![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie vooral de belastingdruk stijgen. De enkele tientallen euros die ik heb gekregen via mijn loonbrief verdwijnen weer richting hogere taxen, retributies en andere indirecte belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige regering probeert er zo goed mogelijk voor te zorgen om je aan het werk te houden. Door de belastingdruk op je werkgever te verlichten.
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Te weinig.
Anderzijds, het is uw partij die naar eigen zeggen het sociale gelaat in deze coalitie wil zijn. Die willen zelfs nog meer inkomsten innen.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de anderen die veel meer verdienen al bijgepast sinds het aantreden van De Wever I ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 13 mei 2017 om 04:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Begin maar met zelf een antwoord te geven op de aan U gestelde vragen. Je maakte een prachtige analyse over het kiesresultaat in Frankrijk. Ik heb je gevraagd om eens hetzelfde te doen voor wat betreft het vorige kiesresultaat in België of Vlaanderen. Naar keuze dan. Maar dat past weer niet in uw kraam. Niet verwondert zijn dus dat er ook op uw vragen niet geantwoord wordt. Trouwens ze zijn zo uitzonderlijk; die vragen; dat ze niet opvallen tussen al uw smurrie. Bovendien heb ik nog ettelijke vragen die je mogelijk ditmaal wel zal beantwoorden. Eerstens; wat was het resultaat van de viswedstrijd waarmee je deze topic wilde om zeep helpen? Ten tweede; hoe was het laatste optreden van "Clown Pipo"? Ik wil je wel een pleziertje gunnen en je ditmaal helpen met je kolder. Een unieke kans dus om deze topic verder om zeep te helpen. Profiteer er van! Zulke gunsten verleen ik niet aan iedereen. Wees blij dus en vergeet uw hemorroïden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Die putten dateren van tussen 70 en 90.De babyboom ambtenaren waarvan sommige nog geen 35 jaar op de teller hadden staan genieten ondertussen van hun dubbel pensioen in het Zuiden van Spanje.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() We laten elke gepensioneerde 1% inleveren (de hoogste zullen dus meer inleveren), dat zou al een pak schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tegen 2030 zullen gepensioneerde ambtenaren 60% van al het pensioengeld krijgen hoewel ze amper 30% van het aantal gepensioneerden zullen zijn.Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hier niks tegen gedaan zal worden.
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke taksen/belastingen/.... heb jij nu dan extra waar veelverdieners van vrijgesteld zouden zijn?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet hetzelfde te krijgen als de collega's die ik vandaag nog veel vroeger en met meer centen op pensioen zie gaan want het is niet eerlijk tegenover de mensen in mijn omgeving die geen ambtenaar zijn. Daar schuilt ook onrecht in. Maar dat één generatie zo de hakbijl weet te ontwijken kan er echt niet in. Wat hebben die ooit ingeleverd ? De indexsprongen van Dehaene werken nog steeds door. De crisisbelasting van Dehaene betalen we ook nog steeds. En als ik dan kijk wat die hebben uitgestoken waar ik nu werk wordt het helemaal te gortig. Er is dan ook geen enkel redelijk argument om dit op zo'n manier te laten gebeuren. Dus ik zal elke regering of politieke partij daarop beoordelen. En ik hoop dat mijn hele generatie tot dat inzicht zal komen.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De jongere generatie is veel minder bezig met zijn rechten te vrijwaren, ze ondergaan alles gelaten. Wanneer ik de nieuwe pensioenregeling aan jonge collega's uitleg, is het onverschilligheid troef. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2017 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de allerhande voordeelstatuten zijn ook niet echt meer verdedigbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door dpg : 13 mei 2017 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Tot nu toe was de algemene pensioenregel: "als je de kans krijgt, pak ze dan voor het te laat is".
En de server heeft nog steeds dezelfde kuren 20 minuten na het uur. Laatst gewijzigd door dpg : 13 mei 2017 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |