![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#523 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ken er nog zo één: Nizar Trabelsi kon waarschijnlijk ooit veel beter voetballen dan Lukkas... So what?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#524 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders gaat het snel saai worden.
|
|
|
#525 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://m.hln.be/nieuws/23-000-mogel...nnie~a9a0005c/ "23.000 extremistische jihadi's" die door de inlichtingendiensten als "mogelijke terroristen" worden omschreven, laat wat mij betreft weinig aan de verbeelding over. Dat u hier nog probeert afbreuk aan te doen, zet u alweer te boek als een complete nihilist als het over het gevaar van islamitisch geweld gaat.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik geef wel toe dat je niet de enige bent die met zulke nepredeneringen afkomt om hun groot ongelijk goed te praten... |
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is pas afgezaagd en saai.
|
|
|
|
|
#528 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2017 om 17:14. |
|
|
|
|
|
#529 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/2017...hreat-emerges/ "23,000 people have been 'subjects of interest' as scale of terror threat emerges after Manchester attack" En een beetje wetende hoe veiligheidsdiensten te werk gaan, is het begrip 'subject of interest' eigenlijk nikszeggend.
|
|
|
#530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige vraag die ik jou stel is: wil Thiam ook de wereld veroveren in naam van haar Profeet? Het antwoord is vrij eenvoudig, dacht ik: ja of neen. Niks te maken met haar performantie op de zevenkamp.
|
|
|
#532 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik trek de, volstrekt belachelijke redenering, niet eens zo ver in het extreme door.
|
|
|
|
|
#533 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verbeter mij als ik fout ben. |
|
|
|
|
|
#534 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik las vooral dat je pech hebt als je ooit een meerderheid vormde, en vandaag een minderheid... Net wat er in de Rand is gebeurd, en nog steeds plaatsvindt. Je geeft de Franstaligen dus gelijk.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 31 mei 2017 om 17:32. |
|
|
|
|
|
#535 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Verder is het door jouw aangehaalde artikel geenszins de bron van het mijne, gezien deze quote er niet in terug te vinden is: Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|
|
#536 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je wordt met de minuut krankzinniger in je betoog...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 31 mei 2017 om 17:39. |
|
|
|
|
|
#537 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En alle oorlogen die gevoerd worden in naam van om het even welke god keur ik voor de volle honderd procent af... Ik zie mijzelf zelfs niet meer als een Christen, maar ik weet wel dat als Christenen nog godsdienstoorlogen voeren dat dat dan onmogelijk in naam van hun godsdienst, het nieuwe testament kan zijn en diegene die iets anders zeggen belazeren gewoon de mensen... Bij de Islam is dat compleet anders... Mohamed was en is een krijgsheer en de djihad wordt er gepredikt... Zijzelf zijn er van overtuigd dat hun godsdienstwetten boven de menselijke wetten staan en degene die dat niet aanvaarden kunnen worden gezien als afvalligen... Gewoon hun houding tegenover het vrouwelijke is totaal barbaars en achterlijk en waar de strenge islam de overhand krijgt betalen de vrouwen steeds weer en opnieuw het gelag... Dat allemaal ontkennen of als niets ter zake doende van de hand wijzen kan ik alleen maar als compleet crimineel van de hand wijzen... En voor al degene die, tegen de wil van de bevolking in, dat hier toch willen doorvoeren, hoop ik, voor hun eigen heil, dat ze niet in hun opzet zullen slagen want anders zullen ze op één dag inzien dat ze medeplichtig zijn aan de installatie hier van een nieuw nazierijk... |
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar inderdaad, zoals hierboven gezegd, afschieten zal ik ze niet... Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 mei 2017 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#539 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 mei 2017 om 17:57. |
|
|
|
|
|
#540 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans zouden het enkel de moslims zijn en niet de christenen die het effektief doen. Dat betekent toch dat moslims intrinsiek slechte mensen zijn? |
|
|
|