Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2017, 11:59   #1161
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zoals een pastoor die vanop zijn preekstoel moraliseert en verketterd maar die gepakt wordt terwijl de misdienaartjes hem pijpen. I love it, wat een afgang! Om duimen en vingers af te likken.

La vengeance est un plat qui se mange froid!
Wraak?

Om wat geleuter op een forum?

...

Jesus Christ man!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 12:44   #1162
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wraak?

Om wat geleuter op een forum?

...

Jesus Christ man!
Gipsy en Trump zouden het goed met elkaar kunnen vinden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 15:40   #1163
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach ja, elke crimineel is onschuldig volgens hemzelf en zijn vriendjes.
Het is altijd 'het systeem', 'racisme, 'corruptie' etc. etc.

Het verschil is dat de 'critici' er niet bij voorbaat van uitgaan dat Schaap Bollen onschuldig is.

Hoe ga jij een (zeer waarschijnlijke) veroordeling tot +10jaar San Pedro eigenlijk verwerken?
Heb je al een therapeut op het oog?
Ach er zijn al 4 maanden voorbij, nog amper 116 maanden te gaan. De tijd gaat snel. Misschien beleeft hij in San Pedro de meest productieve tijd van zijn kunstenaarsbestaan.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2017, 15:45   #1164
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het verschil is dat de 'critici' er niet bij voorbaat van uitgaan dat Schaap Bollen onschuldig is.

Hoe ga jij een (zeer waarschijnlijke) veroordeling tot +10jaar San Pedro eigenlijk verwerken?
Het omgekeerde is ook altijd waar.
Elke gedetineerde is schuldig, lui, dom, gevaarlijk en zo nog tientallen vooroordelen.
Ook dat is het systeem.
Oud 28 maart 2017, 13:02   #1165
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgende week : Pros Slachmuylders ex-districtsburgemeester van Berchem die in de Filipijnen vastzit voor sex met minderjarigen.

Ongetwijfeld zal deze onschuldige, wat naieve man een vurige verdediger vinden in Tomm en Zonbron na de Alloo reportage waarin hij zijn verhaal doet.
Iedereen weet trouwens dat het gerecht op de Filipijnen totaal corrupt is.
Zeg ej! Dat is totaal niet te vergelijken met Johan zijn case. Shame on you, pffff.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 13:07   #1166
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet jij gewoon niet, je mag zo stilaan stoppen met liegen daarover.

Ik ben zeer mild voor wie het verdiend.
Ik ga geen mensen verdedigen, vrienden of niet, die in de gevangenis draaien of door extreme domheid of omdat ze een schimmige constructie hebben opgezet waarvan ze de wereld denken te mogen wijsmaken dat ze van niets wisten.
Ha ja, en jij weet het wel zeker... re-pfff!

En voor je me weer een mossel noemt, het is 'verdient' met een "t". Mr. Knowitall die nog niet eens correct NL kan........
Oud 28 maart 2017, 13:09   #1167
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten. Dat, Tommy boy, is de nuance die jij tracht te verdoezelen misschien?
Daar en in de broek van uw kunstenaar ligt de basis van Bollen zijn fait divers avontuur.
Naïef? Duidelijk... volgens wat ik hier lees sinds een paar jaar is dat duidelijk ook uw eigen specialiteit.
Behalve in de persoonlijke sfeer als het om meer gaat dan babbelend de do-gooder uithangen.
Dan, volgens jouw eigen woorden hier, is 't meer van: klopt d'erop, kwestie van U te doen respecteren, nietwaar Tommy Lad?

Nu: Gipsy vindt illegale drugs & handel een 100% NO-GO, blijkbaar zonder uitzondering. Ik ga akkoord zonder evenwel even extreem als Gipsy te denken.
Maar: een dame afkloppen om jezelf zogenaamd te doen respecteren: daar word ik pas extreem non-tollerant van. Te wijten aan opvoeding misschien. Wie zal 't zeggen?
Zo iemand hoort thuis in dat meer radicale deel van die gevangenis in La Paz: you got my drift, 'Tommy'?
Er is inderdaad verschil tussen een naïeve idioot die zijn verstand 'kunstig' etaleerde ter hoogte van zijn kloten en jouw handelingen die jezelf hier trots postte.

