![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ulleup! Ei doeget weer, Panda!
#En Anna ook, zij post vieze belekes, Yiekkes.
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() lap, nu dat weer, en ik heb speciaal uitsluitend objectieve cijfers van officiële bronnen gepost ... zijn dat ook al vieze belekes JP ??
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 juni 2017 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je wilt ze hier koppijn bezorgen zeker? Komaan! Zing mee! Het leven is mooi, mooi, mooi. Tralala. Hoepsafalderire! Mooi, mooi, mooi! Ik zal maar stoppen zeker of ze komen hier straks met de lawaaitoeter mij opladen en mij in een witte judo-tenue steken waarvan de mouwen achterstevoor staan. Want ik kan mij niet verontschuldigen .....ik heb niks gedronken hoor. Bon. Waar waren we gestopt? Bij een gematigd christen dus. Moet kunnen. Terug met de twee voeten in de soep dus. We weten dat we niet kunnen blijven lachen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 juni 2017 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen en gemiddelden, het lukt toch niet altijd goed om dat uit te leggen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps fyi ik heb die veralgemening hier niet gemaakt hé. measurement takes away the emotions, cijfers, cijfers en nog eens cijfers, da's mijn motto. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 juni 2017 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar weet je heel weinig af van de boerenbuiten. In mijn gemeente op de boerenbuiten werken er in het OCMW rond de tachtig vrijwilligers. Een daarvan is mijn vrouw zodat ik perfect kan zeggen dat zij daar geen eurocent als vergoeding voor krijgt; ook geen km vergoeding. Zonder die 80 vrijwilligers zou het OCMW niet kunnen werken. Het zou goed zijn dat je eens je licht opsteekt voor dergelijke onwaarheden te verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag Noord-Brabant meevieren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zijn die cijfers er echt niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is wel een 'Dutch Party' he.
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
historisch zit daar ongetwijfeld een politiek achter om regionalisten niet in de kaart te spelen, maar ik dacht dat we daar inmiddels toch al voorbij waren, blijkbaar niet ... terwijl ze m.i. toch cruciaal zijn om het beleid te maken en democratisch te toetsen ook ... veel van die economische bevoegdheden zijn immers toch ook al regionaal vandaag ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() lol
toch maar ff melden dat Antwerpenaars ook trotse Brabanders zijn hé ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 juni 2017 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anna; proficiat om het hier terug in goede banen proberen te brengen en iets van de topic te maken. Maar we zijn hier zo afgestompt dat we hoognodig eens moesten kunnen lachen. Of proberen toch. Natuurlijk is de meerderheid christenen in onze streken van het gematigd type. Daarom noemen ze ons ook de bleekscheten. Maar blijkbaar zijn er van dorp tot dorp verschillen op de boerenbuiten. Ge hebt er boeren die met de linkerhand hun koe melken en ge hebt er die dat uitsluitend met de rechterhand doen. Die zijn ook meestal hygiënischer. Tenzij het er zijn die hun koe geen poot geven. Die mogen met twee handen melken. Panda is ook weer flauw plezant aan het doen. Nu ik zijn adviezen bijna niet meer nodig heb komt hij tevoorschijn met bruikbare inlichtingen. Had ik dat maar vroeger geweten! Een vriend van mij zei vroeger steeds dat het hem speet dat hij geen vrouw was want voegde hij er aan toe : "Ik had een gat gelijk een paardenmolen. Daar mag ook iedereen opzitten mits betalen." Hij had wel veel letters gegeten in de school. Hij was dus het stadium voorbij dat hij tevreden zou geweest zijn met een bronstige stier. ![]() Tja; de boerenbuiten nietwaar! Voor dertig jaar terug liepen ze bij ons ook nog met een nikab op hun kop. Nu beginnen ze zelfs met hun kop weg te steken. Hoe kan een serieuze mens nu nog weten of hij tegen een ferm madam spreekt of tegen Elieke. Wreed ambetant! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BLUB leeft enkel in het verleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brolkoninkrijk belgië is er toch ook gekomen, en dan nog opgedrongen ook?
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze voelen zich telkens gesterkt omdat je er aandacht aan geeft, dan juichen ze als kleutertjes ... Marie heeft dat met hen juist op dezelfde manier voor. |
|
![]() |
![]() |