![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bij mij weten zijn het nog steeds de ambassades die een shengen visa kan afleveren. Die bewuste buro's functioneren alleen maar als tussenpersoon, is toch helemaal niks mis mee. Meer nog in sommige landen werkt de Belgische ambassade samen met zulke buro's zoals het vfsglobal. Dan zijn ze vaak van de administratieve rompslomp vanaf. N-VA Europarlementslid Mark Demesmaeker denkt echt wel dat hij het warm water uitgevonden heeft precies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de redenen dat Schengen dien afgeschaft te worden inde zin van, geen visums meer uitdelen ook niet voor een 'kort' verblijf.
Citaat:
Op dit forum zat een tijdje geleden toch een 'spammer' die vanalle documenten wist aan te bieden gaande van visa tot paspoorten en andere? Visum voor België Ze worden echt niet alleen uit de Oekraïne aangeboden. ![]() ![]() Ambassade van België in Kameroen Daar mag men uiteindelijk wel eens paal en perk aan stellen en eens stoppen met het zomaar lukraak uitdelen van visums. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men moet ze volgen en daar zit het probleem. En het aantal gelukszoekers dat met een in hun thuisland uitgereik visum naar hier komt is zeer klein, het is immers vaak goedkoper, gemakkelijker en zekerder om eerst via illegale wegen naar hier te komen en dan hier een verblijfsvergunning aan te vragen, dan om ze op de ambassade aan te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Alles, werkelijk alles, is tegenwoordig te koop. Ooit van het woord corruptie gehoord?
Dat betekent dat alles waardeloos is.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen 5 over twaalf meer maar het is op dat vlak al 1 uur door ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Europa is er dankzij het wegvallen van de grenzen al bijna 100 jaar vrede. Voordien was Europa één groot slagveld. Niets is perfect .....maar niets is erger of dramatischer dan oorlog. Maar ja probeer dat maar eens uit te leggen in café den bonten os.Daar zijn ze die miljoenen doden die Europese grenzen hebben teweeggebracht alweer vergeten......die paar illegalen dat is pas een groot probleem in hun ogen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 april 2017 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de wereld een grote brok ellende is is in grote mate door het feit dat er grenzen zijn.Maar dat weten alle machtigen der aarde maar al te best.....net daarom willen ze steeds meer en betere grenzen....Verdeel en heers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 april 2017 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dient op de eigen groep meer kansen op overleven te geven. Binnen het dierenrijk zijn er weinig soorten die geen grensbewaking van het territorium hebben. En ja, ook oorlogen voeren om meer terrein is een natuurlijk gegeven. En dit niet alleen binnen het dierenrijk maar ook binnen het plantenrijk. Een groep die geen grensbewaking heeft en niet bereid is om leden van de groep op te offeren voor de bescherming van de eigen groep, word overspoeld door inwijkelingen en is gedoemd te verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kunnen dus best fake visa zijn, namaak. Ofwel is er een corrupte ambtenaar bij betrokken (bvb. op een baltische ambassade) die 'blanco' visa verkoopt voor de Schengen-zone. Punt is natuurlijk dat de normale backgroundchecks die gebeuren bij aanvraag hier dus niet kunnen gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een amb(etan)tenaar die wat geld nodig heeft om zijn huisje wat te verfraaien of één of andere lening af te betalen dat bestaat ... ![]() p.s. Even op uw onderschrift voortgaande stel ik mij nog steeds de vraag wie er in het Aards paradijs eigenlijk de slang was? Dat éne beest of dat andere??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2017 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |