![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In België
Citaat:
In Nederland: Citaat:
Dit bevestigt hetgeen ik al jaren schrijf. Grenzen trekken criminaliteit (en misbruiken) aan. Ik hoop dat meer en meer Vlamingen eindelijk gaan inzien tot wat de politiek van BDW en zijn NVA leiden met hun doelstelling: nieuwe bijkomende grenzen maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die boer moet nonkel panda geen eieren hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik iemand nodig heb om de telefoon op te nemen roep ik je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad Jack. Zeer terechte vraag die ik mij stel. Heb je uzelf die vraag al eens gesteld? Of is ze niet nodig om gesteld te worden want je kent het antwoord al? Is een forum gebruiken om alleen maar te trollen vermakelijk? ![]() Ik zou "jazeker" antwoorden. Vlug gedaan en dan kan je op een andere draad het brouwsel pogen te doen mislukken. Als er maar niet over politiek gepraat wordt is waarschijnlijk uw enige optie? Er moest zo eens een oplossing uit de bus komen voor een of ander probleem. Dat mag zeker niet gebeuren in uw vermakelijk land! ![]() Maar uw doelstelling is absoluut niet nodig hoor. Voorbij gestreefd zelfs. Wij hebben reeds drie regeringen en een parlement die zich bezig houden met deze problematiek. En geef toe Jack; velen kunnen die aanpak met kennis van zaken beter dan gij. Vergeet niet dat je maar een leraar bent. Kijk op welke sport van de ladder je geacht wordt te staan en besef meteen hoe hoog je gezwets ingeschat zal worden. Blijf je nog lachen Jack? Of wordt het geen tijd dat je uzelf eens bekijkt van buitenaf en beseft wat een clown in een circus echt voorstelt? Alleen de kleintjes kunnen er lachen met zelfspot en feestneuzen. ![]() En zie Jack. Ik kan ook lachen hoor. Vraag U af met wie ik lach ditmaal. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Primitieve Vlaamse gewoonte daar in Giesberghe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat we samen af en toe kunnen lachen en dat Bart zijn gekke plannen op zolder heeft opgeborgen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 mei 2017 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over wat andere Vlamingen doen spreek ik mij niet uit Panda. Ik houd mij niet meer bezig met de zorg van het plebs die meestal neer komt op nijd en "miskandoese". (Is een Leuvens gezegde) Kleine mensen die hakenkruisen op rolluiken van soortgenoten schilderen zijn in mijn ogen drek. En dezelfde kleine mensen die openlijk staan te lachen wanneer volgens gewestplanning bouwgronden in de dorpskom ontoegankelijk worden gemaakt zijn in mijn ogen nog groter drek.(nu heb ik het weer eens over bouwgronden - moet je van profiteren Panda!) Alhoewel; de vaudeville inzake gewestplanning is weer actueel.(zie het nieuws van vandaag) Maar feitelijk is het allemaal heel simpel hoor. Projectontwikkelaars verkavelen bossen en verkopen de gronden als bouwgrond. En nu komen ze zeggen tegen de kopers dat hun grond niet meer bebouwd mag worden. Kun je U voorstellen hoe men probeert om met de gewone man zijn voeten te spelen? Wat ik dan wel bedoel Panda? Wel ik bedoel die "Flamins" die vandaag heulen met Sossen en morgen met alle anderen uit de regenboog. De "Flamins" die op vinkenslag staan om lijken te pikken. De gieren van den "Etat Belge" die nooit zullen bereiken wat ze beogen. De "Flamins" ook die altijd te vinden zijn om met tribunestoeltjes naar mekaars kop te smijten en denken dat ze supporteren. Moet ik verder gaan? Nee ik zal stoppen want ze lezen het toch niet. Feitelijk heb ik medelijden met dat grut. Ze zoeken achter goud waar ze het nooit zullen vinden. Terwijl er verdomd boven hun kop op vele plaatsen het bord hangt "l'unité fait la force". Ze dragen geen bril want ik vermoed dat ze lezen "l'unité fait la farce". Er is ook weinig verschil tussen de geschreven letters "0" en "A". Maar....ik laat er mijn slaap niet meer voor hoor. Finito! Gedaan! Voorbij! Laat ze maar lachen. Gelukkig volk! Het voelt wel nattigheid in de broek maar weigert obstructief om een andere aan te trekken. Het weze zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe je het lapt weet ik niet maar je bent er in geslaagd om vijf minuten stilte op dit forum te bewerkstelligen. Proficiat! Ik ga proberen om hetzelfde te doen. Slaap wel! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 19 mei 2017 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is ruimtelijke ordening trouwens al lang geen Vlaamse bevoegdheid? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 mei 2017 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt zelf dat wat anderen denken en doen je niet interesseert... Blijkbaar zijn de anderen plebs voor jou... Je andere frustraties over hakenkruisen op rolluiken zijn ofwel regressie naar situaties uit je jeugdjaren, ofwel moeten we zoeken in de richting van een psychose. Citaat:
Mijn sympathie voor diegenen die op die grond nu hun huis hebben groeit met de seconde. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je het over een psychose? Je jeremiades over de collaborateurs; elvendertighonderd keer hetzelfde; zitten zo dik in je zak dat hij wel moet hangen. Hij schuurt zelfs over de grond. Doet het pijn? En elfendertig keer heb je het weer niet begrijpend gelezen wat ik schreef want op mijn grond staat geen huis. Maar over iets dat je niet weet vindt jij het nodig om te blijven balken. Ik ben gisteren op de "ezelboerderij" geweest. Een ferme drinken. Maar toen ik de naam van het etablissement zag moest ik aan jou denken. Hoe zou dat nu toch komen? En toevallig was er een ezel die ook om belangstelling vroeg. Balken dat dat beest deed! Ik voelde mij warempel tijdelijk op het forum. En hoe zit het op de RVT Sint Franciscus? Moet je er om 20 uur terug binnen zijn? Eén pilletje s'avonds. Of zijn het er twee? Mogelijk drie? Ja, mensen met psychoses moeten van nabij worden opgevolgd. De verplegers weten dat die momenten hebben dat ze niet meer kunnen tellen. Leg je zak in een ruime pamper voor het slapen gaan. Misschien kun je dan morgen terug normaal lopen met dat beest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar ligt die keet weeral? Ik zal hem eerstdaags eens gaan bezoeken. Een troske druiven zal hij nog wel mogen eten zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar hadden we het niet over die Krakelingenworp?
