Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2017, 12:24   #1301
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neen, in dat geval zou ik hem veel ergere dingen toewensen.
*knip*

Laatst gewijzigd door AdogamandGaltSlert : 4 juni 2017 om 09:51.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2017, 12:25   #1302
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Linkse bullshit.

"Zonder de vakbonden" dit of dat.

Nochtans is er in de VS ook geen kinderarbeid, daar hebben de vakbonden niks meet te maken.

WELVAART maakt een einde aan kinderarbeid, niks anders.
De kinderarmoede in de VS is 3 maal hoger dan bij ons. Wie uit een arbeidersfamilie stamt, mag universitaire studies wel vergeten. En wie ziek wordt, moet z'n huis verkopen.
Oud 3 juni 2017, 12:29   #1303
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zoals Wortelkanalen bijvoorbeeld.

Uw crowdfunding fuseetje is dus op een piepende sisser afgelopen.
Wat is dan het point nog, wat haal jij hier nog uit om dit weer op te rakelen?

Een gelegenheid om nog wat te kafferen op de "vlaamse verwende bange blanke man", die types als Johan B. graag laat sudderen in hun eigen paddestoelen-vocht?

Dit was allemaal zo voorspelbaar toch?
Hij heeft zijn gat gebrand en moet nu op de blaren zitten, zolang het duurt.
Johan heeft helemaal geen misdaad begaan, ook Luk Alloo kwam tot die conclusie. Net als in Oekraïne is justitie een corrupte maffiaboel, die niets met gerechtigheid te zien heeft.
Ik denk dat Johan zich wel zal redden, en er versterkt zal uitkomen. Hij heeft de echte wereld leren kennen, anders dan veel internet-krijgers hier.
Oud 3 juni 2017, 12:35   #1304
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Johan heeft helemaal geen misdaad begaan, ook Luk Alloo kwam tot die conclusie. Net als in Oekraïne is justitie een corrupte maffiaboel, die niets met gerechtigheid te zien heeft.
Ik denk dat Johan zich wel zal redden, en er versterkt zal uitkomen. Hij heeft de echte wereld leren kennen, anders dan veel internet-krijgers hier.
Als de echte wereld een Boliviaanse cel is, wil ik gerust in die andere wereld blijven...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2017, 12:35   #1305
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Als men echt gevaarlijk wil leven? Waarom niet?
Leef dan ook met de gevolgen. Period.
'Do in Rome as the Romans do.'
Zegt U dat wat? Neen? Zit dan op de blaren of, in dit specifiek geval: Riskeer je kop te verliezen.
Simpel toch?
En ik dacht dat speciaal gij zulk een brave borst zijt die wetten respecteerde. Weeral erg relatief dus en afhankelijk van wiens wet.
Genoteerd.
Uiteraard niet overtuigd.
Elk land dat zichzelf respecteert probeert z'n onderdanen te redden, zelfs deze die het zelf gezocht hebben. Zo heeft Australië sancties ingesteld tegen Indonesië omdat enkele Australische drugsdealers geëxecuteerd werden.

Onthoofd worden voor het drinken van een pintje is dermate onrechtvaardig en absurd dat er ook een storm van protest tegen zou komen moest het een westerling betreffen.

Dat België nog niet is tussengekomen in de zaak van Johan is een blaam en een schande. Zoals hier eerder gezegd als het een Nederlander zou betreffen was hij al lang weer veilig en wel in het vredige Limburg.
Oud 3 juni 2017, 12:36   #1306
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als de echte wereld een Boliviaanse cel is, wil ik gerust in die andere wereld blijven...
het is een deel van de echte wereld. Wie zoiets meegemaakt heeft en het overleeft komt daar meestal versterkt uit.
Oud 3 juni 2017, 12:40   #1307
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die vergelijking gaat niet op, en dat weet je. In het westen leven wij in parlementaire democratiën, rechtstaten. De wet is gemaakt via het parlement, niet door een beschimmelde geestelijke die denkt zijn inspiratie uit de koran of hadith te moeten halen.
De wet wordt gemaakt door lobbygroepen die de parlementairen betalen en/of andere voordelen bieden. Ook bij ons verloopt het lang niet zo correct als U voorstelt, laat staan in derde wereldlanden.
Oud 3 juni 2017, 12:45   #1308
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Hoe zit het intussen met Bollen?

