![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las dat artikel over de Open-VLD politica Verbestel deze week ook. Een open-VLD politica dan nog. Altijd de eerste die leuteren over eigen verantwoordelijk en zo. Maar als er zakken te vullen vallen dan is het plots ik heb er recht op. Bijna 40.000 euro per jaar verdienen voor een schepenen ambt in een gat als Aaltert en dan als liberale nog niet het zelfrespect hebben of het respect voor de medeburgers tonen om de daar bovenop gekregen werkloosheidsuitkering te weigeren. Neen, zelfs een vervangingsuitkering aan vragen om het verlies van een werkloosheidsuitkering te compenseren. Die smijten ze toch gewoon op straat zeker bij open-VLD ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahnee, ze hebben er nooit de kans toe gekregen. Als je ziet dat ze zelf niet dit opmerken, door luiheid of onbekwaamheid, het maakt niet uit, gelukkig maar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het blijft luiheid of onbekwaamheid maar in mijn boek, nog altijd minder ernstig of toch minder schuldig dan het totaal imorele en onethische bewuste gegraai dat bovendien ook nog eens goedgepraat wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ontslag geven is geen recht op opzeggingsperiode. Vergis ik me, of vergis jij je ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wellicht de enige sector in BE die mogelijk even financieel maffieus is als de BE politiek ... Laatst gewijzigd door Anna List : 23 juni 2017 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die in 2e provinciale zich wat kan handhaven, kan makkelijk een huis verdienen als hij zich wat verzorgt. Uiteraard allemaal in het zwart. In hogere reeksen is dat nog vele malen erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgestraft te worden. Alles onmiddellijk terug storten. Zou een ander ook moeten doen als zou blijken dat hij naast zijn stempelgeld nog een loon zou verdiend hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken bitter weinig van het voetbal. Ik dacht zelfs dat provinciaal voetbal niet meer "be" van organisatorisch niveau is. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() als iemand zijn ontslag krijgt en een opzeg heeft van bvb 5 maanden,
en de baas zegt blijf maar thuis en hem de volledige opzegvergoeding betaalt, en je vindt morgen terug werk dan heb je ook een mooi dubbel inkomen als je als ambtenaar ontslag krijgt kan die opzegperiode 2 jaar bedragen, maar moet je normaliter wel komen werken maar dit laatste kan misbruiken doen ontstaan stel: je werkt als ambtenaar op een dienst waar je baas van dezelfde politieke partij is je wordt verkozen als schepen je komt met je baas overeen dat hij je ontslag geeft je hebt 2 jaar opzeg uw baas zegt dat je niet meer moet komen werken besluit: je hebt 1 inkomen als schepen en 1 opzegvergoeding na afloop van je opzegtermijn laat je u inschrijven bij de vdab = uitkering toch een vorm van misbruik |
![]() |
![]() |