![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, dat meisje is niet van de slimsten maar de reacties van de mannen hier getuigen ook niet echt van wijsheid. 't Is weer bewezen : vele mannen denken niet met hun verstand maar met hun ....
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén om op een rapken op de wc pot te vogelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doet me wat denken aan ex-senator Kim van de N-VA vroeger, een ijdel gansje.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 mei 2017 om 17:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in tegenwoordige tijden is dat stoer, cool, megacool zo een 'stoere' blik zetten. Zelfs kijken mag bij dat soort van types niet meer. Loop je op straat en u kijkt naar al dat 'moois' dat uw pad kruist dan is er soms wel al eens ééntje bij die zegt: waddist joeng emmek wa aan van u ja??? De beste reactie die u op haar vraagstelling naar u toe kan geven is: Jama schat dan hadde mijn onderbroek gisteren maar moeten teruggeven hé (goed luid dat héél de straat er kan van meegenieten) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 mei 2017 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beste vind ik dit 'mannen die interesse in me tonen zijn kikkers' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een meid die zélf zegt dat ze geen vriend vindt omdat ze zichzelf te knap acht verraadt heel wat, maar niet veel goeds.
Ik zou die meid eens willen zien zonder make up en zonder extensions... Knap zijn alleen zet weinig aarde aan de dijk. Zonder "uitstraling" redt zelfs de knapste vrouw het niet. En zelfs al heeft ze het geluk om beide te hebben, schoonheid en uitstraling, dan nog speelt wat eruit komt als ze haar mond opendoet een rol. Een intelligente man knapt meteen af op een vrouw uit wiens mond enkel triviale, onnozele en domme praat komt. Ook het stemgeluid speelt een rol. Een grote zelfs, want een onaangenaam stemgeluid maakt een vrouw alles behalve aantrekkelijk. Ook haar geur speelt een rol. Een zwaar parfum om alle natuurlijke lichaamsgeurtjes te maskeren stoot af. Zelfs de manier van bewegen speelt een rol. Wie kan zich daar niets bij voorstellen? Heeft een vrouw het geluk om op alle opgesomde vlakken goed te scoren, dan stelt zich pas een probleem: pretentie. Bloedmooie vrouwen stellen vaak zeer hoge eisen. Eisen waaraan een man aanvankelijk graag genoeg tegemoet komt, maar....waar hij algauw genoeg van heeft. Nog een probleem. Knappe vrouwen azen meestal knappe mannen. Liefst ook nog behoorlijk bemiddeld en eigenaar van een opvallende wagen. Dat zijn allemaal uiterlijke kenmerken. Ware schoonheid speelt echter ook een rol. Het klinkt cliché maar die zit ook vanbinnen. Is dat niet het geval, dan duurt een relatie niet lang. Mijn goede raad is deze: Daar alleen kan liefde wonen. Daar alleen is het leven zoet, waar men stil en ongedwongen, �*lles.... voor elkander doet.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij je volgende rant over transferts komt deze quote boven
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak beginnen mannen een relatie met een knappe vrouw om zichzelf te bewijzen en hebben ze niet graag dat die vrouw spreekt over haar gevoelens. En het is een cliché dat knappe vrouwen alleen azen op knappe mannen met veel geld en het is juist deze stelling dat veel knappe vrouwen in de kou laat staan, omdat veel mannen denken dat ze die knappe vrouw toch direct verliezen aan een andere man die meer geld heeft. Vaak is het voor knappe vrouwen makkelijker om aan de man te geraken, als ze er minder perfect uitzien. En wat de dame in het artiekel zegt, is dat ze niet aan een ernstige man geraak, deze vermijd haar en laten deze Barbie over aan de Kens onder de mannen. Iets dat volledig klopt, de meeste mannen willen immers geen Barbie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "stil en ongedwongen", beste Paulus. Dat kan je van de verspilling van Vlaams belastinggeld niet zeggen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Zucht- Alles moet men hier uitleggen!
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zonder dat iemand dat zelfs hoeft te vragen. In schril contrast met de centen nationalisten zoals degene die het spreekwoord postte
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 13 mei 2017 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kwam er gewoon losweg voor uit dat ze simpelweg iemand nodig had om haar kleren te betalen. Dat vind ik nu eens eerlijk zie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar alleen kan liefde wonen....
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |