![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden de beloftes van die partij anders zijn dan die van andere politici wereldwijd (gebakken lucht)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's na een wilde nacht van 't beest altijd een straffe move.
En nu terug on topic, Witte: den Bart heeft begrepen dat de onafhankelijkheid een frigo van Miele nodig heeft, ene met liefst levenslange garantie.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar geloof ik niet in. Ik geloof eerder is een vorm van cordon rond de PTB vanuit de andere partijen.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gaat verder die richting uit :
Citaat:
De vlaamse meerderheid wil dus zelfs na het publifin schandaal niets doen op vlak van een structurele oplossing tegen graaierij. We doen rustig voort, alsof er niets gebeurde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu snap ik het weeral niet meer hoor Jay-P. De persoon die U "t' beest" noemt kent U blijkbaar zo goed dat hij wist wanneer U iets schrijft dat het om te lachen was en niet ernstig dus. Hij maakte dus gebruik van uw bijdrage om te pogen mij belachelijk te maken omdat ik een bloemetje gooide naar U voor die bijdrage. "Oh; my God....." Ken je die stopwoorden nog niet Jee-Pie? Maar bon. Nog nooit in heel mijn leven heb ik zulk kinderachtig gedrag gedoogd. Dat maakt geen deel uit van mijn leefwereld. Een van de redenen dus waarom ik beloofd heb om er hier mee te stoppen. Maar......er gebeuren hier dingen dus die "mijn bakkes" open breken omdat ik af en toe iets niet begrijp. Maar kom. Als je de ratten niet uit de schuur krijgt moet je de schuur maar in brand steken. Ik ben altijd te vinden voor diplomatische oplossingen. Laatst gewijzigd door werkman : 15 mei 2017 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dat ogenblik wordt het meer dan tijd dat NVA en VB samen verder gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 mei 2017 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn echt penny wise but pound foolish. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij spelen hetzelfde democratische spelletje (afgezien van de maffia-situatie van de machtsverbonden die de zuilen zijn). D�*�*r scheelt de nva als hemel en aarde van de oude machtspartijen. De groenen doen hetzelfde als ons, behalve dat zij een quasi communistisch regime nog verkiezen boven logische ecologische maatregelen. .
|
![]() |
![]() |