Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2017, 12:06   #61
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoezo ?
Wil ze met een VB'er gaan samenwonen ?
goeike !
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 12:26   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

amai heftige reacties zeg, lol wihihi maar euh ik heb helemaal niet als plan huwelijken te verbreken en het hoeft ook niet per sé eentje te zijn met reeds kids, alleen moet ik wat realistisch wezen, jongere snullen zijn doorgaans niet tot me aangetrokken - die zien mij idd als een oude doos, mja op mijn leeftijd trek ik voornamelijk reeds iets ouderen aan, op M¨¨tic bvb vooral 40 & 50-tigers met hier en daar 60 & 70-tigers en up, na ja op ieder potje past een dekseltje zeggen ze wel eens, dus heb ik er goede hoop op dat ik ooit wel kerstmis zal komen te vieren met wie weet een fijn gezinnetje, want ja het hoeven voor mij niet per sé m'n bloedeigen kindjes te zijn (en de meeste m van een bepaalde leeftijd hebben dus reeds 'aanhang'), feitelijk zou ik het liefst van al adopteren, maar ja dat kan ik al helemaal denk ik op m'n buik schrijven... tja........

Laatst gewijzigd door bembem : 3 april 2017 om 12:30.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 12:29   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat is er nu weer mis met een corrigerende tik?
een pedagogische tik indeed....

ihihi tokkie!!! !!!!!
Oud 3 april 2017, 12:33   #64
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een ongetrouwde nicht van me snoepte op 37 of 38 jarige leeftijd de man van een ander af. Ze kwam zwanger thuis bij haar broer (bij wie ze inwoonde) De verliefde gozer liet rijkdom, vrouw en kinderen achter voor haar.
Mijn nicht is redelijk mollig met een bril en zeker niet de knapste tss de vrouwen.
Echt een klootzak die man van haar... ik kan 'm niet uitstaan. Eigenlijk kan ik ze allebei niet hebben.

Ehm, het is dus mogelijk. En ik zou een man wel zonder de eerdere kinderen erbij nemen. Dat hij ze opzoekt of contact onderhoudt is zijn zaak maar ze hebben al een moeder... tenzij ze echt open voor je staan in hun leven ofzo. Maar dit kan leiden tot meer spanningen, ruzies, kortom gezever.
klopt, de knapsten zijn niet altijd de heetsten... over de rest no comment lol
Oud 3 april 2017, 12:34   #65
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
een pedagogische tik indeed....

ihihi tokkie!!! !!!!!
Niets mis mee, toch?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 12:36   #66
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niets mis mee, toch?
2!!
Oud 3 april 2017, 12:48   #67
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
amai heftige reacties zeg, lol wihihi maar euh ik heb helemaal niet als plan huwelijken te verbreken en het hoeft ook niet per sé eentje te zijn met reeds kids, alleen moet ik wat realistisch wezen, jongere snullen zijn doorgaans niet tot me aangetrokken - die zien mij idd als een oude doos, mja op mijn leeftijd trek ik voornamelijk reeds iets ouderen aan, op M¨¨tic bvb vooral 40 & 50-tigers met hier en daar 60 & 70-tigers en up, na ja op ieder potje past een dekseltje zeggen ze wel eens, dus heb ik er goede hoop op dat ik ooit wel kerstmis zal komen te vieren met wie weet een fijn gezinnetje, want ja het hoeven voor mij niet per sé m'n bloedeigen kindjes te zijn (en de meeste m van een bepaalde leeftijd hebben dus reeds 'aanhang'), feitelijk zou ik het liefst van al adopteren, maar ja dat kan ik al helemaal denk ik op m'n buik schrijven... tja........
De sleutel tot een succesvol huwelijk...

Een marginaal en zijn wijf komen terug van de markt op hun ezel. De ezel stopt en begint te balken, hij stampt het beest en het gaat terug vooruit. Hij zegt tussen zijn tanden: "strike one". Na een tijd wilt dat beest weer niet vooruit en hij moet die ezel weer stampen omdat het beest niet vooruit wil. Hij zegt tussen zijn tanden: "strike two". Na een tijd wil die ezel weer niet vooruit en de marginaal is het beu, hij pakt zijn revolver en schiet het beest door zijn kop. Het wijf begint hysterisch te doen omdat hij die ezel door zijn kop heeft geschoten: "waarom heb je die ezel afgeknald, dat was crimineel, dom en achterlijk" De marginaal zegt tegen zijn vrouw: "strike one". En ze leefden nog lang en gelukkig als een getrouwd koppel.

Oud 3 april 2017, 12:57   #68
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De sleutel tot een succesvol huwelijk...

Een marginaal en zijn wijf komen terug van de markt op hun ezel. De ezel stopt en begint te balken, hij stampt het beest en het gaat terug vooruit. Hij zegt tussen zijn tanden: "strike one". Na een tijd wilt dat beest weer niet vooruit en hij moet die ezel weer stampen omdat het beest niet vooruit wil. Hij zegt tussen zijn tanden: "strike two". Na een tijd wil die ezel weer niet vooruit en de marginaal is het beu, hij pakt zijn revolver en schiet het beest door zijn kop. Het wijf begint hysterisch te doen omdat hij die ezel door zijn kop heeft geschoten: "waarom heb je die ezel afgeknald, dat was crimineel, dom en achterlijk" De marginaal zegt tegen zijn vrouw: "strike one". En ze leefden nog lang en gelukkig als een getrouwd koppel.

nou moe, ik lach me een kriek
Oud 3 april 2017, 13:26   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nou moe, ik lach me een kriek
De harde realiteit wordt weer niet gesmaakt.
Oud 3 april 2017, 13:27   #70
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoezo ?
Wil ze met een VB'er gaan samenwonen ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 13:43   #71
eno2
Banneling

Standaard

Wie trouwt er nu met iemand in een cordon sanitaire...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 15:10   #72
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er nu weer mis met een corrigerende tik?
Jij zou het ok vinden mocht jouw baas je een 'corrigerende tik' geven? Want.....er is niks mis mee toch?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 16:25   #73
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Jij zou het ok vinden mocht jouw baas je een 'corrigerende tik' geven? Want.....er is niks mis mee toch?
Inderdaad. Net zoals er niets mis mee is dat ik hem of haar (ik maak geen onderscheid, emancipatie ! lol) een corrigerende tik teruggeef.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 20:45   #74
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zonet een love-aanbod gekregen.
.
..
...
78€/maand,door MIJ te betalen.

Laatst gewijzigd door kelt : 3 april 2017 om 20:45.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 20:53   #75
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Je zou als man toch heel hopeloos moeten zijn om een werkloze mollige Aziatische in een Hello Kitty outfit waarvan het alarm (de klok tikt, nietwaar) bijna afloopt, in huis te halen.
Dan spreken we nog niet over de puisten en de anale bloedingen.
Oud 4 april 2017, 21:49   #76
Guinevere
Banneling

Standaard

Eerlijk advies: Je zal zelf ook wel heel wat aanhang moeten spelen? Dat besef je toch wel bij een man- vrouw relatie, zeker met zijn kinderen erbij. Jij bent niet degene die de man moet nemen, hij moet jou (willen) nemen.

Stand by your man etc

Track art
Stand By Your Man
Tammy Wynette
Buy for € 0,99
Subscribe
Subscribe to Google Play Music and listen to this song and millions of other songs. First month free.
Lyrics
Sometimes it's hard to be a woman
Giving all your love to just one man.
You'll have bad times
And he'll have good times,
Doin' things that you don't understand
But if you love him you'll forgive him,
Even though he's hard to understand
And if you love him oh be proud of him,
'Cause after all he's just a man
Stand by your man,
Give him two arms to cling to,
And something warm to come to
When nights are cold and lonely
Stand by your man,
And show the world you love him
Keep giving all the love you can
Stand by your man
Stand by your man,
Stand by your man

Kun je dat? Anders... neem je best maar geen man met kinderen

Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 april 2017 om 21:50.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 21:56   #77
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Eerlijk advies: Je zal zelf ook wel heel wat aanhang moeten spelen? Dat besef je toch wel bij een man- vrouw relatie, zeker met zijn kinderen erbij. Jij bent niet degene die de man moet nemen, hij moet jou (willen) nemen.

Stand by your man etc

Track art
Stand By Your Man
Tammy Wynette
Buy for € 0,99
Subscribe
Subscribe to Google Play Music and listen to this song and millions of other songs. First month free.
Lyrics
Sometimes it's hard to be a woman
Giving all your love to just one man.
You'll have bad times
And he'll have good times,
Doin' things that you don't understand
But if you love him you'll forgive him,
Even though he's hard to understand
And if you love him oh be proud of him,
'Cause after all he's just a man
Stand by your man,
Give him two arms to cling to,
And something warm to come to
When nights are cold and lonely
Stand by your man,
Stand by your man
Stand by your man,
Stand by your man

Kun je dat? Anders... neem je best maar geen man met kinderen
mja... het zal alleszins niet evident wezen, iemand bijna continu bij zich hebben ik denk eerlijk gezegd nu ik er wat bij stil sta dat het op den duur haast ondragelijk zou worden vermits ik met de tijd eigen ritueeltjes enzo heb ontwikkeld, ook ben ik eerder een loner los vh feit dat eenzaamheid me zo nu & dan de das omdoet waardoor ik aan het fantaseren sla over hoe het anders zou kunnen zijn..... *sigh* wie weet ben ik after all gedoemd old spinster te worden -_-
Oud 4 april 2017, 22:14   #78
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
mja... het zal alleszins niet evident wezen, iemand bijna continu bij zich hebben ik denk eerlijk gezegd nu ik er wat bij stil sta dat het op den duur haast ondragelijk zou worden vermits ik met de tijd eigen ritueeltjes enzo heb ontwikkeld, ook ben ik eerder een loner los vh feit dat eenzaamheid me zo nu & dan de das omdoet waardoor ik aan het fantaseren sla over hoe het anders zou kunnen zijn..... *sigh* wie weet ben ik after all gedoemd old spinster te worden -_-
Had je nu een carrière of eigen zaak en reed je met een sportwagen...ze zouden aan je voeten liggen.
Maar een werkloos uitkeringstrekkertje die met het o.v. zich moet behelpen...dat is al heel wat minder.

Zeg niet dat ze u hier niet voor gewaarschuwd hadden.
Oud 4 april 2017, 22:18   #79
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Die ritueeltjes zijn heiliger dan de paus of wat. Je moet zelf ook bereidt zijn om te veranderen voor verandering in je leven.
En je partner gaat heus niet continu bij je zijn.. of bedoel je in je gedachten omdat je zo'n romanticus bent ?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 22:23   #80
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Had je nu een carrière of eigen zaak en reed je met een sportwagen...ze zouden aan je voeten liggen.
Maar een werkloos uitkeringstrekkertje die met het o.v. zich moet behelpen...dat is al heel wat minder.

Zeg niet dat ze u hier niet voor gewaarschuwd hadden.
mja.... alhoewel m'n fysiek er ook wel voor iets tussenzit, was ik bvb een beauty zouden ze ook wel aan m'n voeten liggen..... naja niet dat ik eigenlijk te klagen heb, ik leid m'n leventje, hoef niet vroeg op te staan noch af te zien voor een klein loon en binnenkort heb ik zelfs opslag, da's het voornaamste :o
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be