![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los daarvan, bembem haar post ging over de omgang met ouderen. Je moet niet naar het buitenland gaan om te zien dat men in andere culturen veel meer geneigd is de ouderen in eigen kring op te vangen en dat familiebanden doorgaans sterker zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben niet degene die op de proppen is gekomen met het concept ''euthanasie voor mensen die vinden dat hun leven voltooid is''. Dat is een product van onze moderne westerse cultuur. En het is juist datgene dat ik aanklaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Dus als een vrouw geen carrière maakt maar ervoor kiest om thuis te blijven en zich meer met de kinderen bezig te houden, is ze volgens u per definitie onderdrukt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees daar dat de chistelijke waarden gelijk lopen met onze hedendaagse waarden. Ze zijn dus beter verzoenbaar. In tegenstelling tot de islamistische die 700 jaar terugkeerden in de tijd. Je weet wel, terug stenigen, vrouwen slaan, slavernij enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke waarden zijn volgens u overheersend in onze samenleving? Welke waarden daarvan zijn volgens u christelijk en welke niet? Ik heb u als voorbeeld van christelijke waarden gegeven: 1)het transcendente dat prevaleert op het wereldlijke en 2) trouw 3) respect voor je ouders. Van de eerste twee heb je zelf in je vorige post aangegeven dat ze geen rol meer spelen (althans niet voor u persoonlijk, en je hebt ook niet beweert dat het voor de rest van de samenleving anders is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Probeer jij anders eens duidelijk te communiceren.
Waar heb ik ''de onderdrukking van de vrouw'' gelijk gesteld aan de vrijheid van meningsuiting? Daarvoor moet je natuurlijk eerst uitleggen wat jij verstaat onder de ''onderdrukking van de vrouw''. Vind jij dat een vrouw onderdrukt is als ze bv. een huiselijke rol verkiest boven een carrière, of bv. wanneer ze trouwt met haar eerste liefde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook heb ik aangetoond dat trouw en respect waarden zijn die nog steeds leven bij de meeste mensen. Dat er uitzonderingen zijn heeft niets met het transcendente te maken. Het zijn heus niet alleen zogezegde ongelovigen die "vuile hoer" naar de vrouwen roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iedereen buiten u zal he duidelijk zijn wat ik met onderdrukking bedoel. Alles wat ze tegen haar wil moet doen. Dus ook sex binnen het huwelijk tegen haar zin, niet mogen gaan werken, niet mogen buitenkomen zonder haar haar te verbergen, meer kinderen baren dan ze wilt enz. Duidelijk genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja men is hier nu met het professioneel DEISLAMISEREN dus ook al 70 jaar te laat mee. en nu??? in 2040 is zeker al 60 procent hele randstad nederland gearabiseerd en ik zie nu al overal radciale moslim jongeren en meiden rondlopen met orthodoxe islamitische normen en waarden, vol kaffirhaat, homohaat, vrouwenhaat. arabisering is onvermijdelijke islamisering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat men die 'ontspoorde trein' terug op het goede spoor kan zetten maar het lijkt mij met wat je ziet/hoort/leest/sommigen onder ons meemaken een twijfelachtige zaak of men die trein terug het goede spoor zal kunnen laten 'rijden'. ![]() ![]() ![]() Als men daar vanaf NU geen paal en perk gaat aan stellen is de EU dood. R.I.P
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Eigenlijk heeft deze samenleving meer van de moslims te leren dan moslims van Westerlingen. Wij hebben duidelijk niet geleid door voorbeeld. Polizeikerds kunnen veel woorden verslijten, maar hun daden spreken anders.
Normen en waarden in de islam Lees vooral heel de web pagina en leer bij. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() GELIJKHEID/GELIJKWAARDIGHEID (vrouwen mogen ook met de wagen kunnen rijden in SA en hebben geen 4 getuigen nodig in een verkrachtingszaak)
RESPECT VOOR DIEREN (spijts het slachthuis in Tielt) TOLERANTIE VOOR ANDERSDENKENDEN (men moet probleemloos atheist kunnen zijn in moslim-landen) TOLERANTIE VOOR ANDERSGEAARDEN (op homosexualiteit volgt nog steeds de doodsstraf in landen zoals Iran) VRIJHEID VAN MENINGSUITING (spotprentjes over de profeet of schrijven van boeken zoals de Duivelsverzen moeten niet leiden tot fatwahs en doodsbedreigingen) Moet er nog zand zijn, Peche? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het inperken van de expanderende islamiseringsgraad is inderdaad te laat en te slap vertrokken, en is nog steeds te slap.
De oorzaak is dat de islam aangewend werd door sossen en groensels om rechts te bestrijden. Die linkse kerk zegt wel dat het hun nobele taak is om extreem-rechts te bestrijden, maar dat is een handig leugentje. Het is voor hun eigen platvloerse politieke gewin dat ze ook gewoon-rechts daarmee willen bestrijden. Voeg daar nog eens de tsjeven bij, om maar één voorbeeld te geven: die liever dierenleed bestendigd zien dan een inperking van de verkeerd geïnterpreteerde godsdienstvrijheid, ... dan weten we het wel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Door de aandacht af te leiden van de essentie gaan we alleen maar achteruit en is er geen voorwaartse evolutie. Integendeel, men haalt ons in, dat wijzen helpt niets. We verliezen er onszelf aan, letterlijk en figuurlijk. Citaat:
Het is een tweerichtingssrtaat. De slacht is bij de islam niet verdoofd, maar al de rest die er bij komt kijken is wel meer humaan dan hoe de westerling mee omgaat. Wij hebben factory farms, zoiets is verboden in de islam. Dieren moeten buitenlucht krijgen en mogen het mes van de slacht niet zien. Zij mogen niet weten dat lotgenoten geslacht worden en mogen gedurig de hele halal teelt geen stress kennen. De ene heeft wat van de andere te leren en wij in dit geval meer dan de moslim. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik ben onze normen en waarden eens in een weegschaal beginnen leggen en ik onderstreep hier toch: fuck them! Het is een hypocriete charade dat dictatoriale trekken heeft en alle kenmerken van een fascisme vertoont. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 29 maart 2017 om 08:24. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Ik soft? You must be tripping.
Ik onderstreep alleen maar dat wij beter in eigen boezem kijken voor we een ander wat bijleren. Wij hebben niets of niemand wat bij te leren en al zeker niet van een partij als de NVA. Ze hebben hun eigen ruiten ingesmeten en enkel de lompe Vlaming loopt er nog achter. Het speelt in hun voordeel dat het gros van de Vlamingen gewoon loempe kiekes zijn. |
![]() |
![]() |