Trouwens, je constante krenkende en denigrerende verwijzing naar G. zijn Chinese echtgenote is een bewijsje te meer van je eigen kotsmisselijke persoonlijkheid, voor zover dat nog moest bewezen worden.
En dat zeg ik niet omdat mijn eigen echtgenote van hetzelfde merk is, Mr. Tommy-mot-d'erop. (rode driehoekje: zie links).
Speaking of which, any news over dat kieken?

ps. dat was wel degelijk zelfverdediging van tomm, of wat zou jij doen moest je vrouw met asbakken beginnen gooien....
Oud 28 maart 2017, 13:12   #1168
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten. Dat, Tommy boy, is de nuance die jij tracht te verdoezelen misschien?
Daar en in de broek van uw kunstenaar ligt de basis van Bollen zijn fait divers avontuur.
Naïef? Duidelijk... volgens wat ik hier lees sinds een paar jaar is dat duidelijk ook uw eigen specialiteit.
Behalve in de persoonlijke sfeer als het om meer gaat dan babbelend de do-gooder uithangen.
Dan, volgens jouw eigen woorden hier, is 't meer van: klopt d'erop, kwestie van U te doen respecteren, nietwaar Tommy Lad?

Nu: Gipsy vindt illegale drugs & handel een 100% NO-GO, blijkbaar zonder uitzondering. Ik ga akkoord zonder evenwel even extreem als Gipsy te denken.
Maar: een dame afkloppen om jezelf zogenaamd te doen respecteren: daar word ik pas extreem non-tollerant van. Te wijten aan opvoeding misschien. Wie zal 't zeggen?
Zo iemand hoort thuis in dat meer radicale deel van die gevangenis in La Paz: you got my drift, 'Tommy'?
Er is inderdaad verschil tussen een naïeve idioot die zijn verstand 'kunstig' etaleerde ter hoogte van zijn kloten en jouw handelingen die jezelf hier trots postte.

Trouwens, je constante krenkende en denigrerende verwijzing naar G. zijn Chinese echtgenote is een bewijsje te meer van je eigen kotsmisselijke persoonlijkheid, voor zover dat nog moest bewezen worden.
En dat zeg ik niet omdat mijn eigen echtgenote van hetzelfde merk is, Mr. Tommy-mot-d'erop. (rode driehoekje: zie links).
²
inclusief RD zie links.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 13:24   #1169
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ps. Kan iemand dat filmpje misschien op YT zetten? Eigenlijk ben ik beschaamd om het te zeggen maar ik geraak niet door de VTM website + heb geen tv (en de buurman ontwijkt me waardoor ik niet bij hem ben gaan kijken anders had ik dat wel gedaan) :s
Oud 28 maart 2017, 17:54   #1170
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt voor je nietszeggend begin van 'antwoord' hierboven.
Ik woon in Z-O Azië maar frequenteer jouw lievelingsplekjes niet, dus hoef ik niet te bekijken waar jij op geilt.
Het vervolg van je laatste antwoord is zelfs leuker:
Een pathetisch inroepen van: Zelfverdediging, nu om te rechtvaardigen op vrouwen te motten ...zodat ze je niet zouden verbranden.
Vroeger meldde je dat 'zwartjes anders zijn' en ze je pas respecteerden nadat je ze een paar motten draaide: Jouw redenering en woorden op deze site toen. Zoek het eens terug indien je ondertussen vergat wat je schreef destijds.

Ik blijf erbij: ik herken een kotsmisselijke persoonlijkheid.
De Gucht zijn mestkeverklasse krijgt wat mij betreft een supplementaire dimensie.

Je sleurt er weer dingen bij die niets met deze draad te zien hebben. Dat heb ik nooit zo letterlijk gesteld. Maar ja elke cultuur is anders, en zwarte vrouwen motten er ook niet naast, ook tegen hun man.
En ja, dat verbranden was een feit, en ja, dat is een poging tot doodslag en vereist een stevige reactie. In de westerse cultuur is de vrouw altijd onschuldig slachtoffer, net zoals zo veel hypocriete andere leugens.
Ik ben voor gelijkwaardigheid. Ik zou nooit trouwen met een vrouw die 30 jaar jonger is dan mezelf. En mannen die een vrouw slaan die zelf niet gewelddadig is, of eerst beginnen slaan, zijn verwerpelijk.
Maar wie mij aanvalt, wil verbranden of met asbakken gooit krijgt een mep terug, vrouw of man of beest maakt niet uit.

https://www.tuko.co.ke/225864-wife-b...stmas-day.html

Laatst gewijzigd door tomm : 28 maart 2017 om 18:03.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 18:00   #1171
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus iedereen in gelijk welk land die vervolgd wordt is automatisch schuldig?
Of werkt U met 2 maten en 2 gewichten, Johan is automatisch schuldig omdat U hem niet sympathiek vindt. En Morales en amnesty international en al de rest die beweren dat justitie in Bolivië corrupt is en mensen onschuldig opgesloten worden, zijn leugenaars. De parcival weet dat Johan schuldig is en daarmee basta.
U bent high van leedvermaak, goed zo nu kan iedereen zien welk ziek mannetje je bent.
Als ook het hooggerechtshof corrupt blijkt zal Johan zich moeten vrijkopen.
En er zijn veel meer mensen die Johan steunen dan je denkt.
Oud 28 maart 2017, 18:04   #1172
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ps. Kan iemand dat filmpje misschien op YT zetten? Eigenlijk ben ik beschaamd om het te zeggen maar ik geraak niet door de VTM website + heb geen tv (en de buurman ontwijkt me waardoor ik niet bij hem ben gaan kijken anders had ik dat wel gedaan) :s
Dat mag niet, copyright en zo.
Maar je moet je gewoon registreren bij VTM, en dan kun je het filmpje zien.
Oud 28 maart 2017, 18:06   #1173
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Speaking of which, any news over dat kieken?

ps. dat was wel degelijk zelfverdediging van tomm, of wat zou jij doen moest je vrouw met asbakken beginnen gooien....
overigens die Hollandse heeft nooit bij Johan gewoond, hebben elkaar ook maar een keer ontmoet. Nogmaals, Johan had met heel die drugszaak bitter weinig te zien.
Oud 28 maart 2017, 18:09   #1174
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Nooit iets van ondervonden.

En ik ben het geregeld met hem oneens geweest.

Een naïeve, linkse, brave vent die dikwijls een punt had, maar er evengoed met zijn moraliserend, belerend vingertje mijlenver naast kon zitten, imo.

Maar nooit heb ik hem kunnen betrappen op flagrant gescheld of getrol.

Het probleem lag misschien ergens anders...

Ik zou in ieder geval, zelfs indien hij me nog met de regelmaat van een klok naar de hel wenste, nooit op basis van wat forumgeleuter de conclusie trekken dat een mens die ik niet ken irl, verdient wat hem overkomen is.

Laat staan er om applaudisseren.

Ik snap niet hoe sommigen in dit topic met zichzelf kunnen leven.

Zoveel haat tegen iemand die ze niet persoonlijk kennen, om wat geneuzel op een forum...

Sukkelaars!
x2
Oud 28 maart 2017, 18:12   #1175
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat ik uit Alloo duidelijk kon maken is dat JB wel "kennis" van die paddenstoelen had.
Er zal inderdaad een verwerkingsproces geweest om pure chocolade als MAOI te gebruiken. Zo slagen de paddenstoelen harder aan. Allemaal natuurlijke processen toch ?
Hierbij keur ik de verkoop niet goed, psychedelica zijn geen speelgoed. Zoiets dien je best via erkende instellingen te verkopen zoals een smartshop. Is dat er niet, ja logisch dat er illegale goederen zullen circuleren.

Hij was zoals zijn vrouw zegt een goedzak. Hij dacht dat het op zijn einde zou lopen, maar net toen het naar het einde liep is hij gepakt. Als hij er kennis van had is hij helaas medeplichtig. Die cannabisplanten zijn het minste van zijn zorgen. Verkoop aan minderjarigen(?) is gewoon absoluut not done.
Hij wist vaag dat ze met iets psychedelisch bezig waren. Vele psychedelische stoffen in Bolivië niet legaal. Wist niets van verkoop, en heeft zelf nooit een euro opgestreken, ook geen huur. (wat bewijst dat Johan te goed voor deze wereld is, mensen laten inwonen die geen familie zijn, en er geen geld voor vragen)
Oud 28 maart 2017, 18:55   #1176
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel hebt ge niet gemankeerd. Het is compleet eenzijdig en men blijft in de flou wat het réeel aandeel van JB betreft. Er wordt ook nodeloos uitgeweid over 3 verdroogde marihuana plantjes alsof die er de oorzaak van zijn dat hij vastzit. Terwijl het normaal is dat tijdens een huiszoeking alles wordt opgeschreven. Ik ben zelfs naar het einde toe in slaap gevallen!