Panda heeft er waarschijnlijk eentje tegen zijn kop gekregen want nu vraagt hij zich af wat ik hier feitelijk kom doen. Weegt een krakeling zo zwaar? Als hij aan dat tempo alles blijft in zijn zak steken dan geraakt hij met "Saint Nicolas" geen enkel dak meer op. Tenzij hij misschien de hulp inroept van de gebochelde uit de Notre Dame in Parijs. Dat is al een hoogtewerker. En bim-bammen kan hij ook al als de beste. Laatst gewijzigd door werkman : 19 mei 2017 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||||
|
![]() Neen, over "Bart heeft het begrepen!"
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is et wel een goede topic geweest. Panda vroeg zich af wat ik in feite hier kwam doen. Goede vraag! Spijtig dat hij een krakeling tegen zijn kop moet krijgen om goede vragen te stellen. Want anders had hij in normale doen al moeten weten dat ik mijzelf deze vraag reeds geruime tijd stel. Ooit heb ik me nog eens zulke vraag gesteld en zelf beantwoord. Het resultaat was nefast. Voor mijzelf of voor de VU vraag ik mij nog steeds af. De VU kon de pot op. Twee verkozenen die als schepene zes jaar de partij behandelde als uitwerpsel van de democratie en nadien plotseling gingen panikeren toen ze de kieslijst niet meer vol kregen. De partij was foetchie! Opgeblazen door arrivisme. Geen verkozene natuurlijk nog. Heden; in deze draad laat er een slimme opmerken dat mijn Vlaamse overtuiging toch niet diepgaand zal geweest zijn. Goede opmerking! Maar ik heb mij ook de vraag gesteld destijds of een volk; dat gangsterisme heel vermakelijk vindt en zwartwerk bij nacht beoefent door met verf te gaan smodderen op rolluiken; wel verdere inzet waard was. Noppes dus. Mijn conclusie was dus voor de hand liggend. En nu over het heden. Wij kregen destijds met grote moeite de kieslijst vol door zelfs gebruik te maken van overlopers. De vooruitzichten door plaatselijke omstandigheden waren immers niet schitterend. En nu; toen ze in België de slimste mens ter wereld hadden; was er geen plaats meer op de kieslijst van de N-VA. Er werd gevochten door diploma's om mee te mogen goud delven. Natuurlijk was er nu geen vraag meer naar de werkers van vroeger. Vandaar ook mijn naam op dit forum. "Werkman" dus. Een naam zelfs die bij sommigen alleen maar wrevel verwekt. Ze denken dat ik wel een Sos moet zijn. Mis dus. En een seniele overgebleven oorlogsveteraan ben ik evenmin. En tot slot nog dit. Panda schijt op de plebs dat over plaatselijke politiek durft spreken. Hij vindt dit beneden zijn waardigheid. Maar Panda mist iets. Het is pas in de plaatselijke politiek dat men de aard van de mens leert kennen. Plaatselijk dansen de zotten met hun broek op hun knieën en vinden ze het zelfs een hoogstaand vertoon dat ze hun langere piemel kunnen tonen. Dat mist onze Panda dus. Maar goed. Hij stelt dus af en toe wel een goede vraag. Wat dat "krakelingske" tegen zijn kop toch heeft veroorzaakt! Ik ben weer een niet nuttig te lang verhaal aan het schrijven. Maar....ik schrijf waarschijnlijk te gemakkelijk. In woorden die begrijpelijk zijn voor een werkman; dus mijn soortgenoten. Maar schrijven is niks. Men moet ook nog begrijpelijk kunnen lezen. Bovendien; wie leest er nu nog? We hebben TV en PC en de hele reutemeteut. Er zijn er zelfs die in slaap vallen voor de TV. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft iets tegen Pandakneus.
![]() |
![]() |