![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga toe moeten komen met een schamele 3500 euro netto. Wie kan daar nu van leven. Gelukkig heeft mijn statutaire vrouw ook een inkomen van 2100 netto per maand. Daarbij mag ik mijn zitpenningen ook nog eens houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 |
Banneling
|
![]() Zij hebben het sociaal economische hervormd. Mensen als ik en Jordy vielen uit de boot en wij stierven bijna van ontbering.
Geen OCMW dat een dossier opende. Ik heb alles via een ombudsman moeten regelen omdat alles waar ik recht op had gewoon achtergehouden werd. En mijn overuren da uitbetalen via dopdagen was de druppel. Fuck dit land en de collaborateurs van de jihad/NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het eens uit, vooral dat bloed aan de N-VA handen lijkt me interessant.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 april 2017 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn laatste bezoek was een OCMW kantoor dat recent hervormd was en een nieuwe bazin kreeg. Die deed er alles aan mensen te weren. Alleen de meest noodzakelijke (ergo vluchtelingen) werden geholpen. Die de NVA binnenliet door de quota te verhogen van Merkel. Het eigen volk werd benadeeld om deze mensen te helpen. Jordy stierf daarvan als gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus graag de link naar de N-VA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De voorzitter mag dan wel een SPA'er zijn. Dat bestuur in het OCMW is veranderd nadat de NVA aan de macht kwam. Zij keken steeds meer mensen buiten, openden niet eens een dossier om de statistieken laag te houden. Voor mij was er geen dossier geopend. Ik betwijfel dat men voor Jordy een dossier opende. Die vrouw die in de garage sliep was ook naar de OCMW gegaan waar ze niet eens een dossier opstartte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sociaal assistenten van het OCMW zijn professioneel genoeg om dingen in te schatten. Hetgeen Jordy overkomen is, is heel erg, maar ik denk niet dat u de schuld op de overheid mag leggen. Leg die gerust bij Jordy zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de overheid Van de instelling Van de ouders Hij is gestorven van ontbering door de NVA haar hervormingen. Punt. Ik kan dat niet bewijzen, maar dat is wel wat ik er van denk. De NVA heeft veel bloed aan haar handen kleven. De aanslagen in Maalbeek en Zaventem staat ook op haar naam. Zij voert onlegitiem oorlog in Syrië en Irak. Zij heeft daarbij alle burgers hun leven op het spel gezet waarvan 140+ het bekochten. Wie op deze partij stemt zou gewoon geliquideerd moeten worden voor volksverraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou hij dat niet kunnen menen,
Hij wou niet werken, dat stelde hij ook letterlijk, en leefde liever aan de rand van de samenleving. Tja, als jij je schuldig wil voelen, I don't care. Maar je kunt toch moeilijk verwachten dat iedereen zo naïef is.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 |
Banneling
|
![]() Al eens bij stil gestaan dat autisten zich schamen en dan leugens poneren?
Die jongen kon gewoonweg niet werken. Dit zat vol met trauma en heeft nooit liefde gekend. Ik herhaal: die jongen heeft nooit liefde gekend. Oordelen is toch zoveel makkelijker he? ![]() |
![]() |
![]() |