![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 3 GENTSE ZIEKENHUIZEN WEREN ILLEGALEN
Drie grote ziekenhuizen in Gent spreken af om niet meer elke illegaal te behandelen. Voor eenvoudige kwaaltjes zullen mensen zonder papieren voortaan worden doorverwezen naar de huisarts. De ziekenhuizen zullen meebetalen voor extra administratiekosten bij de huisarts. De stad Gent zal tolken ter beschikking stellen om de huisartsen bij te staan. Bij de drie Gentse ziekenhuizen hebben zich dit jaar meer dan negenduizend illegalen aangeboden, twee keer zoveel als vorig jaar. Die kosten kunnen wij niet meer dragen, zegt Francis Colardyn, directeur van het Universitair Ziekenhuis in Gent. De ziekenzorg voor eige volk komt in het gedrang door al die illegalen ! Wie zal die putten blijven opvullen ? Steeds meer Vlaamse blanke ouderen plegen zelfmoord , veelal door de armoede, maar dat wordt verzwegen. Zo liggen de pensioentjes 400 euro lager dan in Frankrijk of Nederland en andere buurlanden.... Deze regering maakt vreemdelingen rijk en maakt het eigen volk kapot, uit lafheid, uit hebzucht,... wanneer komt hen straf. Mooie samenleving Vlaanderen en binnenkort een stormtoeloop van Turkije ? Volgens recente reportages zijn ze zeker van zin om naar hier te komen ! Laatst gewijzigd door De Zuiveraar : 17 december 2004 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep stampen naar beneden en likken naar boven. Dat is het enigste wat je kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vlaanderen is een overbevolkt gebied en kan geen nieuwkomers meer dragen. kon jij dat maar eens zeggen zonder in je broek te pissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah, die sociale gevallen (en dat zijn heus niet alleen illegalen hoor) zijn direct te herkennen hoor (ik ga niet zeggen hoe, da's intern). Soms hebben die wanbetalers zelfs het lef om een afspraak te regelen voor orthodontie. We schrikken die dan een beetje af, en als dat nog niet lukt, worden ze vriendelijk de deur gewezen. Logisch toch? Wat tandheelkunde betreft, doet het UZ Gent enkel spoedbehandelingen. Dat zijn dan meestal gaatjes vullen met het goorste materiaal dat er bestaat, of tandjes trekken...
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat valt hier ongevraagd ons land binnen, dat rooft en verkracht dat het geen naam heeft, en nu gaan ze ook nog n beetje profiteren van ONZE sociale zekerheid!!! hoelang moeten we dit nog pikken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Bij de drie Gentse ziekenhuizen hebben zich dit jaar meer dan negenduizend
illegalen aangeboden" Hoeveel zullen het in Brussel en Antwerpen dan wel niet zijn?
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() kleine, doch belangrijke nuance:
het gaat om banale behandelingen (zoals verkoudheden of diarree) die ze gaan weigeren. http://www.hln.be/hln/cch/det/art_31976.html
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 22 december 2004 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat over 9000 consultaties, dat is niet hetzelfde als 9000 illegalen.
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad... De Lijn in Gent vervoert enkele miljoenen passagiers per jaar... zijn ook nie allemaal dezelfde he...
|
![]() |
![]() |