![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14741 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn negationisme en jodenhaat? Ik heb een Pools-Joodse achtergrond, van mijn familie is een kwart vermoord door de Duitsers, twee kwart door de Russen. Het is al goed dat de bomma dood is, ze zou u een lap tegen uw smikkel geven.
![]() |
![]() |
#14742 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is revisionisme... ![]() Voor Philip DW was het blok een marginaal partijtje met één verkozene die zijn kloten zat te schuren in het parlement in afwachting van zijn pensioen : Karel Dillen. De partij is pas beginnen vooruitgaan DOOR dat de jonge nazi Philip de massa malcontenten wist te charmeren en te doen stemmen op hem. Met de gekende resultaten. Zonder een Philip & Gerolf was Kareltje Dillen met een eenmanspartijtje blijven zitten. Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
Het is mijn oprechte overtuiging dat er een extreem klein aantal mensen in die definitie van jou passen. Misschien enkele tientallen mensen ? Omdat foutmarges nu eenmaal onvermijdelijk zijn in elke statistiek ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Andere voorbeelden zie ik totaal niet. Citaat:
Dat is trouwens de grote vernieuwing die BDW in zijn partij bracht : stoppen met lullen over de VVB en bezig zijn met dingen die echt belangrijk zijn . Namelijk aan de macht geraken en daar blijven. En eenmaal je er bent, je territorium verdedigen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 mei 2017 om 16:46. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#14743 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, in dit draadje heeft knuppel dat zelf gedaan. Om er dan achteraf over te lopen klagen...
|
![]() |
![]() |
#14747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 mei 2017 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#14748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar imo waren noch Freilich, noch Kornfeld daarin geïnteresseerd, want volgens hen heeft er uiteraard maar één volk geleden, die onze aandacht verdient tijdens de voorbije wereldgeschiedenis.
![]() |
#14749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een "vrij" land moet het recht op vrije meningsuiting absoluut zijn. Laster, eerroof en oproepen/aansporen tot het gebruik van geweld/midaden, horen niet onder de vrije meningsuiting. Dat zijn d�*den. Racistische en negationistische meningen horen daar wél onder. Wie daar niet tegen kan ontwijkt ze. Ik heb daar even weinig moeite mee als het vermijden van avances van homoseksuele mannen. Wat niet wil zeggen dat ik homoseksuele mannen tout court ontloop. Ik weet uit ervaring dat de meest ongedwongen gesprekken deze zijn tussen vrouwen en homoseksuele mannen. Erotiek speelt geen rol, en bovendien zijn de meeste mannen geen bitchen zoals vrouwen. Niet alleen de Joden, maar iedereen die de negationismewet nodig denkt te hebben als bescherming tegen holocaustontkenners en andere dommekloten zou daar beter van leren. Censuur is een schuifaf naar meer censuur. Censuur eindigt met dictatuur. Wie weeral klaarstaat om mij in een hokje te duwen kan het vergeten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2017 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
#14750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 mei 2017 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
#14751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met twee ons hersens weet dat de wereld nog nooit anders dan lijdende volkeren heeft voortgebracht. Dat de Joden er in geslaagd zijn om van hun lijden tijdens de tweede wereldoorlog een wereldprimeur te maken heeft volgens mij te maken met het hebben van de "juiste" vrienden. Machtige vrienden. Machtige mensen hebben nooit gebrek aan meelopers.
![]() |
#14752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanzetten tot haat is niet hetzelfde als aanzetten tot misdaad en moord.
#14753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muilkorven volstaat niet voor imams die oproepen om ongelovigen de keel over te snijden. Het land uit met dat krapuul!
#14754 |
Banneling
|
![]() "Het land uit!"
Heel effectief in het internettijdperk.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 mei 2017 om 17:26. |
![]() |
![]() |
#14755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14756 |
Banneling
|
![]() Nu goed, als we dan toch een creatieve denkoefening doen.
Voor mijn part mag men ook revisionisten deporteren in plaats van te muilkorven. |
![]() |
![]() |
#14757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van welke genocide ??
#14759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kleine flash back naar mijn studentikoze periode
![]() |
![]() |
![]() |
#14760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen de perimeter van de wet blijven is een goed uitgangspunt.
|
![]() |