmisselijke persoonlijkheid. De Gucht zijn mestkeverklasse krijgt wat mij betreft een supplementaire dimensie.
|
|
|
|
#1152 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is altijd 'het systeem', 'racisme, 'corruptie' etc. etc. Het verschil is dat de 'critici' er niet bij voorbaat van uitgaan dat Schaap Bollen onschuldig is. Hoe ga jij een (zeer waarschijnlijke) veroordeling tot +10jaar San Pedro eigenlijk verwerken? Heb je al een therapeut op het oog? |
|
|
|
|
|
|
#1153 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1154 |
|
Banneling
|
Wat ik uit Alloo duidelijk kon maken is dat JB wel "kennis" van die paddenstoelen had.
Er zal inderdaad een verwerkingsproces geweest om pure chocolade als MAOI te gebruiken. Zo slagen de paddenstoelen harder aan. Allemaal natuurlijke processen toch ? Hierbij keur ik de verkoop niet goed, psychedelica zijn geen speelgoed. Zoiets dien je best via erkende instellingen te verkopen zoals een smartshop. Is dat er niet, ja logisch dat er illegale goederen zullen circuleren. Hij was zoals zijn vrouw zegt een goedzak. Hij dacht dat het op zijn einde zou lopen, maar net toen het naar het einde liep is hij gepakt. Als hij er kennis van had is hij helaas medeplichtig. Die cannabisplanten zijn het minste van zijn zorgen. Verkoop aan minderjarigen(?) is gewoon absoluut not done. |
|
|
|
|
|
#1155 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1156 |
|
Banneling
|
Maar dat maakt niet dat hij zelf verkocht heeft he. Hij had er kennis van (denk ik).
|
|
|
|
|
|
#1157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zullen allicht ook grote blutsen in zitten zeker?
|
|
|
|
#1158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1159 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet te vatten, dat leedvermaak...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#1160 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En ik ben het geregeld met hem oneens geweest. Een naïeve, linkse, brave vent die dikwijls een punt had, maar er evengoed met zijn moraliserend, belerend vingertje mijlenver naast kon zitten, imo. Maar nooit heb ik hem kunnen betrappen op flagrant gescheld of getrol. Het probleem lag misschien ergens anders... Ik zou in ieder geval, zelfs indien hij me nog met de regelmaat van een klok naar de hel wenste, nooit op basis van wat forumgeleuter de conclusie trekken dat een mens die ik niet ken irl, verdient wat hem overkomen is. Laat staan er om applaudisseren. Ik snap niet hoe sommigen in dit topic met zichzelf kunnen leven. Zoveel haat tegen iemand die ze niet persoonlijk kennen, om wat geneuzel op een forum... Sukkelaars!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 maart 2017 om 11:57. |
|
|
|
|