![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, zijt gij er fier op dat ge de vervanging van de autochtone Europese bevolking door vreemdelingen (voornamelijk moslims) mee helpt financieren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw Moedre Is Een H*** !!!
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is altijd een mogelijkheid om als moeder te gaan werken. Mijn schoondochter en mijn eigen dochters met kinderen werken ook.
En neen, echt niet onbetaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst geen werk vinden en nu geband van dit forum... Het gaat van kwaad naar erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Of voor de overheid. Dat betaalt ge (de facto) geen belastingen. Citaat:
Die mythe wordt in stand gehouden door het establishment en de haute finance die via toenemende concurrentie op de arbeidsmarkt de lonen willen drukken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het volgende zal wel zijn kinderen aanwerven en bompa's van 90 jaar en kleuters en embryo's.. En dan komen de marsmannetjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik denk dat het heikel punt identiek is aan het verleden. Ze meeste moeders willen wel thuis blijven 'voor de kinderen' maar dan wel dop trekken.
Mijn echtgenote heeft tijdelijke part-time gewerkt toen de kinderen klein waren. Haar inkomen was dus gehalveerd. Maar dat weet je op voorhand als je kinderen wil hebben. Mijn schoondochter werkt ook. het krijgen van kinderen is geen probleem geweest. Vandaag is dus gelijk aan het verleden. Sommigen willen het hebben/opvoeden van kinderen misbruiken om op kosten van de gemeenschap thuis te blijven 'voor de kinderen'. PS de moeders die in het verleden op den dop thuisbleven 'voor de kinderen' krijgen een hoger pensioen dan mijn echtgenote..... Laatst gewijzigd door pajoske : 14 mei 2017 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder had ook 3 kinderen, en die werkte OOK (jaren '60-'70). In die tijd was het nochtans normaal dat moeders thuisbleven. Ik vind het dus bullsh.. dat jonge vrouwen anno 2017 geen werk KUNNEN vinden. Ik heb mijn huidige job trouwens 'gevonden' 4j + geleden. En dan was ik al 7j grootmoeder... Wie zoekt die vindt. En ja, ik vind het ook schandalig dat de moeders die indertijd 'op den dop' thuisbleven een hoger pensioen als ik zullen krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
O wacht, hier zijn de cijfers. De meest optimistische bronnen spreken van 3,5 procent. http://www.tijd.be/politiek-economie...kte-al/9826716 Een logische vraag die daaruit volgt is de volgende: Houden jullie ons soms voor de gek met dat verhaaltje van 'we hebben ze nodig voor de economie/de pensioenen/de openstaande vactures'? Zijn dat soms leugens? Want daar lijkt het namelijk erg hard op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt de meest idiote opdrachten verzinnen en vrouwen voeren die zonder enige kritische noot uit. Je hoeft geen vervelende vragen te vrezen als 'waarom is dat nodig' of 'heeft dat wel zin' of 'kan dat niet eenvoudiger'? De meeste vrouwen houden ervan om de zaken nodeloos ingewikkeld te maken. Dat sluit namelijk doorgaans aan op hun eigen karakter. Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 mei 2017 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vergeten?
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen op hun 'werk' loopt het wat minder fraai, meer bepaald de resultaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |