![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bijvoorbeeld ook voor volledige rechten en vrijheden voor homoseksuelen. Dat past waarschijnlijk ook niet in uw intolerant hypocriet links kraam? Wat is uw volgende degoutante opmerking, of ik een homo ben? Nee maar ik respecteer hen. Ik heb meer dan 60 jaar met één samengewoond en nee hij heeft niet in mijn gat gezeten, het was mijn broer. Maar de kaas tussen zijn tenen hadden meer klasse dan uw vulgaire stigmatisaties. Ik heb het schijt aan die zelfvoldane moraliserende linkse kloten. Er zit nu zo één vast in La Paz die de moraal in pacht had. Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 april 2017 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een kans gemist om niets te zeggen bob
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Regeringen zijn meestal pro-wapenverbod, omdat die in hun broek schijten voor een gewapende opstand van hun burgers.
Dat is ook de reden waarom de Founding Fathers van de VS destijds dat recht expliciet toekenden aan hun burgers, net om regeringsmisbruik en tirannie te vermijden. Trouwens, geen enkele buitenlandse mogendheid zal het in z'n kop halen om zo'n bewapend land aan te vallen, gezien hun grondtroepen dan op de nodige weerstand kunnen rekenen.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben afgelopen week nog op minder dan een halve meter voorbij een wapenkast in het privé appartement van het kasteel de Saint-Fargeau gelopen waar naar mijn schatting tussen de 10 �* 15 geweren in stonden en geloof me of niet, geen enkel van die geweren is zomaar beginnen te schieten. Het zijn niet de wapens die een gevaar betekenen maar wel de mensen en zolang er mensen zullen bestaan zullen er moorden gebeuren. Dat was al zo in het stenen tijdperk en toen bestonden er totaal nog geen vuurwapens. En nu mag jij staan lullen zoveel je maar wil, dat zijn de feiten en die kun je niet veranderen. Bovendien, er bestaat geen extreem rechts, er bestaat alleen rechts en extreem links. Die zijn zelfs zo extreem dat ze alle regels van de democratie aan hun broek vegen en een rechtse partij in een cordon plaatsen. Was het niet zo dat ze dat al gelapt hadden met het VB dan hadden ze het zeker ook gedaan met de N-VA maar dit zou nu net iets te frappant geweest zijn om niet op te vallen. Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2017 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben ze bij unact iets meer verstand om ons te vertegenwoordigen. Spijtig wel dat het niveau van de cowboys en de stoere jongens die er onvermijdelijk tussen zitten het telkens weer om zeep helpt omdat ze hun stoere mond niet kunnen houden. De meeste energie van de wapen lobby groepen kruipt daar dan ook in. Jammer genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaat daar voorzichtig met om, kogels op een aparte plek. Gesloten kluis, wapens alleen uit de kluis als hij naar de schietstand gaat. Maar het blijft een mens, wat bij bepaalde omstandigheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want die is namelijk nodig als uw inwonende zoon een wapenvergunning aanvraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij geeft toelating aan zijn zoon maar vertrouwt hem niet met wapens. Laatst gewijzigd door Bobke : 12 april 2017 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is er 25, het huis is groot genoeg en zolang ik hem niet zie gesticuleren met een wapen maak ik er geen breekpunt van. Hij volgt de regels maar het is mijn ding niet. Onlangs heeft hij nog een zware Colt bijgekocht. Zolang hij hem exclusief in de schietstand gebruikt heb ik dat liever dan dat hij aan de drugs zit. Maar dat veranderd mijn oordeel niet over wapens. Er blijft altijd dat onbekende "in geval van".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt eens ergens een negerin doodgeschoten en hopla, niemand mag nog wapens bezitten. Waarom moet de overheid veralgemenen, iedereen over de zelfde kam scheren, terwijl ze zelf steeds predikt dat we niet mogen veralgemenen als het over vreemdelingen gaat. Over eigen bevolking is dat duidelijk geen probleem. Laatst gewijzigd door Garry : 12 april 2017 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hele dagen zitten te bidden zullen niet veel veranderen. Einstein mag dan Einstein zijn maar deze theorie slaat nergens op. Laatst gewijzigd door Garry : 12 april 2017 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |