![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() hou uw vast ik roep iedereen die langs mijn kant staat op bewijzen te posten... komaan mannekes gooi er de beuk maar in...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 juni 2017 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal begin je met een stelling te onderbouwen. Jij kondigt het pas na enkele dagen aan. Ik ben benieuwd.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 16 juni 2017 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dader is volgens HLN een Ethiopische frigo.
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar in dit geval lijken een niet-bewust veroorzaakte uitslaande brand en erg brandbare gevelbekleding eerder de oorzaak te zijn van de katastroof. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden, waaronder ook het wanbeheer door hogere partijen en hun gebrek aan empathie voor de lagere partijen. En die cinema speelt overal.. 't is telkens weer wachten tot het onvermijdelijke gebeurt.. en dan maar hopen dat 'het beleid' verandert.. haha. Mensen zeggen niet voor niets vaak genoeg: 't kan zo niet langer blijven duren.. Overal tikkende tijdbommen door wanbeheer, besparingen en mensen die steeds meer willen op kap van anderen.. prachtig 'beleid'.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte of bruine ratten klinkt te racistisch en is een risico op een ban. Dus grijze ratten, maar dat is wel niet vriendelijk voor de grijzen van haar. Ik voel me gepakt ik eis verontschuldigingen plus een pak centen om de pijn en smarten dragelijker te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal wel een Islamitische frigo geweest zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is Ethiopie voornamelijk christelijk. Wat nu?
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Het doet me denken aan de Bijlmermeer. Dat was ook zo erg.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze hebben dezelfde kleur als moslims, het zullen wel even slechte zijn zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 juni 2017 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zou er niemand zo zot zijn om aan jouw kant te gaan staan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() of het mij wat kan schelen... ik spreek met mensen die met mij spreken ,voor de rest fww het kan mij geen bal meer schelen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk drama waarvan de impact hard binnenkomt als je concrete verhalen hoort. Eigenlijk vind ik het walgelijk hoe de muilekoek een fluttige samenzweringstheorie aan die kwestie hangt.
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 juni 2017 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou eens naar Oostende gaan kijken naar de broeders hun kunstwerken... alles is daar aan het verrotten ... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 juni 2017 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |