![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Om wat geleuter op een forum? ... Jesus Christ man!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke gedetineerde is schuldig, lui, dom, gevaarlijk en zo nog tientallen vooroordelen. Ook dat is het systeem.
|
|
|
|
#1165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En voor je me weer een mossel noemt, het is 'verdient' met een "t". Mr. Knowitall die nog niet eens correct NL kan........ |
|
|
|
|
|
|
#1167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ps. dat was wel degelijk zelfverdediging van tomm, of wat zou jij doen moest je vrouw met asbakken beginnen gooien.... |
|
|
|
|
|
|
#1168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
inclusief RD zie links. |
|
|
|
|
|
|
#1169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ps. Kan iemand dat filmpje misschien op YT zetten? Eigenlijk ben ik beschaamd om het te zeggen maar ik geraak niet door de VTM website + heb geen tv (en de buurman ontwijkt me waardoor ik niet bij hem ben gaan kijken anders had ik dat wel gedaan) :s
|
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je sleurt er weer dingen bij die niets met deze draad te zien hebben. Dat heb ik nooit zo letterlijk gesteld. Maar ja elke cultuur is anders, en zwarte vrouwen motten er ook niet naast, ook tegen hun man. En ja, dat verbranden was een feit, en ja, dat is een poging tot doodslag en vereist een stevige reactie. In de westerse cultuur is de vrouw altijd onschuldig slachtoffer, net zoals zo veel hypocriete andere leugens. Ik ben voor gelijkwaardigheid. Ik zou nooit trouwen met een vrouw die 30 jaar jonger is dan mezelf. En mannen die een vrouw slaan die zelf niet gewelddadig is, of eerst beginnen slaan, zijn verwerpelijk. Maar wie mij aanvalt, wil verbranden of met asbakken gooit krijgt een mep terug, vrouw of man of beest maakt niet uit. https://www.tuko.co.ke/225864-wife-b...stmas-day.html Laatst gewijzigd door tomm : 28 maart 2017 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#1171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of werkt U met 2 maten en 2 gewichten, Johan is automatisch schuldig omdat U hem niet sympathiek vindt. En Morales en amnesty international en al de rest die beweren dat justitie in Bolivië corrupt is en mensen onschuldig opgesloten worden, zijn leugenaars. De parcival weet dat Johan schuldig is en daarmee basta. U bent high van leedvermaak, goed zo nu kan iedereen zien welk ziek mannetje je bent. Als ook het hooggerechtshof corrupt blijkt zal Johan zich moeten vrijkopen. En er zijn veel meer mensen die Johan steunen dan je denkt. |
|
|
|
|
|
|
#1172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je moet je gewoon registreren bij VTM, en dan kun je het filmpje zien. |
|
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
overigens die Hollandse heeft nooit bij Johan gewoond, hebben elkaar ook maar een keer ontmoet. Nogmaals, Johan had met heel die drugszaak bitter weinig te zien.
|
|
|
|
|
|
#1174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PS: Waarom heeft uw buurman schrik van u? |
|
|
|
|
|
|
#1177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mja los daarvan vraag ik me af wat er met haar intussen gebeurd is (ook met die Argentijn overigens), zit zij nog vast feitelijk of is ze met de noorderzon verdwenen....?
|
|
|
|
|
|
#1180 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent geen rechter, ter informatie en de hele fanclub van schaap Bollen ook niet. Laat die rechter zijn werk doen, schrijf ik hier al vanaf de eerste pagina, ofwel kan je niet lezen ofwel wordt het je zwart voor ogen door haat tegenover mij als je mijn posts bekijkt. Je spiegelt nu overigens jouw eigen 'stelling' waarbij je Schaap Bollen al bij voorbaat onschuldig verklaard, een Stropopredenering dus alweer van jouw kant hierboven, ik verlaag met niet tot dat soort lage taktieken. Ik zeg dat het gerecht zijn werk moet doen en dat JB's verhaal op TV bij Alloo langs alle kanten rammelt. Lees dit hierboven een keer of vijftien en hopelijk blijft er nu iets hangen. Citaat:
Citaat:
Maar in tegenstelling tot jou vind ik WEL dat het Boliviaanse gerecht hier het laatste woord heeft. (je maakt alweer de fout dat je het hooggerechtshof al corrupt lijkt te noemen als hun uitspraak je niet aanstaat. Ik weet dat jij nog niet omkunt met onafhankelijke rechtspraak wegens je afkomst, maar we zijn niet allemaal als jij) Je bent vrij om alle legale middelen te gebruiken om Schaap Bollen vrij te krijgen, maar daar lees ik niets over, het is nog steeds een litanie van de onschuld van de heilige Bollen die je eindeloos herhaalt voor God weet wie. Veel holle woorden, geen daden. Are you gonne bark all day doggy.... ? Laatst gewijzigd door parcifal : 28 maart 2017 om 20:49. |
|||
|
|
|