Pros Slachmuylders is inmiddels op vrije voeten gesteld door de Filipijnse rechter.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2017, 21:54   #1309
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in Saudi Arabië zegt de wet dat alcohol een harddrug is, en als een Belg er opgepakt wordt met een flesje jupiler en onthoofd wordt, mag er dus geen protest tegen komen?
Hij wist het op voorhand dus dat protest is irrelevant. Ik ga ook niet op vrouwen jagen daar want dan wordt mijn lijk nooit teruggevonden. Gewoon van de aardbol verdwenen. Een vriendelijke Saoudiër zal me zelfs een chauffeur aanbieden om me terug te voeren naar het hotel. Maar de terminus wordt geen hotel maar ergens in het midden van de woestijn met een paar kogelschoten. Tussen haakjes die wijven kunnen echt sexy zijn onder hun tchador of burka in fijne stoffen en met hun schoenen vol parels en stenen en gemaquilleerde ogen, niets te maken met het stinkend crapuul van Brussel of Antwerpen. Maar beter niet te lang kijken alhoewel die teven er natuurlijk van genieten zoals overal ter wereld als men aandacht schenkt. Maar in dit geval beter een mentale tik op uw lul geven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2017, 22:06   #1310
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aandachtshoer Luc Alloo is echt relevant. Wat Oekraïne hier komt doen is een raadsel. Rusland is nog een grotere corrupte maffiaboel vooral maffiabaas Poetin. Dat men Johanna daar gerust nog enkele jaren vasthoudt. De schijnheilige vingerwijzer die blijkbaar zelf geld wil slaan uit drugs. Ik zou nog empathie willen vertonen maar voor zo een schijnheilig individu nooit.
Oud 3 juni 2017, 22:16   #1311
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Elk land dat zichzelf respecteert probeert z'n onderdanen te redden, zelfs deze die het zelf gezocht hebben. Zo heeft Australië sancties ingesteld tegen Indonesië omdat enkele Australische drugsdealers geëxecuteerd werden.

Onthoofd worden voor het drinken van een pintje is dermate onrechtvaardig en absurd dat er ook een storm van protest tegen zou komen moest het een westerling betreffen.

Dat België nog niet is tussengekomen in de zaak van Johan is een blaam en een schande. Zoals hier eerder gezegd als het een Nederlander zou betreffen was hij al lang weer veilig en wel in het vredige Limburg.
Dat wil gewoon zeggen dat het consulaat of de ambassade het dossier heeft kunnen inkijken en dat ze geen goesting hebben om tijd te steken in een drugsdealer. Er zijn belangrijkere zaken dan een omhoog gevallen Limburgse moralist die blijkbaar het dictaat hanteert van doe wat ik zeg maar doe niet wat ik doe. Hij zit daar goed en in andere landen was hij reeds voor een peleton, zwaard of een koord gekomen. Hij heeft dus nog een portie geluk.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 juni 2017 om 22:28.
Oud 5 juni 2017, 09:16   #1312
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
het cynisme van sommigen hier kan alleen maar verklaard worden door het feit dat ze zelf nooit in moeilijke omstandigheden gezeten hebben, verwende nesten dus die eens het beest gaan uithangen op het internet, want veilig en anoniem. Dat ze hun relatieve rijkdom te danken hebben aan de harde strijd van hun voorouders tegen kapitalistische uitbuiters, zijn ze vergeten of willen ze vergeten.
In feite dus gewoon wereldvreemde loosers.
Als u denkt dat ik verwend ben dan heeft u het mooi mis.

Ga toch elders voor amateur psycholoog spelen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 juni 2017 om 09:17.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 09:24   #1313
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is een deel van de echte wereld. Wie zoiets meegemaakt heeft en het overleeft komt daar meestal versterkt uit.
'Versterkt' is dat geen synoniem van verkracht?
Oud 5 juni 2017, 10:14   #1314
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Niet voor niets dat Nederlanders zeggen dat Belgen dom zijn. Dom in hun hoofd met een focus op anus. Misschien zitten Uw hersenen wel in Uw reet, edelachtbare.

Mocht U dit taalgebruik nog niet snappen; goed grapje van U hoor ..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juni 2017 om 10:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 10:33   #1315
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Niet voor niets dat Nederlanders zeggen dat Belgen dom zijn. Dom in hun hoofd met een focus op anus. Misschien zitten Uw hersenen wel in Uw reet, edelachtbare.
Mocht U dit taalgebruik nog niet snappen; goed grapje van U hoor ..
'Joran Andreas Petrus' nogantoe, zijde gij dat?
Sterkte. Doei.
Oud 5 juni 2017, 10:50   #1316
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gaat al de goede kant op, voor het effect zou je best ook nog een referentie maken aan XL-pampers en iets met lama's.

