![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Levenskwaliteit weegt altijd meer door dan "het geschenk van het leven". Uiteindelijk gaan we wel naar genetische selectie als je daar mee begint, maar ik heb geen bezwaren. "Ik wil het beste kind of niets."
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 24 juni 2017 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nooit het leven als een geschenk gezien... maar wel meer als een kluwen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je begint met "syndroom van Down" staat de deur open voor andere experimenten zoals IQ, haarkleur, ogenkleur, kracht, enz...
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jackie zij -correction: zei- zoiets als "aanvaarden zoals is". Ik weet van mezelf dat ik ten allen tijde zou hebben vermeden wegens "niet-aankunnen": van bvb een zwaar geestelijk en motorisch gehandicapt kind. Homo's en lesbians zijn wat mij betreft een andere liga. No problem (zolang de homos van mijn lijf blijven. Tegen lesbians ben ik toleranter.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 juni 2017 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik verstond Vermeersch en dat is voor mij het belangrijkste . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Waarom zou je je kind ''aanvaarden zoals het is''?
Als uw 15-jarige zoon bij u komt en zegt: ''Ik ben nu eenmaal lui, dat is hoe ik geboren ben. Ik ga niet meer naar school, ik ga op straat leven, op een kartonnen doos slapen en ik zal wel bedelen om niet te verhongeren''. Ga jij dan rustig achterover leunen en zeggen 'zoon, ik aanvaard je zoals je bent' ? Luiheid zit namelijk ook van nature in sommige mensen, net zoals overgewicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw gedachten gang is natuurlijk homoseksualiteit abnormaal en afwijkend en een ziekte of een tijdelijke bevlieging die kan genezen of omgedraaid worden. Zomaar een knopje, hup. Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 juni 2017 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...zou-zijn.dhtml
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Two wrongs don't make a right. Jouw reactie is zo naast de kwestie dat ze zelfs geen Godwinpunt waard is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katholiek zijn is in ieder geval geen moreel aanvaardbare daad meer. Temeer dat het Vaticaan een bolwerk van een machtige gay lobby heeft. Homoseksuele contacten zijn schering en inslag. Het zou de onderliggende reden geweest zijn dat Benedictus XVI opgestapt is. Volgens zijn eigen woorden kon hij niet meer omgaan met de smerigheid van de kerk.
http://www.lepoint.fr/monde/vatican-...1631075_24.php http://leplus.nouvelobs.com/contribu...urprenant.html |
![]() |
![]() |