![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2017 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar honderd jaar evolutie in rechtsfilosofie op de schop gooien omdat een regering "flink" wil overkomen naar het electoraat toe... Ongelooflijk triestig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieruit blijkt dan ook duidelijk dat de meeste mensen die hierover willen mee debatteren zelfs niet begrijpen over wat het gaat. Bedankt om dat zo mooi te illustreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En iemand die opgesloten wordt die is inderdaad schuldig, want anders sluiten ze hem niet op... ![]() Administratief opgesloten worden in de amigo terwijl de politie zonder opdracht van een onderzoeksrechter op eigen houtje een terreur-onderzoek opstart, zouden de mensen hier nu werkelijk zo onnozel zijn dat ze dit geloven? Welnu, weer zo'n 'ben ik nu de enige normale nog op dit forum' moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aanvaarden dat dan maar criminelen en terroristen ongehinderd vrij kunnen rondlopen enkel om de politieke contrahent te kunnen tegenwerken, oogt ook niet fraai !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger stelde ik mij de vraag hoe het mogelijk is dat na de val van de Sjah, een religiotische bosmongool als Khomeini zo snel miljoenen mensen kon meekrijgen in het opgeven van hun eigen vrijheid door een staat met onbegrensde macht boven hen goed te keuren. Langzamerhand begin ik te denken dat veel belgen niet intelligenter zijn dan de stommelingen die in 1979 in Iran zichzelf terug katapulteerden naar de obscurantie van de willekeur van de staatsmacht. Om bang van te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is dat afgeschaft? Hoe heeft men Belkacem aangehouden en opgesloten, er was toen tenslotte geen administratieve aanhoudingstermijn van drie dagen?
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. een politieagent die een linkiewinkie betoger oppakt bij een antirakettenbetoging. 2. Een onderzoeksrechter die een aanhoudingsbevel uitschrijft voor een bebaarde terrorist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die mensen zetelen dan soms in de jury van een Assisenproces... Arm Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat de laatste evoluties die onze linkiewinkies als de normale rechterlijke weg door onze strot willen duwen daar eerder verantwoordelijk voor zijn??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop er nu aub eens mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben de schoolstrijd verloren, we moeten nu leren leven met de gevolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een regelrechte belediging en een slag in het gezicht van iedere hardwerkende agent. Ik zou graag hebben dat je die uitdrukking intrekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer reeds na 24 uren blijkt dat ze in mij een verkeerde "verdachte" hebben opgepakt zullen ze mij zeker geen 48 uren extra daar houden "voor de leute", want ze moeten mij nog te eten en te drinken geven ook. Wat kostelijk is. Weet je Panda, die verschuiving van 24 naar 72 uren is "much tot do about nothing". Er zijn veel belangrijker aspecten rond de bescherming van het individu dan dat. Onder meer het beschermen van de burger tegen de waanzin van schuimbekkende haatbaarden. Het er over waken dat wijken met "no go" zones grondig uitgezuiverd worden zodat de bewegingsvrijheid van iedereen kan uitgeoefend worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nu al zo reageert op het begrip 'zatte wijkagent', wat ga je dan eisen wanneer ik vertel over de politie die haar eigen bewijsmateriaal meebracht? Of het gegeven dat bij elke huiszoeking die ik ooit heb meegemaakt er geld, of juwelen, of drugs en wapens verdwenen zijn? Wat te denken over de periode dat mensen hun wapens mochten binnenbrengen, toen daarna bleek dat alles wat iets waard was door de politie gestolen en verkocht is?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 juni 2017 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-uniform.dhtml
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan zeker geen verstrengingen invoeren voor verdachten van moord.
Vraag het maar eens aan dokter Ghijselbrechtdinges. We zouden het ook kunnen vragen aan de vermoorde schoonzoon. Maar die gaat niet meer antwoorden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die gaat gelijk wel met pêk én veren worden ingestreken....
|
![]() |
![]() |