PS: Waarom heeft uw buurman schrik van u?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 19:20   #1177
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Veel hebt ge niet gemankeerd. Het is compleet eenzijdig en men blijft in de flou wat het réeel aandeel van JB betreft. Er wordt ook nodeloos uitgeweid over 3 verdroogde marihuana plantjes alsof die er de oorzaak van zijn dat hij vastzit. Terwijl het normaal is dat tijdens een huiszoeking alles wordt opgeschreven. Ik ben zelfs naar het einde toe in slaap gevallen!

PS: Waarom heeft uw buurman schrik van u?
Ach I see... 't Is dat ik nog niet in het cybercafe ben geraakt want daar kan ik het nog steeds hopelijk bezichtigen... Mja ivm de buurman, ik denk dat ie schrik van m'n leeftijd heeft of zoiets, hij blijft in ieder geval verdacht weg sinds ie er weet van heeft :s
Oud 28 maart 2017, 19:22   #1178
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat mag niet, copyright en zo.
Maar je moet je gewoon registreren bij VTM, en dan kun je het filmpje zien.
Ja dat heb ik gedaan maar er is iets met m'n browser waardoor ik er niet doorheen geraak....
Oud 28 maart 2017, 19:24   #1179
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
overigens die Hollandse heeft nooit bij Johan gewoond, hebben elkaar ook maar een keer ontmoet. Nogmaals, Johan had met heel die drugszaak bitter weinig te zien.
Mja los daarvan vraag ik me af wat er met haar intussen gebeurd is (ook met die Argentijn overigens), zit zij nog vast feitelijk of is ze met de noorderzon verdwenen....?
Oud 28 maart 2017, 20:46   #1180
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus iedereen in gelijk welk land die vervolgd wordt is automatisch schuldig?
Misschien heb je ooit al gehoord van de voor u ongetwijfeld exotische functie 'Rechter'?
Jij bent geen rechter, ter informatie en de hele fanclub van schaap Bollen ook niet.
Laat die rechter zijn werk doen, schrijf ik hier al vanaf de eerste pagina, ofwel kan je niet lezen ofwel wordt het je zwart voor ogen door haat tegenover mij als je mijn posts bekijkt.

Je spiegelt nu overigens jouw eigen 'stelling' waarbij je Schaap Bollen al bij voorbaat onschuldig verklaard, een Stropopredenering dus alweer van jouw kant hierboven, ik verlaag met niet tot dat soort lage taktieken. Ik zeg dat het gerecht zijn werk moet doen en dat JB's verhaal op TV bij Alloo langs alle kanten rammelt.
Lees dit hierboven een keer of vijftien en hopelijk blijft er nu iets hangen.

Citaat:
Of werkt U met 2 maten en 2 gewichten, Johan is automatisch schuldig omdat U hem niet sympathiek vindt. En Morales en amnesty international en al de rest die beweren dat justitie in Bolivië corrupt is en mensen onschuldig opgesloten worden, zijn leugenaars. De parcival weet dat Johan schuldig is en daarmee basta.
Zucht.

Citaat:
U bent high van leedvermaak, goed zo nu kan iedereen zien welk ziek mannetje je bent.
Als ook het hooggerechtshof corrupt blijkt zal Johan zich moeten vrijkopen.
En er zijn veel meer mensen die Johan steunen dan je denkt.
Ik wens Schaap Bollen niets slechts toe, zijn ontmaskering is reeds een feit en dat is genoeg, het sociale oordeel is reeds geveld, een aantal van zijn "makkers" lieten hem blijkbaar vallen als een baksteen na de persberichten in november, blijkbaar achten ze de zaak voldoende zwaar.
Maar in tegenstelling tot jou vind ik WEL dat het Boliviaanse gerecht hier het laatste woord heeft. (je maakt alweer de fout dat je het hooggerechtshof al corrupt lijkt te noemen als hun uitspraak je niet aanstaat. Ik weet dat jij nog niet omkunt met onafhankelijke rechtspraak wegens je afkomst, maar we zijn niet allemaal als jij)

Je bent vrij om alle legale middelen te gebruiken om Schaap Bollen vrij te krijgen, maar daar lees ik niets over, het is nog steeds een litanie van de onschuld van de heilige Bollen die je eindeloos herhaalt voor God weet wie.
Veel holle woorden, geen daden. Are you gonne bark all day doggy.... ?

Laatst gewijzigd door parcifal : 28 maart 2017 om 20:49.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be