![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*knip*
Laatst gewijzigd door AdogamandGaltSlert : 4 juni 2017 om 09:51. |
|
|
|
|
|
#1302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De kinderarmoede in de VS is 3 maal hoger dan bij ons. Wie uit een arbeidersfamilie stamt, mag universitaire studies wel vergeten. En wie ziek wordt, moet z'n huis verkopen.
|
|
|
|
|
|
#1303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat Johan zich wel zal redden, en er versterkt zal uitkomen. Hij heeft de echte wereld leren kennen, anders dan veel internet-krijgers hier. |
|
|
|
|
|
|
#1304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onthoofd worden voor het drinken van een pintje is dermate onrechtvaardig en absurd dat er ook een storm van protest tegen zou komen moest het een westerling betreffen. Dat België nog niet is tussengekomen in de zaak van Johan is een blaam en een schande. Zoals hier eerder gezegd als het een Nederlander zou betreffen was hij al lang weer veilig en wel in het vredige Limburg. |
|
|
|
|
|
|
#1306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zit het intussen met Bollen?
Pros Slachmuylders is inmiddels op vrije voeten gesteld door de Filipijnse rechter.
|
|
|
#1309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij wist het op voorhand dus dat protest is irrelevant. Ik ga ook niet op vrouwen jagen daar want dan wordt mijn lijk nooit teruggevonden. Gewoon van de aardbol verdwenen. Een vriendelijke Saoudiër zal me zelfs een chauffeur aanbieden om me terug te voeren naar het hotel. Maar de terminus wordt geen hotel maar ergens in het midden van de woestijn met een paar kogelschoten. Tussen haakjes die wijven kunnen echt sexy zijn onder hun tchador of burka in fijne stoffen en met hun schoenen vol parels en stenen en gemaquilleerde ogen, niets te maken met het stinkend crapuul van Brussel of Antwerpen. Maar beter niet te lang kijken alhoewel die teven er natuurlijk van genieten zoals overal ter wereld als men aandacht schenkt. Maar in dit geval beter een mentale tik op uw lul geven.
|
|
|
|
|
|
#1310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 juni 2017 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#1312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga toch elders voor amateur psycholoog spelen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 juni 2017 om 09:17. |
|
|
|
|
|
|
#1313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'Versterkt' is dat geen synoniem van verkracht?
|
|
|
#1314 |
|
Europees Commissaris
|
Niet voor niets dat Nederlanders zeggen dat Belgen dom zijn. Dom in hun hoofd met een focus op anus. Misschien zitten Uw hersenen wel in Uw reet, edelachtbare.
Mocht U dit taalgebruik nog niet snappen; goed grapje van U hoor .. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 juni 2017 om 10:14. |
|
|
|
|
|
#1315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sterkte. Doei.
|
|
|
|
#1316 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als buitenlander proberen lokale regels aan je laars te lappen is zowat de grootste stommiteit die je kunt doen. In grote delen van het MO en afrika hanteert men andere normen : first put in jail, then ask questions. En dan uiteraard : hoeveel wil je op tafel leggen om terug buiten te geraken. |
|
|
|
|
|
|
#1318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het hoeft niet gezegd dat je daar als Westerling bij de politie en op juridisch gebied minder dan nul bent. Dat is dan nog Dubai het meest "tolerante" en "open" emiraat. |
|
|
|
|
|
|
#1319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Emirati's vogelen erop los, elk internationaal hotel heeft een bar war je alle drank van de wereld en de mooiste vrouwen kunt vinden die "bijklussen" na hun uren. Maar om de dochter van een lokale zakenman binnen te doen moet je echt zwakzinnig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2017 om 18:02. |