Of gewoon een Jeroom-cartoon.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 11:14   #1317
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij wist het op voorhand dus dat protest is irrelevant. Ik ga ook niet op vrouwen jagen daar want dan wordt mijn lijk nooit teruggevonden. Gewoon van de aardbol verdwenen. Een vriendelijke Saoudiër zal me zelfs een chauffeur aanbieden om me terug te voeren naar het hotel. Maar de terminus wordt geen hotel maar ergens in het midden van de woestijn met een paar kogelschoten. Tussen haakjes die wijven kunnen echt sexy zijn onder hun tchador of burka in fijne stoffen en met hun schoenen vol parels en stenen en gemaquilleerde ogen, niets te maken met het stinkend crapuul van Brussel of Antwerpen. Maar beter niet te lang kijken alhoewel die teven er natuurlijk van genieten zoals overal ter wereld als men aandacht schenkt. Maar in dit geval beter een mentale tik op uw lul geven.
Ik ken 2 mensen die in Dubai wonen, en werken voor een bedrijf dat als aandeelhouder een rijke SA familie heeft. Elke maand 2 dagen naar Djedda voor vergadering, en dan zijn ze alle 2 plots de braafste knullen van de wereld. Reden : je wéét gewoon dat je hoofd eraf gaat als je daar gaat wildpoepen of gepakt bent met alcohol. Saoudi's leven zelf zo : ze hangen het varken uit van zodra ze over de brug zijn (Dubai) dan is het zuipen en oost europese meisjes vogelen. Maar van zodra ze terug keren, gaat het masker van de hypocrisie terug aan.
Als buitenlander proberen lokale regels aan je laars te lappen is zowat de grootste stommiteit die je kunt doen. In grote delen van het MO en afrika hanteert men andere normen : first put in jail, then ask questions. En dan uiteraard : hoeveel wil je op tafel leggen om terug buiten te geraken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 13:35   #1318
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ken 2 mensen die in Dubai wonen, en werken voor een bedrijf dat als aandeelhouder een rijke SA familie heeft. Elke maand 2 dagen naar Djedda voor vergadering, en dan zijn ze alle 2 plots de braafste knullen van de wereld. Reden : je wéét gewoon dat je hoofd eraf gaat als je daar gaat wildpoepen of gepakt bent met alcohol. Saoudi's leven zelf zo : ze hangen het varken uit van zodra ze over de brug zijn (Dubai) dan is het zuipen en oost europese meisjes vogelen. Maar van zodra ze terug keren, gaat het masker van de hypocrisie terug aan.
Als buitenlander proberen lokale regels aan je laars te lappen is zowat de grootste stommiteit die je kunt doen. In grote delen van het MO en afrika hanteert men andere normen : first put in jail, then ask questions. En dan uiteraard : hoeveel wil je op tafel leggen om terug buiten te geraken.
Dubai is hetzelfde op dat gebied idem. Ik hoorde de geschiedenis van een vrouw die daar voor mij werkt, een christen Libanese trouwens. Het ging over een knappe sympathieke Westerling. Hij had het slecht idee gehad van de dochter van een lokale zakenman partner te verleiden. Op een avond kwamen ze terug bij haar thuis en niettegenstaande de man met de taxi terug naar zijn hotel wilde bleef de vader aandringen om met zijn chauffeur terug te keren. Hij is van de aardbol verdwenen. Waarschijnlijk een nekschot in de woestijn en letterlijk en figuurlijk zand erover.

Het hoeft niet gezegd dat je daar als Westerling bij de politie en op juridisch gebied minder dan nul bent. Dat is dan nog Dubai het meest "tolerante" en "open" emiraat.
Oud 5 juni 2017, 14:52   #1319
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dubai is hetzelfde op dat gebied idem. Ik hoorde de geschiedenis van een vrouw die daar voor mij werkt, een christen Libanese trouwens. Het ging over een knappe sympathieke Westerling. Hij had het slecht idee gehad van de dochter van een lokale zakenman partner te verleiden. Op een avond kwamen ze terug bij haar thuis en niettegenstaande de man met de taxi terug naar zijn hotel wilde bleef de vader aandringen om met zijn chauffeur terug te keren. Hij is van de aardbol verdwenen. Waarschijnlijk een nekschot in de woestijn en letterlijk en figuurlijk zand erover.

Het hoeft niet gezegd dat je daar als Westerling bij de politie en op juridisch gebied minder dan nul bent. Dat is dan nog Dubai het meest "tolerante" en "open" emiraat.
Tja, als die écht zo stom was dat hij dacht dat hij daar mee ging wegraken, dan is de woestijn zijn logische graf.
Emirati's vogelen erop los, elk internationaal hotel heeft een bar war je alle drank van de wereld en de mooiste vrouwen kunt vinden die "bijklussen" na hun uren. Maar om de dochter van een lokale zakenman binnen te doen moet je echt zwakzinnig zijn.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 17:59   #1320
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen ? Ik ben er misschien wel zeker van dat dat nog een pak groter crapuul is dan Ahmed de Brusselse MIVB Chauffeur......met dit verschil dat Ahmed een ganse maand moet gaan werken daar waar uw Saoudisch wijf nog nooit een klop gedaan heeft in haar leven aan de zijde van haar crapuleuze dollar pee die het liefst van al arme stakkers uitbuit en u maar al te graag in uw gezicht spuugt.......Wat een maatschappelijk inzicht jij toch hebt als zogenaamd internationaal zakenman en echtgenoot van een internationaal gereputeerde Chinese apothekeres

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2017 om 18:02.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be