![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De doodsteek van de islam dat het een soort collectieve religie verworden is dat geweld promoot met het verwijt dat ze geen individu mogen zijn dat voor zichzelf mag opkomen, waar ook meteen de zwakke schakel is, eenmaal ze weten dat je afvallige bent in de letterlijke betekenis wordt je ook op radicale wijze de keel overgesneden, ik geloof niet dat de werkelijke islam dit voor ogen had en heeft al is het gedachtegoed hieraan wel extreem te noemen, dat is voor mijn idee het radicalisme dat ten toon gespreid wordt. |
|
![]() |
![]() |
#302 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach gemakshalve vergeet hij in zijn betoog dat 70% Van de in België verblijvende moslims de sharia boven de Belgische wet stellen en dat de overige 30% de vraag niet goed begrepen hadden.
![]() Ze willen ons zelfs de schedel inslagen voor een totaal niet grappige cartoon onze Christof is de Charly al vergeten. ![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zij dat mogen doen daar in jouw vernoemde gebieden, daar is niets mis mee, het probleem daar is dikwijls dat ze zich vereenzelvigen met de islam als zodanig dat die sterk collectief van aard is.
De westerse wereld heeft net als zijn zich niet te moeien met elkaar werelden en zeker niet op basis van wat het maatschappelijke dagelijkse leven inhoudt, wat op het punt komt dat in een collectief het individu minder van tel is, en als dat gebeurd om toch een individu te worden binnen die collectieve sterk vereenzelvigende islam je daar niet lang te leven hebt. Het punt is in feite dat er in een collectief geen individuele rechten kennen, wat voor mij de aanslagen grotendeels verklaart, daarom dat migratie van de islamitische mensen een uitbreken is om zichzelf te kunnen worden en de werkelijke godsdienst islam ten goede toe te passen of gebruiken. |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De buurten rond volgende Brusselse Metro-stations zijn ten zeerste aan te bevelen : Ribaucourt, Beekkant, Simonis, Zwarte Vijvers, Graaf van Vlaanderen, West-Station, Het Rad, Clémenceau en Delacroix.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 mei 2017 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
#307 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien vat ik het verkeerd op maar ik heb nog geen idee waarom de naam islam is ontstaan, islamitische staat dat lam ligt ? Bah, concreet gezien geweld is op geen enkele wijze toe te passen maar dat ze angst gebruiken om mensen aan te zetten zich te scharen achter een nieuwe vorm van maatschappelijk leven dat beperkend werkt zal mij niet verbazen, de wet van aantrekking ben ik super voorzichtig mee, wil veel niet maar als het onoverkomelijk is, zal karma uiteindelijk wel in dit leven of volgend leven uitwerking krijgen op voorwaarde dat je er iets uit leert en dat blijken de meeste barbaren niet te snappen, ze doen maar aan, werkelijke vrede bereik je niet door middel van geweld maar het gebeurd toch ? waarom ? |
|
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fijne evolutie. Doe zo voort. |
|
![]() |
![]() |
#309 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een citaat uit 'Brief aan mijn dochter: in 1977 was het veel gevaarlijker'
MEDIA KIEPEREN ELK DRAMA OVER ONS HEEN Reken even met me mee, Emma. De huidige, jihadistische terreurgolf startte op 11 september 2001. Jij schoof toen nog op je potje door de kamer. In de zestien jaar die volgden, werden in Europa ongeveer 700 mensen door terroristen vermoord. Dat waren er 700 teveel. Maar in de zestien jaar die aan 11 september voorafgingen, stierven in Europa nog 2200 mensen door terrorisme. Dat waren er drie keer zoveel. Het was de tijd van de ETA, de RAF, de IRA, de Brigate Rosse en al die andere terreurclubs die ons toen teisterden. Voor het Verenigd Koninkrijk is die afname van terrorisme nog imposanter. Van 2001 tot vandaag, vermoordden terroristen er 120 mensen. Van 1985 tot 2000 doodden ze 1100 mensen en tussen 1970 en 1985 nog 2150. Alleen al de IRA bracht in die decennia 3700 mensen om en verwondden er tienduizenden. Het terroristisch gevaar was in mijn tienerjaren heel wat groter dan vandaag. En toch lijken we nu veel angstiger. Maar veertig jaar geleden hadden we dan ook nog geen Twitter, Facebook en kabeltelevisie. Media die elk drama, waar dan ook ter wereld, real time op onze driezitsbank kieperen. En ook al heeft de Britse premier May nu de hoogste alarmfase afgekondigd, ik wens je een geweldig weekend in Birmingham, Emma. Mijn grootste zorgen reserveer ik vooralsnog voor je cijfers op de havo. |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
dubbel
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 mei 2017 om 18:28. |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
trippel
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 mei 2017 om 18:28. |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bleken er zelfs om te sméken, dus zó verschrikkelijk zinloos zullen die nu ook wel niet geweest zijn. De Iraakse Koerden lijken ook niet zo ontevreden met de Westerse 'interventies' en 'bemoeienissen'. Bizar, want die waren zinloos. Of toch niet helemáál? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er al mensen in deze topic die beweren dat deze aanslagen uiteindelijk allemaal de schuld van het westen zijn?
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder bestaat een groepering als IS uit relatief veel westerse moslims. Die hebben 0 meegemaakt van de westerse inmenging in het Midden-Oosten. Hoogstens geloven ze dat ze de ummah moeten beschermen, door medemoslims te vermoorden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben we nood aan het importeren van een cultus, een geloof, dat geweld en barbarisme in het vaandel draagt? De islam is niet meer dan dat. Kijk maar hoe de geïmporteerde islamieten in hun land van herkomst leven.
|
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, zin 1 slaat al nergens op, hier een lijstje van islamitische aanslagen in Frankrijk in 1995. https://fr.wikipedia.org/wiki/Attent...1995_en_France
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kun je in het beste geval alleen maar wishfull thinking noemen die op geen enkele maar dan ook geen enkele wetenschappelijk onderzochte waarheid berust... en indien het wel het geval zou zijn dan zouden ze er alles aan doen om hier niet in dezelfde strategie, nl. die welke hun geloof boven de wetten van het land plaats, te vervallen... Ze zouden zich niet verzamelen in nieuwe getto's waar hun eigen leefgewoontens de wet uitmaken... Het is duidelijk dat ze er alles aan doen om zich niet aan hun nieuwe omgeving aan te passen; maar om zichzelf, vereenzelvigd met hun geloof te blijven... Enfin, toch sinds links hen overal de hand boven het hoofd houdt en hen overal aanmoedigd om zich toch vooral niet aan te passen aan onze westerse gewoontens en waarden... en hen zo opnieuw in het patroon drukt waaruit ze volgens jou willen vluchten... |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag! 700 doden voor pakweg 30 miljoen (West-)Europese moslims. 2200 doden voor pakweg 220 miljoen 'inheemse' (West)-Europeanen. De 'moslims' zijn met z'n allen samen (minstens) dubbel zo dodelijk als de 'inboorlingen'. Maar ik heb de cijfers natuurlijk overdreven: ten eerste waren er méér Europeanen, en ten tweede zijn er minder 'moslims'. In werkelijkheid zullen de 'moslims' dus nog dodelijker blijken te zijn. Het heeft iets te maken met 'verhoudingen', valt te vrezen. (edit: nog een vraag: hoeveel van die 2200 vielen eigenlijk door toedoen van de PLO/de Mossad, of terwille van de Palestijnse/Israëlische zaak?)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 mei 2017 om 21:34. |
|
![]() |